Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja idd, 12 uur s nachts naar het ziekenhuis gegaan (geen kip op de weg). 8.12 is hij geboren en 1 uur waren we weer thuis.
    Inleiden lijkt mij ook niks; hopelijk komt het nu ook weer spontaan. Langer als 40 weken op zich geen probleem als ik me net zo voel als bij Stijn. (hij kwam met 40+3, maar ik had nog wel een paar wkn door kunnen lopen) Alleen ben ik nu 21 dec uitgerekend, dus bij overtijd, zit we op of tussen de feestdagen.
    Thuis mag ik wel, maar ik was vorige keer zo blij dat ik al in het ziekenhuis was, dat we daar nu ook weer voor gaan.

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ben bij Devin thuis bevallen en is me eigenlijk erg goed bevallen... hihi!! Dus zou het graag weer thuis doen, mits er een reden voor is natuurlijk!!
    En langer dan 40 weken wil ik niet, vanwege dat ik nu weet wat er na die 40 weken allemaal kan gebeuren en gebeurd... en heb t al van dichtbij meegemaakt en dat wil je gewoon echtniet...

Bij devin braken vliezen om 1.30 en om 7.09 uur was hij er en om 7.30 werd Jaylinn wakker ;)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik dacht dat het pas na de 41e week wat risicovoller wordt. Maar sowieso wil ik wel goede controle mocht ik overtijd gaan.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja dan neemt t helemaal snel af maar alles... begint al na 40 weken...

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo, ik krijg net een behoorlijk harde schop van de kleine :D

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hihiih!! Kan niet wachten tot ik weer de schopjes voel... whhah!! Zo speciaal altijd!!

Is dit de eerste keer of heb je hem/haar al eerder gevoeld

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee al een week of twee, maar dit was echt een harde schop.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

hihiih :D Gaaf hoor!!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    En bedankt ijscoman. :x
    Dankzij dat domme belletje op zn auto is Stijn nu weer wakker (gister ook al)

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

:x:x Wat een ..... zeg!! Hier slapen de kids gewoon door die belletjes heen, ze weten ook nog niet wat het is... gelukkig maar!! Want heb hier een ijsjesmonster hihih!! Me meissie is er dol op!!

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, hebben jullie de babykriebels hier:p?

Gup, fijn dat alles goed was en nog fijner dat ze je niet overtijd laten lopen! Nog even meid, dan heb je weer een kleine humptiedumptie in je armen:D.

Hier vanmorgen naar de action geweest. Wat hou ik toch van die winkel hihi:p. Had foto's besteld en die waren gister binnen gekomen, dus vandaag bij de action heel wat fotolijstjes gehaald:D. Aan de ene kant van de tv hangt Dinand, en aan de andere kant komt nu Fabiënne te hangen:D. Verder nog wat andere zooi gekocht. Heerlijk die prullaria:p.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Stijn slaapt normaal ook overal doorheen, maar hier is hij nu al een paar keer wakker van geworden.
    Sowieso heb je niet zoveel aan deze ijscoman, hij rijdt zo hard dat je toch niet op tijd bent voor een ijsje :)

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben echt heel blij dat ze me op tijd gaan helpen en niet door laten lopen! merk nu dat ik gewoon relatief rustig ben:)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo'n 1 hadden wij vroeger ook, moest je zo ongeveer halfuur van te voren al op de straat gaan staan anders had je niks;)

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

O o o....als ik al die verhalen lees, beginnen mijn eierstokken nog harder te rammelen. Kunnen jullie ze niet horen ;) ? Hier op de wachtbank. Zit nu op dag 27. Zou ergens rond deze tijd ongi moeten worden. Als ik het weekend nog niet ongi ben ga ik testen maar ik weet het niet. Ik denk dat het er wel aan zit te komen. Ben gelukkig aankomende dagen vrij. Kan ik lekker met Britt genieten. Ben nu wel erg moe dus ga zo mijn nestje opzoeken. Kom morgen weer even kijken.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hopelijk word je niet ongi loontje!!! Hoe lang zijn jullie nu al bezig?

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Meiden bedankt voor al jullie lieve woorden.

Ninja bedankt voor de tip van de kliniek. Helaas is dat Niet echt in de buurt. Maar goed ik hou het wel in mijn achterhoofd.

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

@pnir: etienne heeft alweer 2 nachten doorgeslapen:) en k.?

@loontje: spannend voor jullie. Succes en we horen wel wanneer het zover is;)

@waar is donder? Op vakantie?

@kriebelen: hier ook nog steeds hoor, kan niet wachten...

Vriendin van mij is nu bezig voor een eerste, is al in dec. Gestopt met pil, maar nu pas 2 maanden voor het echie. Heb elke keer de neiging om te vragen of het al zover is, maar hoor het vanzelf wel. Moeilijk hoor, ben veels te nieuwsgierig hihi

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    er zijn echt heel veel meiden die daar vanuit heel het land naar toe gaan. Een nichtje van me vriend is al 2x snel zwanger geworden met hun hulp.
    Je krijgt het ook gewoon vergoed van de verzekering.

En je kan altijd bram effe brengen als je geen oppas hebt haha

Hou het maar in je achterhoofd!!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, die Ylva kan wel samen met Dinand zeehondje gaan spelen hihi:p.

Deel Deze Pagina