sem krijgt smorgens in bed nog een fles oja tuitbeker met mek. we kroelen altijd samen in bed brood eet ie niet zo goed smorgens. wil er wel vanaf voordat de 2de er is
Goedemorgen, Hier op zich lekker geslapen, alleen moet ik er nu al tig keer uit om naar de wc te gaan. Dat wordt nog wat over een paar maanden. Ik voel de kleine nu wel elke dag al en de schopjes worden steeds duidelijker. Echt gaaf. Straks naar de kerk, daarna ff bakkie doen bij mn schoonouders en vanmiddag denk maar eens Stijn zn kledingkast uitzoeken. Volgens mij ligt er nog een hoop in wat hij niet meer aan kan.
Goedemorgen hier wel redelijk geslapen! Jaylinn was 8 uur wakker en Devin 7.30 dus wel lekker!! Nu ff Devin naar opa en oma brengen en ff mama tijd met me meissie!! Ga ff met dr naar t zwembad. Zal ff me stoere meisje spammen!
Leuke foto van je meisje super m. Veel plezier met zwemmen. Nelta veel plezier in de kerk en met bakkie doen. Hier ook al een kast met kleren waar van ik denk het word weer te klein ach ja. Hier goed geslapen wel anders dan normaal was bang dat ik k niet zou horen,. en al zou ze wakker geweest zijn vriend en ik hebben haar niet gehoord. We zijn benieuwd voor vanavond hihih ze heeft dus een nacht helemaal alleen geslapen. Ze was wakker rond 8 uur. Fijne dag allemaal.
nou prnimal zie je wel het komt allemaal goed!!! en als je eens wakker word gewoon laten liggen hoor dan vallen ze vaak gewoon weer in slaap
Supermummy, wat een stoere meid idd. Veel zwemplezier vandaag. Pnir, zie je wel. Komt idd gewoon goed en als ze echt gaat huilen hoor je haar wel hoor.
Ja idd, ik hoor Stijn soms ineens wat kletsen en dan 10 minuten later slaapt hij weer. Misschien praat hij ook wel in zn slaap (net als mama )
@nelta: ben benieuwd wat de kijkers besluiten! @mamamia: daniel krijgt alleen nog een fles als hij snachts heel erg aan het spoken is. Al ben ik wel aan het proberen om hem dan uit een beker water te laten drinken. Overdag is hij helemaal over op gewone beker @pnir: ik denk dat het geen kwaad kan hoor om K op eigen kamer te laten slapen ivm verhuizing. Daniel moest dat ook gelijk omdat bedje niet meer bij ons paste. Ah, ik lees dat het goed is gegaan vannacht! super! nu volhouden om haar op dr eigen kamer te laten liggen! Arun is oud genoeg om te snappen dat hij savonds dan wat zachter moet doen hoor! @kleren: tja, ik moet daniel zn kast ook al weken uitzoeken, maar kan me er niet toe zetten @SM leuke foto! @hier: k*tnacht gehad. Gisteren wezen winkelen en dat heb ik geweten vannacht! Megapijn in mn bekken en nu nog steeds. Daarbij boos op wim (meneer wilde romantisch lange avond met zn 2e op de bank, maar om half 10 slieptie al:x, gaat om 10u naar bed en ligt om 2u nog met zn kleren aan bovenop het dekbed, werd niet wakker van daniel die begon te huilen en dat icm mijn hormonen...) Veel wakker geweest dus vannacht. Nu wel ff rust want wim en daniel zijn fietsen. Gister wel lekker geslaagd in de stad, dat scheelt dan nog. 2 pyama's voor mn eigen, broekje en setje voor ukkepuk, en voor daniel een regenpakje was maar 9euro dus kon ik echt niet laten hangen En van papa kreeg daniel nog een bobcat, istie helemaal gek van (en papa zelf ook)
Over fles, hier alleen 's ochtend nog 1 op de bank. Hij kijkt dan even tekenfilmpjes terwijl mama snel onder de douche springt. De fles voor het slapen gaan heb ik rond zijn eerste verjaardag laten vallen. Geen problemen hier. Ik ben eigenlijk nog steeds niet consequent bezig met het oefenen uit een open beker. Denk er gewoon niet aan, ik pak standaard de tuitbeker. Toch eens meer aandacht aan besteden.
Meiden, ik heb problemen met mijn benen. Aandoening waarbij ik veel vocht/vet vasthou in mijn benen. Daarvoor krijg ik elke paar weken oedeemtherapie. Daarbij stimuleren ze mijn lympheklieren die het vocht dan afvoeren. Maaar... je mag de eerste weken van je zwangerschap geen lymphetherapie ondergaan omdat je dan kans hebt op een miskraam ivm de verhoogde bloedcirculatie. Nou heb ik volgende week woensdag weer therapie. Zouden jullie gewoon gaan?
soort mini shovel, (raar woord zeg) word vaak gebruikt om laatste resten in het ruim bij elkaar te rijden zodat de kraan het eruit kan knijperen
Google Afbeeldingen resultaat voor http://advantage.recycler.com/upload/2421644b-3c17-4356-affd-74632c225310-500.jpg deze heeft daniel gekregen (alleen dan in normaal speelgoedformaat)
aargh! van mij hoeven we komende weken niet meer in een stad te gaan liggen! word gek van al die mensen die naar binnen kijken! maar als ik de gordijnen dicht doe kan ik niet naar buiten kijken en dr zijn er heel stel (vooral met kindjes) die denken dat het vrije toegang is! hoor er telkens door het gangboord lopen! loop toch ook niet bij hun door de tuin!
Hoihoi, Gup, wat een leuk ding. Kan hij er zelf in zitten of is het een kleinere?? Tja, lijkt me ook vervelend als mensen naar binnen kijken. Daarom lijkt het me wel lekker om de keuken straks aan de voorkant te hebben, zodat mensen niet zo je woonkamer inkijken. Maar lig je echt midden in de stad nu? Bloempje, ik denk niet dat het kwaad kan, omdat er nog geen bloedband is mocht je zwanger zijn. Maar bel anders diegene even voor de zekerheid, die kan het je vast vertellen. Mag het later in je zwangerschap trouwens wel? (anders houd je toch veel vocht vast?) Laat jij trouwens Sam dan alleen op de bank zitten? Hier zet ik Stijn in de kinderstoel voor de tv, als ik ff wil douchen, anders ben zijn al mn kastjes leeg als ik klaar ben met douchen @gewone beker, hier moet ik eigenlijk ook meer oefenen. Ik doe er nu elke keer een heel klein laagje water in en dat gaat soms goed, maar lang niet altijd. Ik heb zon oefenbeker van difrax. (krijg je nu gratis met etos zegels). Heeft er iemand trouwens van de vallen en stoten zalf van vsm, die kan je nu ook gratis krijgen met de etos zegels, maar ik vraag me af of dat echt helpt. Zo, ik ga maar weer eens verder met uitzoeken van de kleertjes, al een hele stapel te kleine kleertjes eruit gehaald en ook weer wat leuke shirtjes gevonden, waarvan ik was vergeten dat we die ook hadden.
Ja, ik laat Sam zelf op de bank zitten en die blijft dan stil naar de tekenfilmpjes kijken. Papa loopt dan ook in huis rond hoor, meestal brood smeren in de keuken. Hij haalt dan niet meteen alles overhoop gelukkig. En wbt die behandeling heb je inderdaad een goed punt, je hebt nog geen bloedband, maar volgens mij ging het ook om de doorbloeding van je baarmoeder ed en die kan ervoor zorgen dat het vruchtje loslaat of iets dergelijks. Na 12 weken mag je geloof ik weer behandeld worden. Ik wil het ook niet meteen tegen haar zeggen dat ik zwanger wil worden, maar ja zal wel moeten denk ik. Ik zat ook te denken 's ochtends even een testje te doen maar is 6/7 dagen voor nod dus zal niets te zien zijn. Even iets anders: Bij mijn zus is trouwens endiometrose vastgesteld, waar ze aan geopereerd moet worden. Risico hiervan is dat ze misschien nooit meer zwanger kan raken. Ze was al jaar bezig (iui en ivf) en nu komen ze hier achter!
Trouwens die vallen en stoten gel werkt echt! De roodheid trekt meteen weg als hij zich gestoten heeft.