Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi, kreeg net een golf van verliefdheid over me heen. Juist als er dit soort dingen gebeuren, besef ik opeens hoe blij en dankbaar ik ben dat wij het hier wel goed hebben.

Kijk, in elk huishouden en relatie komen wel eens ruzie's/woordewisselingen/discussies voor (hoewel ik moet zeggen dat dat hier echt bijna niet voorkomt, wij zeggen namelijk alles meteen tegen elkaar als er iets dwars zit whaha), maar mijn ouders communiceren al jaren niet meer normaal met elkaar. Mijn moeder is druk met het huishouden, kinderen en haar hobby, en me vader is druk met werken, achter de laptop zitten en zijn hobby. Denk dat het ook niet geheel onverstandig is als die 2 ouders van me eens met elkaar om de tafel moeten gaan zitten!

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel veel sterkte meis.

En idd heel heftig wat je verteld hoop dat het ooit beterwoord of dat hij er wat aan gaat doen zo raakt hij al zijn kinderen kwijt.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jij ook sterkte meis.

En dat je dit keer gewoon spontaan zwanger word.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ladytijger: ik zal morgen voor je duimen dat je gewoon een vette positieve test in handen mag hebben.

Pnir, ja zo raakt hij al zijn kinderen kwijt. Opeens besef ik ook weer dat ik dus nu echt het achterste van me tong heb laten zien. Iets wat ik geleerd heb afgelopen jaar bij maatschappelijk werk. Heeft dat toch nog iets veranderd bij me whaha:p.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goed zo.

Denk dat we elkaar begrijpen heb ook nou niet bepaald een jeugd gehad van joepie wat gezellig.:):(

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nee ik heb ook niet de meest geweldige jeugd gehad, maar daarom besef ik me nu wel dat ik mijn kiddiez dat wel wil geven. Dat ze echt alles aan ons kwijt kunnen als ze ergens mee zitten. Ik was dan ook nog eens zo dat ik gewoon niks vertelde aan me ouders, omdat ik wist dat er ruzie over zou komen. Dus ik hield lekker me mondje dicht. Met als gevolg dat ik hem nu eindelijk open heb getrokken hihi:p.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @nelta: liggen nu in deventer, morgen verder lossen, dan varen we naar maasbracht, daar gaan we repareren, gaat denk weekje of 2 duren en dan zorgen we ervoor dat we met 39weken in werkendam zijn tenzij dat ukkepuk eerder komt, dan wijzigen de plannen.

@SM: ik hoop dat ik straks ook zulk fruit krijg als ukkepuk er is! krijg je trek van!

@Bellie, knuf voor jou en je zusjes!

@ladytijger: hopelijk een mooie test morgen!

Hier vanmiddag nog ff stad ingeweest, op de fiets erheen, dat gaat gelukkig nog goed, al kan ik daniel niet meer meenemen omdat mn buik er dan niet tussen past:) heb voor mn gevoel halve kruidvat leeggekocht, daarna bij hema nog wat babykleertjes (zijn hier veel leuker dan in DU!), voor daniel nieuwe schoentjes en voor wim nieuwe broek. Daarna lekker friet gegeten met ijsje na. En vanavond op de bank gehangen. Heb het me toch partij heet! last van opvliegers;) ga zo lekker mn bed in, om 7u rammelt de wekker weer omdat we moeten lossen en ik moet er dan ook uit want moet rond 8u in de auto om naar de gyn te gaan. Ben benieuwd wat die te zeggen heeft!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Ninja, gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ladytijger, en al getest? Ik hoop zo voor je dat hij positief is.

Gup, lekker geshopt. Ik mag binnenkort ook weer voor Stijn maatje 86 gaan shoppen, alleen voor de herfst ligt er nog niet zo veel in de winkel en ff wachten op mn salaris en een hele rits declaraties die ik heb ingediend.

Hier, straks naar de vk. Ik moet eigenlijk met 20 wkn ijzer laten prikken. Maar ja ben nu 18 wkn en heb de 20 weken echo pas met 21,2. Dus ff vragen wat dan het handigst is, want ik heb eigenlijk geen zin om nog een keer heen en weer te gaan.
    Verder cakejes bakken en een berg strijk weg werken en als het droog blijft ff met Stijn naar het speeltuintje vanmiddag.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

goedemorgen

@ Netla succes bij de vk!! Hmmm lekker cakjes!!

@ Ninja gefeliciteerd!!

@ Gup succes bij gyn!!

@ Hier vroeg op... de kids slapen nog lekker, dus kan ik zo ff snel douchen, voordat ze wakker worden... Ben benieuwd of er vandaag wel iets is... ach zien het wel...
    Verder weinig tot geen plannen.

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoe doe je dat dan met de kids als je nu een oproep krijgt?

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Als ik gebeld word, breng ik de kids naar me ouders, daarna ga ik naar mijn gezin.

Zorg er altijd voor dat ik voor 8 uur gedoucht ben, maar doe me pak pas aan als ik gebeld ben...anders zit ik uren voor jan lul in wit pak... ihihih!!
    de kids zijn meestal ook voor 8 uur aangekleed als ik moet werken en ze naar mijn ouders zijn. Als Jaylinn naar school gaat past mijn moeder bij mij thuis op dus doe ik t rustiger aan.

Als ik partusdienst heb is mijn moeder hier al of vriend 's avonds want dan moet ik zsm in het gezin zijn, 0.30/1.00 uur

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    He dat huis wat we heel leuk vonden is weer terug in de verkoop; nu bij een andere makelaar. Eens kijken of we een bezichtiging kunnen plannen binnenkort.

Van onze kijkers zaterdag helaas nog niks gehoord.

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ok, maar je kunt dus niet echt weg nu. Of wel?

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee, vriend is ook de deur al uit dus moet ze eerst naar me ouders brengen. Maar ze bellen pas na 8.00 uur!!

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    morgen meiden,

allemaal een dikke knuf

bellie: heftig hoor maar zal het wel melden!

ego bericht: gisteren zeer vroeg naar bed gegaan en voel me een stuk beter. weer een mail gekregen maar...kom maar op!

ga nu haasten, oma is jarig dus op de koffie.

xxx

16. Ninja, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag vandaag!

Andere meiden, goedemorgen!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ninja gefeliciteerD!!

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo weer terug van de vk.
    Alles was weer goed. Bloeddruk 120/65, dus ietsje hoger, dat is mooi. Hartje goed te horen en ook bewegingen van de beeb. Wel al 5,5 kg aangekomen, maar ja bij Stijn ging in het de eerste helft ook hard. Gelijk bloed laten prikken bij de Star voor mn hb. Ben benieuwd of die nog steeds laag is, want dan moet ik aan de staalpillen.

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Nelta zo als verwacht was de test negatief:(
    Wat nog erger is dat de gyn een aardige wachttijd heeft waardoor ik Niet eens gelijk een afspraak kon maken. Ik sta nu op een wachtlijst en ik moet rekenen dat ik eind September een brief Thuis gestuurd ga krijgen met een afspraak datum daarin:(:(:(

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat balen zeg :(:(:(:(
    En een andere ziekenhuis of wil je graag weer bij dezelfde??

Deel Deze Pagina