@ Ninja en Nelta jakkie bah! Succes er mee! Dan bij deze... Mopemmers / emmers Wielen voor Vermop glazenwassersemmer (268005) 2684
ja vooral in de avond dan is het echt niet leuk. als ik heb gespugd is het weer effe over. ben gelukkig niet 24 uur per dag meer misselijk
Meiden, ik moet gaan slapen. Morgen is het vrooooooeeeeeeg dag. Laatste stagebezoek van dit jaar. En laatste paar uur werken achter de comp... en dan...
Ben even een filmpje van k laden op youtupe kan zo link plaatsen deze is wel van tijdens de waterpokken
Ja he dat zou wel super zijn. (voor evt kopers van ons flatje) Maar voor ons gaat het dan ook iets van 10000 euro schelen op de hypotheek . Nu maar hopen dat ze het echt morgen gaan besluiten.
Goedemorgen, Over ruim een uurtje komen de kijkers al. Vind het toch best wel spannend. Zou zo gaaf zijn als het wat zou worden, maar nu maar ff niet te hard hopen. (en hopen dat het kabinet vandaag besluit dat de overdrachtsbelasting 4% lager wordt) Stijn ligt hier nog op bed. Die ga ik zo maar eens wakker maken, want ik wil de was nog ff opruimen die op zijn kamer hangt en dan rij ik rond 9 uur ff naar mn schoonmoeder. Aan een half uurtje hebben ze toch wel genoeg? (de kijkers). En vanmiddag met mn moeder naar mn oma. En morgen maar wat leuks gaan doen, tijd zat nu . Blijdorp of zwemmen (eigenlijk is dat vandaag, maar ik ben te gaar om te gaan).
Goede morgen. Wat gezellig deel 9 is alweer aangebroken hihi Nelta ik doe niet aan tempen of ovulatie testen. Dit omdat ik dan gewoon depri word mocht ik geen eisp rong vinden etc. Mocht deze cyclus langer duren dan een normale dan pleeg ik weer een telefoontje voor een afspraak bij de gyn Gister heb ik ook te horen gekregen dat een vriendin zwanger is van de 2de. Nu 11 weken maar dat ging niet van een Leie dakje. Eerst dachten ze door bloedverlies aan een miskraam, de volgende echo was alles Goed maar 2 weken minder ver dan gedacht. 3de echo dachten ze een open ruggetje te zien. En gister de 4de echo was weer alles goed. Hoezo stressen hopelijk blijft nu alles goed gaan voor hun. Aangezien we toch zo lekker aan het kletsen waren heb ik ook maar verteld dat we bezig zijn voor een kleintje. Hopelijk mogen we misschien een stukje samen zwanger zijn.