Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Een poging dan nog, zijn jullie nu wel blij met de zs Melek?

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

dat vroeg ik gisteren ook al maar ze zei dat ze geen vragen had gezien:cool: dus ik heb ook nog geen antwoord gekregen whaaa

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mir, gefeliciteerd met jullie ventje!
    Geniet ervan

4. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo
    we hebben een zoon Milan hij is zo lief en mooi,ben zelf kapot letterlijk en figuurlijk.
    Milan paste onmogelijk door mijn bekken was echt een hellllllll ben erg boos en teleurgesteld, hun dachten 3e kindje gaat wel passen, ben heel erg uitgevallen heb het er al weken overgehad dat ik het niet zag zitten of het wel paste.
    heb je persweeen 10 cm ontsluiting uur aan het persen, baby die niet verder wil, persweeen die maar door blijven gaan, wachten op ok en ruggenprik.
    heb volgens mij alles bij elkaar gegild, eindelijk de ruggenprik en oh wat was ik blij.
    met Milan gaat het goed, had alleen zn suiker te laag, kwam vaak voor bij grote baby's maar het hersteld zich gelukig goed.

ben een trotse moeder van 4 kids

kan niet in slaap komen van het hele gebeuren
    spreek jullie snel weer
    groetjes miranda

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mannetje Milan... En terecht dat je boos geworden bent hoor!! Vind het een slechte zaak dat ze niet naar je geluisterd hebebn...

Maar gelukkig is je ventje er nu!! Hopelijk herstel je voorspoedig!! Dikke knufff

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

hier zometeen ff paar uurtjes werken en dan hele dag bevallingsdienst!! Dus baby's kom maar op!!

Zo ff douchen, kids wakker maken en naar opa en oma brengen. Dan vanmiddag lekker weinig doen, behalve dan ff de kleding van dekids uitzoeken... tussendoor!

Fijne dag allemaal en miss tot later!!

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen,

Mirr van Harte gefeliciteerd met de geboorte van Milan
    Maar wat een bevalling.:$ Gelukkig dat verder alles goed is met je mannetje.:) Nu goed uitrusten en genezen van je ks en vollop gaan genieten van elkaar.

Super m hopelijk vandaag ook een bevalling voor jouw( om bij te zijn Dan he;) )

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Bloempje, en??????

Supermummy, laat die baby’s maar komen.

Mir, leuke naam! Lijkt me idd zwaar om bijna een hele bevalling te hebben en dan ook nog een ks. Hoe voel je je nu? En wat een flinkerd idd.

Ninja, geen Mees, dan wordt het denk iets van Luuk.
    Mooi dat de misselijkheid zo goed als weg is. Hier ook al een paar weken. Krijg ook meer energie, dus dat is ook wel lekker. Nu nog een echt babybuikje…..
    Leuk kamertje trouwens.

Donder, hier ook altijd blauwe plekken op zn voorhoofd... Het is echt een wildebras. En wat goed dat ze al zinnetjes maakt.

Hier gisteren heerlijk uiteten geweest met vriendinnen; was super gezellig en de tapas waren ook erg lekker. Gisteren ook Stijn laten knippen; het staat hem wel stoer, al dat vlasse babyhaar is er nu af.
    Vandaag maar niet naar Antwerpen, want vooral vanmiddag schijnt het veel te gaan regenen. We gaan ff positiemode shoppen; vriendin had nog een leuk adresje in de buurt en ff langs mn ouders, want die zijn weer thuis.

9. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Nee hoor, vraag gerust! Helaas weer icsi maar dit kan niet anders bij ons. Mijn man is geopereerd in zijn jeugd aan zijn urinewegen. Daardoor kan je een allergie ontwikkelen vooe je eigen zaad, dit leeft en is gezond maar kan niet zwemmen..Ja, dan gebeurd er weinig natuurlijk:)

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn zn korte koppie

11. Hier vanmorgen een omo witte test helaas. :(

12. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Mirr, van harte met Milan!

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Balen:(:(,
    maar het is nog vroeg.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mirr, van harte met de geboorte van Milan! Hele leuke naam! Maar jeminee, je hebt wat inderdaad een hel van een bevalling achter de rug! Doe lekker rustig aan meid en geniet van je kindjes!

Besef mezelf opeens dat ik echt niet mag klagen met mijn bevalling van 2 uurtjes hihi:p.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, hormoontjes:D! Maare, vind wel dat je gelijk hebt meid!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    hier baggernacht achter de rug en kan wel janken van de pijn. Hopelijk zakt het zo af.

@mir: wat een rotbevalling zo zeg! er is dus totaal niet geluisterd en naar vorige bevalling gekeken!:x

@bloempje: jammer:(

@nelta: leuke foto! daniel moet ook nodig weer geknipt worden

@SM: voorspoedige bevallingen toegewenst!:D

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeminee meid, wat een verhaal. Ik zou inderdaad ook me biezen gepakt hebben!

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wim zei gister dat hij zoontje niet geslagen heeft eergister, maar haar wel. Ze heeft echt zo ongeveer bijna alles ingepakt en meegenomen, zelfs eten! Ze is alleen kleren vergeten, die had ze even uit de weg in de kast gezet;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bloem, balen van je nega test. maar zoals andere al zeggen, het is nog vroeg. Bij Dinand testte ik pas na 3 weken positief. Misschien geeft dit je wat hoop! Ennuh, geen bloed geeft moed he!

@ gup: Whaha, neem je echt alles mee, vergeet je je kleren! Gaat ze die nu nog halen, of gaat ze gewoon een nieuwe garderobe kopen (lijkt me heel vervelend hihi:p)?

@ hier: Alles goed. Gister even naar de dok geweest om te kijken of de spruw bij Fabiënne echt over is, en dat is gelukkig het geval! Ze kan soms best onrustig zijn. Donderdagavond was ze toch een partij wakker, maar tijdens de laatste fles haar verschoond en getempt en ton kwam er toch een hoop poep uit het meisje. Jeminee, waar laat dat kind het. Daarna is ze in slaap gevallen en werd ze pas rond 6 uur weer wakker hihi:p. Afgelopen nacht wel een iets minder goede nacht gehad, maar dat hoort er bij;). Ze ligt nu heerlijk te tukken! Zo maar even bij d'r kijken, ze ligt op haar buikie, vind het altijd een beetje eng! Mja, ze rolt zichzelf ook al terug op haar rug, tis tot nu toe een vlugge dame hihi:p. Ze is ook echt aan het veranderen, zie steeds meer van mezelf in haar toen ik klein was. Hebben we het toch goed verdeeld, Dinand die op papa lijkt en Fabiënne op mij hihi:p.

Plannen vandaag: Boodschappen doen. Moet helaas alleen, Paul is werken. Mja, moet nog even kijken wanneer ik dat ga doen. Zal vanmiddag wel na 3-en worden. Ga Fabiën er nietr wakker voor maken.

Ik ga Dinand eens even aankleden. Die hobbelt nog in zijn pyjama rond hihi:p.

Gup, hoe voelt dat nou dat je nu weet dat jij de eerst volgende bent die gaat bevallen?:D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bel, ze vaart/voer ook en schip ligt in frankrijk dus dan zal ze toch moeten wachten tot schip weer in NL is denk ik:D ze heeft wel iets mee, maar lang niet alles, dus denk dat ze verplicht even moet gaan winkelen voor dr eigen en dr zoontje

vind het maar raar idee. ook dat het binnen nu en 3weken gaat gebeuren. Heb heel de tijd in mn achterhoofd gehouden dat ik weer langer moet lopen. Nu er gezegt is dat ze me niet overtijd laten lopen ging het ineens wel heel hard met de tijd:) maar heb het nog liever vandaag dan morgen.

Heb je nog spam van je meisje?
    daniel zit ook nog in pyama:D die heb ik om 9u pas uit bed gehaald, nadat ik zelf met veel pijn en moeite er ook uit was;) Nu zit hij in de box boterham te eten

Deel Deze Pagina