@pnir: als K steeds vaker haar eigen kamertje in gaat kan ze er misschien ook wel snel snachts gaan slapen? En misschien is het goed als vriend weer wat vaker naar zn eigen huis gaat? @mir, fijn dat je anne even gesproken heb en dat ze sowiso een dag mag komen als de baby er is! @SM: succes met de toets! @bank zitten: gebeurd hier ook steeds vaker, en dan het liefste zoals papa zit @nelta, leuke foto;s! @back: heb tot nog toe bij de vk gelopen en die was heel flexibel. Kon bellen als we in de buurt waren en kon dan eigenlijk altijd wel langskomen, ook buiten spreekuren om en op zaterdag/zondag dus dat was ideaal! helaas moet ik nu naar de gyn ivm ks daniel en nu is het dus gewoon echt van te voren afspraak maken Al zegt mn schoonzusje dat ze voor schippers vaak wel iets makkelijker zijn met tussendoor plannen omdat veel anders gewoon helemaal niet komen... Fijn dat het bij jou weer goed gaat! @bellie: lief meisje heb je! Maaruh...ik mis je geklets hier wel hoor! behoorlijk druk zeker? @hier: kga dr eens 1 wakker maken. Vind datie lang genoeg op bed heeft gelegen nu.
goedemorgen! Pnirmal: ja dat klopt. Als ik voor mezelf spreek: helaas wel! Ik hoop wel dat je waardeert dat ik er verder niet meer op in wil gaan en het spijt mij achteraf gezien dat ik door mijn niet-wetend-heid wat de waarheid was, allicht verkeerd heb gereageerd tegen je. Ik hoop dat we met een nieuwe lei kunnen beginnen. Bellibel: zo'n lekker ding! Foto's: werkelijk geweldig allemaal! heerlijke kinderen hebben we allemaal. Snel gaan: absoluut! in zijn algemeenheid! Streng toespreken = ik heb op mijn hyves toevallig net een blog geschreven wat mede gaat over "vanzelfsprekendheid". meiden zeg aub als het je te veel wordt of dat nu is binnen een tweede zwangerschap of wat dan ook. het is niet vanzelfsprekend dat wij alles maar gewoon doen ect. en het moet anders zeker niet zo gezien worden!
Mir: hahaha was het zo duidelijk dan knuf voor je en nu genieten hoor!!! Supermummy: helemaal goed! zie hyves anders Peuterkamer/groter bed: ik hoop dat ik het nog even uit kan stellen en aan kan beginnen als we (hopelijk heel snel!) een ander huis hebben Guppekop: dat lijkt me echt lastig inderdaad! succes ermee! enne...hier gaat het altijd goed hoor. for better and for worse toch maar dank je
Ik niet meer bij jou hyves hihih. Maar mocht je dat willen gooi maar een verzoek uit en we zien verder kunnen we elkaar spruitjes weer bewonderen. Hier een gekke nacht gehad k is weer ziek helaas. dus geen kdv vandaag ach ja wanneer is ze nu niet ziek arme meisje van me ze is weer verkouden ach het komt wel goed. Tik straks wel verder denk ik. O ja ze heeft mijn portomonee te pakken gehad alle pasjes door de woon kamer hahaha ze is er in elk geval wel zoet mee. Ga ook even spammen. En dat te bedenken voor dat ze op die brommer zat ze gilde van ik wil er niet op toen ze er op zat was het juist dikke pret en wilde ze er niet meer af haha zo zie ik me kids het liefst zo samen plezier.
ff 2 foto's van het kamertje... Nog niet helemaal klaar, maar zit nog te twijfelen over wandversiering en gordijn moet nog gekocht worden
vind ik ook hele ouwe familiewieg bij daniel opnieuw geverfd en nieuwe bekleding. donkerbruin met cremewit. Maar heel vervelend lichtval voor foto's.
Pnirmal: thanks meid en super verwoord zo! leuke foto's! Guppekop: lief en leuk zeg! creatief ook zo!
Ja guppie, het is zeker wel drukker dan normaal. Maargoed, nu ben ik zelf ook nog een beetje zoekende naar een ritme. Ach komt vanzelf wel allemaal! Oh, ik hoor er 1 brullen boven hihi.
Zo ik ben weer terug. Alles was gewoon goed bij de tandarts . Alleen wat tandsteen; februari volgend jaar pas weer terug. Stijntje heeft lekker gespeeld bij zn neef en nicht en ik heb nog een tas kleren voor hem meegekregen. Pnirmal, ik zou ook proberen om haar op haar eigen kamertje te leggen. Ik denk dat het vooral voor jezelf wennen is. Stijn heeft een half jaar bij ons geslapen en vond het ook echt niet leuk dat hij toen naar zn eigen kamertje ging, maar het slapen ging gelijk prima. Oh lekker al je pasjes overal. Stijn had pas de pinpas door midden gebroken .. Leuke fotos trouwens. Gup, leuk hoor het kamertje. Ik zou wel nog iets van gordijntjes doen denk. Toch wel handig als je de zon eruit kan houden. En wat een langslaper heb jij zeg. Stijn is net als ons een vroege vogel. Back, ook op zoek naar een nieuw huis. Staat jullie huis in de verkoop of huur je nu?
@back: tja, creativiteit is wel nodig bij zo'n klein kamertje waar de helft al bed en kast van is! @bellie: ritme komt vanzelf wel weer! @Nelta: mooi dat alles goed was bij de tandarts. Ja gordijn moet ik nog kopen of maken. Maar weet niet of ik een lichte of juist een donkere zal doen. Denk dat ik voor licht ga omdat kamertje anders helemaal zo donker word. Ja daniel die houd wel van uitslapen ideaal in het weekend maar vanochtend zat hij gewoon te spelen in zn bed dus weet niet hoelaat hij wakker werd.
ik moet zo even een "noodlijst" maken voor als mn zusje het tijdens de bevalling niet meer ziet zitten met daniel. Dan kan ze ma bellen en haalt die hun op. Tas van te voren inpakken doe ik liever niet omdat veel dingen nog nodig zijn. Maar nu zit ik beetje met voor hoeveel dagen omdat kans op keizersnee groot is. 3 dagen is dan toch wel genoeg? en tegen ma zeggen dat ze evt maar naar de zeeman ofzo moet om bij te halen als het te weinig is?
Stijn zit soms ook idd lekker in zn bedje te spelen. Hij heeft vaak ook echt ff nodig om wakker te worden. Als ik hem bij de eerste kik pak is hij nog heel slaperig en zo. En ik zou idd ook voor een licht gordijn gaan.
Kleertjes en zo heb je gewoon nu nodig. Ik zou wel zeker iets van 3-4 meegeven en ze kan toch ook wassen.