@ Back ik ken je maar waarvan? Hoe was je naam? Of kan iemand mij svp vertellen wie Back is / was? Via pb natuurlijk. Hihi. Hoe is het hier verder met iedereen? Hoop goed! Zwangere dames? Hopelijk gaat het goed met jullie! Dikke knuff allemal Hier gaat t goed met t meisje. Dondersteentje is ze. Hihi. Vandaagwel heel hard gevallen op haar voorhoofd op t kdv. Echt een mega groot ei net boven dr linker oog. En BLAUW... WOW!. En thuis met dr duim tussen de kast deur. De ziel. En ze praaten zingt echt mega veel. Ze maakt ook zinnetjes van 2 a 3 woorden. Trotse mama en papa. @mammamia ik snap je gevoel helemaal. Plat knuffelbaar zo nu en dan. Heerlijk.
Morgen kom Ik het weer eens proberen. Hihi. Nadat er bij de Ikea zijn geweest.... ja ik heb manlief zo ver om te gaan kijken naar een nieuwe kast voor in de huiskamer. Hihi. Joepie!
ach kleine pechvogel. Ja ze vallen nu wel veel he. En al 3 woordjes achter elkaar kanp zeg! sem is nog lang niet zover. Hier gaat het een stuk beter gelukkig. Heb net lekker een pizza op haha dus de misselijkheid is niet meer zo erg. Soms met vlagen..
dank je!! Sem is alweer wakker volgens mij last van de tanden. Hij ligt nu lekker bij pappa een flesje melk te drinken
*breekt weer in* Hi heb net een spoed keizersnede achter de rug baby is ruim 9 pond en 56cm lang. Hij paste dus niet door mijn bekken wat ik al voor de tijd dacht maar hij is lief mooi enz. Groetjes mirr *breekt weer uit*
Nog geen nieuws van mir5555? tonka dankje en vervelend meis bekkenpijn. Sterkte. En hoi donder lang niet gezien en leuk ikea voorheen woonde ik er dicht bij nu duurt het iets langer hihih. Hier een goed dagje gehad kinderen gezellig alleen hadden arun en vaders net een aanvaring arun zijn tegen zijn vader klootzak oeps dat pikte vader natuurlijk niet en wie zat er tussen ja wel mama. Leuk kinderen die grote monden hebben not. En ook leuk begin van de pubertijd dat word nog wat. Help
mirr gefeliciteerd!!! Ben benieuwd wat zijn naam is. Wat een flinkerd zeg! snap dat het niet ging passen haha
Gefeliciteerd mir5555 toch nog een hel van een bevalling zo te lezen. Betersc hap en doe de komende tijd rustig aan niet niks een hele bevalling en dan als nog een ks. Maar voor nu gefeliciteerd.
Gefeliciteerd Mirr!! Ben ook benieuwd naar de naam. Wat een flinke vent zeg, 9 pond! Heel veel geluk met je gezinnetje.
gefeliciteerd mir! maar goed dat hij niet met 42 weken is gekomen met zo'n gewicht en lengte!:O Hoe heet hij?
Mirr gefeliciteerd! En wat een flinke beeb!! Hopelijk herstel je voorspoedig en kan je eindelijk lekker genieten!!
Gefeliciteer mirr, geniet ervan en we horen zijn naam wel binnenkort en zien vast ook wel foto's donder, knuf voor jouw. Succes met klussen ninja, mooie kamer zeg! ennuh, jullie naam voor een jongen wordt denk ik Mees??? Weltrusten allemaal! XxX