Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ninja van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Nelta Fijn dat je weer bent goedgekeurd bij de vk

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hmm wat dom zwangerschapsverklaring vergeten bij de vk :):)

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Dan zou ik weer een verwijzing nodig hebben van de huisarts en in een ander ziekenhuis ook op de lijst komen omdat ik van buiten af kom. Ik ga volgende week Maar naar de huisarts op een opwek kuur te vragen zodat ik teminste weer eens ongesteld word.

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ladytijger weet je dat je via je zorgverzekering bemiddeling kunt aanvragen zodat je eerder geholpen kan worden in een ander ziekenhuis. Ik heb dit een aantal jaren geleden ook gedaan en je bent dat via de korste tijd aan de beurd miss dat het wat voor jou is. je hoeft verder zelf niks te regelen de mensen van je zorgverzekering doen dat voor je

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sm wat is er aan de hand??? lees je www op hyves!

Dank jullie voor de felicitaties!!! 28 alweer pffff haha ik haat verjaardagen ben alweer het huis aan het poetsen dadelijk nog naar de supermarkt taart halen enz. Ach ja gelukkig komen alleen me schoonouders en schoonzusje met kids. We vieren het nog eens samen als het weer het toe laat!

Had vanmorgen wel een leuk kadotje van de weegschaal gekregen ben nu sinds de bevalling van sem al 31,3 kg kwijt joehoeeee!!! en dat ondanks ik zwanger ben.

Jeetje bellie wat een verhaal zeg meid!! Ik herken het wel gelukkig is het hier wel wat veranderd. Vroeger was ik ook altijd bang voor me pa. Niet leuk. Wel super dat je hem zo hebt aangesproken hoor!!!

Ladytijger balen weer een naga test! En dat je zo lang moet wachten. Ken je het geertgen?? in elsendorp.. misschien kun je daarna toe bellen doen ook niet moeilijk over je gewicht. Hier op zp staat en topic over het geertgen. En kan je darana mooi op de koffie bij mij haha woon er 5 min vandaan!

Mirr nog geen baby!!! Suc6 meid als het gaat beginnen.

Nelta super dat alles in orde is bij de vk! alweer bijna 20 weken gaat snel he!

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd ik heb wel eens van de mensen aan de lijn; maar ja ik weet dan niet of je een nieuwe verwijzing nodig hebt, maar dat kan je natuurlijk altijd aan de ha vragen.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja gaat hard he. Jij ook alweer 14 weken.
    En zulke cadeautjes zijn altijd leuk ;)
    En idd heel je huis poetsen en daarna is het weer een zooitje. Maar ik vind het altijd zelf wel gezellig.

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Supermummy, alles goed????

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja dat vraag ik me ook af!! Haar www is niet zo leuk

10. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ninja, van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag, wat een jonkie ben je nog:p Fijne dag!

@sm: weet niet wat er gebeurd is, maar heel veel sterkte! Kop op!

@nelta: lekker slimmmm, zwanger ofzo? hihi

@ladytijger: succes met alles omtrend zwanger worden, hopelijk is het gauw raak!

@back: dikke knuffel voor jouw!

@gup: jij bent de dagen zeker al aan het aftellen nu?

@bel: wat een toestand met je vader zeg, moet heel moeilijk voor jouw en jullie gezin zijn. Gelukkig heb je je eigen gezin en daar geniet je met de volle 100% van. Fijn om te horen dat het in huize Brauns zo lekker loopt... houden zo!

ennuh, wel fijn voor je ex cheffie dat het kindje er nog niet is, wel apart trouwens, haar vruchtwater was toch al gebroken? Dacht dat het kindje dan binnen 24 uur geboren moest worden wegens allerlei gevaren?
    Inmiddels al het fijne ervan gehoord?

Heb voor de rest niet alles bijgelezen/onthouden...

Vanochtend lekker een uurtje gezwommen met Etienne, hij vond het heerlijk. Moet ik toch eens vaker doen, dit was de eerste keer dat ik alleen met hem ging dus hij zei de hele tijd: papa papa? haha...

Nu ff wat andere dingetjes doen, mannetje slaapt...

Fijne dag allemaal, liefs!

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen.

GELICITEERD NINJA MET JE VERJAARDAG 28 MOOIE LEEFTIJD;)

Mamamia leuk zwemmen hier ook maar eens snel een keer doen. En Etienne goed geslapen vanacht?

Nelta 5 kilotjes valt mee hihi en hopen dat je hb goed is. Nog even heb jeje 20 weken echo al.

Super m wat is er aan de hand meis.? Kop op he nooit laten hangen. Alvast een knuffel wat het ook is.

Belliebel en een beetje tot rust gekomen na gisteren kan me voorstellen dat alles boven komt en dat je kwaad bent. Knuf

Lady jij ook sterkte. En heel even afwachten de tijd gaat vaak sneller dan we willen komt goed he niet je hoofdlaten hangen al kan ik je teleurstelling begrijpen. Je weet heb er met k bijna 9 jaar over gedaan voor dat zij kwam. En wat het hier is geweest zo lang niet zwangerraken ik weet het nu nog niet. Omdat ik met A heel snel zwangerwas.

Hier even bij me oude huis geweest het is nog niet in oorden nog twee dagen de tijd pfffffffffffffffff gek van dat huis haha ben blij als ik a.s vrijdag die sleutels mag in leven.

O ja naar me cursus geweest vertel er van de week iets meer over.

Nu even ontspannen en straks weer weg k is lekker naar het kdv o wat geniet ik daar even van haha.

Fijne dag allemaal.

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#912 JaDeBo, 20 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2011
    @ Mammamia lekker he zwemmen!! Heb zondag met Jaylinn gezwommen was erg lekker... alleen ook ze zei mama volgende keer papa en Devin ook mee hihiih!!

@ Pnirmal zie nou wel dat t ook zn voordelen heeft, ff me-time!!

@ Thnx meiden t gaat wel weer. Tis niks tussen mij en vriend, dat gaat juist super goed... boven verwachting eigenlijk...
    Heb trouwens beetje vreetbui... hihihi eind van de middag maar ff brownie maken en cakjes... jammie!! Net wel gezond gegeten... een bagel en roomkaas en jam en 2 kiwi's met wat aardbeitjes... Ook wel lekker hiihi!!

Nu ff tv kijken, kids liggen in bed dus ff mama tijd!!

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik schaam me niet om het te zeggen maar ik geniet idd als k even naar de kvd is haha.

Zij heeft het naar haar zin en als ze terug is, is ze lekker ontspannen en helemaal lekker gespeeld haha. En vanmorgen met weg brengen niet een traan heeft ze gelaten;) ze lachten zelfs zo leuk vind ze het dus:D dat doet mij goed dat het de juiste keuze is ga vanmiddag nog een dagje extra kdv vragen en gelijk vragen of ik een dag in de week vrijwilligerswerk kan gaan doen.

Lekker iets doen anderen helpen en uit die dagelijkse rotsleur van thuis zitten;) dat is denk het alller grootste probleem hier dat ik me kapot verveel overdag huishouden ja leuk notttt. Kinderen heel leuk erg gezellig maar buiten me kinderen ook nog wat nuttigsdoen dan krijg je veel meer energie van echt wel ik lach het leven te gemoet.

Voor hoe lang haha.:D:x;):):(:$:cool::p

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik denk dat elke ouder dat heeft hoor. En het is ook goed dat je even de tijd hebt om echt even jezelf te zijn en je eigen ding te doen.
    Helemaal als je ziet dat ze het naar dr zin heeft... kan niet beter dan toch!! En tja idd voor hoelang.. hihihi!!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, net lekker een uurtje met Stijn in de speeltuin geweest. Het is nog steeds heerlijk weer hier, zelfs warm. Wist niet dat ze dat opgegeven hadden. Ook wel goed voor mn moeder, want die is de vierdaagse aan het lopen.

@zwemmen is idd super leuk. Hier is er in de zomer vakantie geen babyzwemmen, maar we gaan nu wel af en toe met zn drietjes. Misschien zaterdag als het slecht weer wordt en bij mooi weer gaan we naar de dierentuin in Antwerpen (met je blijdorpabonnement kan je daar gratis heen).

Supermummy, mooi dat het weer goed gaat. Hier vanmorgen sinaasappel-choco cakejes gebakken. Zijn erg lekker. Stijn zat er net een met papiertje en al op te eten...

Oh ja, we gaan volgende week woensdag kijken bij dat leuke huis wat weer in de verkoop staat. Ben benieuwd of het net zo leuk is als op de foto's.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die dierentuin in antwerpen is leuk! Toen we daar waren, waren alle dieren aan het paren haha een paar dagen later had ik een positest. Volgens mij was dat een voorbode ofzo.

De dierentuin is wel oud maar wel leuk voor een middagje gelijk wat shoppen erachteraan!

Zo sem ligt op bed. Boodschappen zijn binnen zo effe lekker een overschotel maken.

Net belde de oma van ferry om grrr wat een K*twijf is dat zeg. Ze roddelt altijd achter onze rug om en toen sem laatst in het zh lag had ze gezegt dat het niet erg was dat ie 1 kg was afgevallen want hij kon het wel hebben mannetje woog net 10 kg maar goed(9 met afvallen) dus was ferry echt boos op dr geworden en heeft gezegt dat hij geen contact meer wou. Effe hebben ze niets gezegt pas heeft ferry haar toch maar gebeld enz. Maar nu belde ze en gaf ze mij SM weer de schud enz en gaat ze janken en het slachtoffer spelen bla bla ik word daar zo moe van... Dus heb ik gelijk gezegt waar het op stond dat het allemaal dr eigen schuld is en dat ik geen zin had in z,n gesprek op mijn verjaardag.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @ninja, gefeliciteerd!

@nelta: mooi dat alles weer goed was bij de vk

@ladytijger: dat is beroerd, nega test en dan ook nog lange wachttijd gyn!

@dierentuin antwerpen is zeker heel leuk!

@Vanochtend dus controle gehad in ziekenhuis. Bloeddruk was goed (120/70), ong 1kilo aangekomen in 4 weken en rest was ook allemaal goed. Ukkepuk ligt iets ingedaald, maar als ze wou kon het het hoofdje er nog uitwippen. Alleen jammer dat de gyn geen tijd had, heb nu geen echo gehad, maar wel afspraak staan voor maandag. Krijg dan groeiecho en gelijk weer controle. Voor zover ze kon voelen was het niet echt een groot kind, maar ze kon heel goed snappen dat ik groeiecho wil nu. Maar ze laten me sowiso niet overtijd lopen, dat geeft toch al wel een fijn gevoel:) Ook nog even korte rondleiding over de afdeling gehad. Als het goed is krijg ik kraamsuite en kan wim ook blijven slapen, al zal dat neit zo snel gebeuren ivm daniel

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mooi dat je weer goed was. Hoezo verwachten ze dat kleine niet zo groot is? Was dat bij Daniel ook? En laten ze je daarom niet overtijd lopen of heeft dat te maken met het litteken van de ks?

Wel fijn idd Wim kan blijven slapen. Lijkt me echt niks om zo''n eerste nacht alleen in het ziekenhuis te blijven. Hier maar gewoon weer s ochtends bevallen ;)

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Gup fijn dat alles goed was... wel fijn dat ze je niet overtijd laten lopen...

@ Nelta ja lekker ideaal!!

Hier ook maar weer 's ochtends vroeg bevallen voor de kids wakker worden.. hihiih!! Zou wel te mooi om waar te zijn... je weet immers nooit wanneer t begint!
    Ik ga ook echt niet langer dan 40 weken lopen hoor!! Zeker niet nu ik meer weet dan hiervoor!! Dus dan gaan ze maar gewoon strippen oid... hihiih!! Maar geen inleiding want ik wil weer thuisbevallen ;)

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    aan de hand van voelen. Bij daniel zeiden ze wel heel tijd dat het een grote was.
    Ze laten me niet overtijd lopen omdat je dan nog meer kans op complicaties heb, zeker ook door de ks.

Ja of als het snachts komt dat wim nog ff kan slapen voordat hij daniel (en zusje) gaat halen

Deel Deze Pagina