Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IK ben niet echt overdreven moe en hoef ook niet 's ochtend voor de wekker mijn bed uit om te plassen. Dit had ik bij Sam wel al een aantal dagen. Dus voel me nu heel anders als toen, maar ja we zien wel. Het zou natuurlijk wel heel super zijn als het 2x de eerste keer raak zou zijn, maar dan zouden we wel heel veel geluk hebben.

2. Ik heb ook nog een lijstje met namen die we voor Sam ook al mooi vonden, maar ga ik niet verklappen hihi. Heb er al wel wat voorbij zien komen.

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    en niet getreurd als het nega is wat je bent dan ook nog vroeg met testen.

ik heb een probleem sem vind het vreselijk om in bad te moeten dan is het echt krijsen... hij vind de douchestraal eng denk ik. ik spoel al met een fles maar mijn vriend doet dat dus niet nu vind ie het eng in bad.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hmm lastig.
    Op vakantie hadden wij een groot bad en dat vond Stijn ook niks, maar als wij erbij gingen zitten was het wel goed. Onder de douche is hij pas ook geweest. Eerst vond het dat namelijk eng, maar vond hij het juist wel interessant.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja wij doen hem al een tijd in het grote bad normaal was het kei leuk maar sinds 2 weken pffff ook als we dr bij zitten

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Heeft etienne paar wek en terug ook gehad. Sinds vorige week gaat het weer goed. Hij beseft denk ik dat water over zijn hoofdje spoelen niet fijn is. Zal wel ff een fase zijn.
    Succes!

Nelta, ik heb daarna nog tot half 9 geslapen.

Bloem, hoop dat het raak is voor jullie. X

7. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames bedankt,

@ Ninja: bedankt voor je reactie, helaas kan ik nu geen vragen lezen, zag alleen maar felicitaties.

Meestal kom ik later wel weer teruglezen maar zie dan helaas geen vragen? meestal doe ik dit in de avond en dan zijn jullie er vaak niet? overdag zit ik op mn werk en kan helaas dan niet online komen. Zit helaas niet de hele dag thuis zodat ik kan reageren. maar zal voortaan mijn best doen.

Zover geen vragen gelezen, bedankt voor jullie felicitaties.

groetjes...

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is niet vervelend bedoelt ofzo maar ik erger me er wel vaak aan. Er zijn echt vaak zat vragen aan je gesteld nadat je iets hier geplaatst hebt maar daar geef je dan nooit antwoord op dat vind ik gewoon jammer.
    En een beetje interesse in andere zou ook geen kwaad kunnen. Het forum is er niet alleen voor om over jezelf te praten natuurlijk.
    Ik snap dat je niet heel de dag de tijd het er zijn er zoveel die komen maar 1x in de week ofzo en je bent gewoon welkom hoor. Alleen probeer er een beetje rekening mee te houden er zijn al vaak deze opmerkingen geweest maar je hebt ze vast nooit gezien haha

9. Thanks mammamia, als ik morgen een mooie test heb kom ik hem natuurlijk hier wel showen!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    *inbraak*

Weet niet of mir5555 hier een buddy heeft vandaar, krijg net een sms van haar:

Nog twee cm en dan begint het echte werk heb een hele fijne arts gelukkig.

Zijn jullie iig op de hoogte en mocht het dubbel, sorry!

*breekt uit*

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    I heb nog geen sms gehad van dr.

Maar hopelijk gaat het snel beginnen.
    suc6 mirr

12. Dankjewel Ingrid!!! Wens haar heel veel succes van ons allemaal als je haar nog een bericht stuurt! We denken aan d'r.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Fijn om wat van mir te horen wens haar maar sterkte ook van mij.

Melek fijn dat je er weer bent en leuk dat de zwangerschap goed gaat.

Ninja succes met de buggy uit zoeken en dat met bad ik zou er als ik jou was niet te veel aandacht aan schenken met Sem als je zelf gaat douche hem mee nemen om te spelen en kijk dan wat er gebeurt spelende wijs weer vertrouwd maken het is ook het eigenwilletje wat onze kinderen door gaan krijgen. En hier heb ik een bekertje dat ik over haar hoofd doe ze speelt er mee en pak hem even snel en doe haar haren en geef het weer terug dat soort dingen.

Gup sterkte met je schoonzus soms moeten mensen met de neus op de feiten gedrukt worden voor dat ze verdere actie ondernemen hoop dat je schoonzus de kracht blijft houden om voet bij stuk te houden en voorgoed bij haar man weg blijft.
    En dat ze na loop van tijd haar kindjes weer bij de terug krijgt. Dat iemand een melding heeft gedaan is niet leuk voor haar maar misschien wel het juiste op dit moment. Wat een tiran die man van haar brrrr.

Iemand vergeten zal vast en zeker sorry alvast.

Hier met arun even een leuk ochtendje dagje gehad hij is naar de film cars geweest in de bio.s en ik ben naar Harry potter geweest wat een mooie film ben er nog vol en moe van hihih. Hij klopt niet helemaal zo als het boek maar hij was super spannend.

Rond 5 uur k halen en dan weekend.

Fijne dag nog allemaal en tot tikkens.;)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @bad/douche is hier juist helemaal geweldig. Maakt hem ook niet uit of je koud water pakt of niet:D alleen hij trekt de stop telkens uit bad dus na tijdje zit hij zonder water;)

@eindelijk beetje nieuws van mir!

@pnir: wbt schoonzus: haar man wil haar en haar kindjes nooit meer zien (zei hij gister, maar was natuurlijk boos dus kan veranderen) en ze heeft nu grote kans dat dr zoontje bij dr mag blijven omdat zwager het (grootste) probleem is/was. Voor dr meisje zal ze wel eerst alles op orde moeten hebben denk ik voor die terug mag

15. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    kwam alleen even bijlezen. alvast een fijn weekend allemaal! ga even van mijn meisje genieten, weekend alleen ;)

16. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Benthe is een mega waterrat!! Zelf was ik vroeger erg bang voor water, vooral gespetter en in je gezicht. Daarom douchen wij eigenlijk vanaf dag 1 (nuja, vanaf dag 8 toen we uit het ziekenhuis kwamen dan:)) iedere avond met haar. We hebben een grote inloopdouche en ook allemaal speelgoed nu. Ze wil alleen op de arm wanneer ze moe is. resultaat is dat ze echt stapel op water is. Misschien een idee om vaker naar een leuk tropisch zwembad te gaan oid zodat water leuk gaat worden?

Mirr aan het bevallen, ohh spannend! Heeft ze haar oudste dus ook snel weer even thuis.

Naar de bios, had ook graag HP gezien maar het mannetje in mijn buik heeft een hekel aan harde geluiden dus lijkt de HP film mij niet niet zo slim, wel jammer hoor! Was je ook niet jarig geweest Pnir? Nog van harte!

Melek, leuk weer wat te lezen! Ik ben ook een zeer slechte poster hoor, probeer vaak te lezen maar komt er weer eens wat tussen..

Werk nog steeds en volledig wat een verschil met Benthe toen! Alleen wordt de bekkeninstabiliteit wel met de dag pijnlijker, hoop het nog vol te houden. Manlief haalt en brengt me nu zo veel mogelijk wat goed kan met onze wisselende diensten, dat scheelt wel wat hoor. Dat Benthe nu loopt, klimt en veel voor mama oppakt scheelt ook enorm. En ik slaap er zoooooooooo slecht door, iedere uur wakker van kramp, verkeerde ligging of een dansend jongentje die vooral de blaas als trampoline gebruikt. zover weer een update van mijn kant.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo ben weer thuis, lang dagje!
    Vanmiddag ff controle gehad en gezin is super tevreden en blij met mij :D:D!! Morgen lekker kort dagje 4 uurtjes, ivm chabbat.

Morgen wel 24 uur pa dienst... dus hopelijk dan een bevalling!! En me mams blijft gezellie slapen... ook wel ff leuk!!

@ Mirr hopelijk heb je snel je beebje of ben je al aan het genieten!!

18. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    kwam weer even kijken maar nog geen nieuws.

Tonka: persoonlijk vraagje en als ej niet wilt antwoorden hoeft dat natuurlijk niet hoor (sorry dat ik het dan gevraagd heb) maar ik kan me herrineren dat wij samen in de ivf/icsi topic zaten. nu vroeg ik mij uit belangstelling af "hoe de tweede zwangerschap tot stand is gekomen"(hele kromme benaming, vergeef me)

SM: hoop op een bevalling voor je!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #1059 1Dondersteen, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
    @ gup, wat een gedoe met je schoonzus. Knap dat ze eindelijk voorhaar kids heeft gekozen. Laat, maar beter dan niet. Het is erg moeilijk om uit een geweldadige relatie te stappen. Gaat ze m aanklagen wegens kindermishandeling?

@ Bloem, ik duim ook voor jou!

@ Mirr al bevallen? Spannend! Duim voor een spoedige bevalling.(dank Ingrid)

@ Tonka, bekkeninstabiliteit. Ai! Sterkte!

@ Hier, druk aan het klussen in huis. En nee, helaas niet voor een brusje ;)

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Deel Deze Pagina