Gup, spannend hoor. Gisteren was die vriendin er ook die 2 dagen na jou is uitgerekend. Gaat idd aardig opschieten. Hier is het beleid, dat je met 41 weken kan kiezen om ingeleid te worden. Hier zit vaak hij ook tot en met zn ochtendslaapje in pyjama. Toevallig vanmorgen al in bad geweest, dus nu is hij al aangekleed. Nu maar hopen dat hij snel weer wakker wordt, want dan kunnen we er vandoor. Wordt een beetje duf hierbinnen.
jeetje mirr wat een verhaal. Ik zou er dadelijk als je op controle moet echt nog wel over hebben wat schandalig!! Wij hebben de babykamer moeten annuleren whaaa want het pas niet. De nieuwe babykamer is een stuk kleiner. nu gaan we waarschijnlijk bij babypark een kamertje halen zal zo effe een foto spammen
Nou hier hebben we een lekker laat ontbijtje gehad vanmorgen met croissantjes en van manlief een mooie grote bos met rode rozen!! Vandaag alweer 2 jaar getrouwd, wat gaat de tijd snel. Sam ligt nu op bed en zodra hij wakker wordt gaan we naar dierentuin Dierenrijk in Nuenen. We nemen denk ik meteen een abonnement. Vanavond komt mijn zusje oppassen zodat we met z'n tweetjes uit eten kunnen en een filmpje pakken. Echt jammer van de nega test vanmorgen, had echt anders verwacht omdat ik allerlei dingen voel.. maarja het kan nog. Moet dinsdag ongesteld worden dus anders dan nog maar eens testen als ik dan niet ongie ben. Temp was vanmorgen ook nog steeds hoog dus heb nog hoop.
bloempje, nog gefeliciteerd met de 2jaar! Daniel zit ineens helemaal onder de luieruitslag zelfs zo erg dat het bloedt hij heeft liggen krijsen net met verschonen, voelde me echt een beul, maar t moest toch echt even schoon
Bloempje gefeliciteerd en geniet van jullie avondje samen!! Ninja jammer van t kamertje!! Maar deze is ook mooi hoor Nelta lekker kort koppie heeft stijn zo!!
@ninja: leuk nieuw kamertje haha @nelta: stoer nieuw kapsel van Stijn, echt een jochie nu he. Etienne is gisteren ook geknipt door schoonmoeders, zal straks ook wel ff foto maken... @mirr: mooie naam, Milan. Hopelijk knap je gauw op en kun je lekker gaan genieten van je mooie gezinnetje! @bloem: jammerrrrrrrrr van je nega test, maar geen bloed geeft moed! en als je van alles voelt, wie weet dinsdag? Gefeliciteerd met jullie 2e huwelijksjubileum. Veel plezier vanvond! en have fun in de dierentuin. Kga ff in mijn nieuwe boek beginnen van Simone van der Vlugt, in mijn dromen... kben benieuwd! Fijne dag allemaal! Ojaaaa, vanavond eten we weer mosselen. Schoonouders komen hier eten! Mmmmmm, heb er nu al zin in XxX
Zo klaar met werken! Nu lekker thuis met me mams. Zometeen ff boodschapje doen en verder weinig... wachten op een bevalling !! Duimen jullie mee?? T kleine mannetje ligt in bed, heeft 38,3 Geen idee waar van! Welgoed nieuws, zijn tandje zakt eindelijk weer een beetje!!
Hoihoi, Supermummy, ik duim mee. Mammamia, hmm mosselen nooit op, maar het lijkt me eigenlijk niet echt lekker. Ninja, jammer idd. Maar deze is ook leuk. Waarom hebben jullie gekozen voor een extra babykamer en niet een peuterkamer. Dat laatste gaan wij waarschijnlijk doen; maar ja eerst verhuizen. Bloempje, gefeliciteerd en een abonnement op de dierentuin is super leuk. Stijn vindt het elke keer weer leuk als we gaan en je hoeft ook niet zo lang te gaan. (als je een duur kaartje koopt vind ik het zonde om naar 2 uur weer te gaan) Gup, arme Daniel. Ff goed smeren met bepanthen, dan is het zo weg meestal. Zo hier net lekker een uurtje geslapen; was toch wel erg laat geworden gisteren. Verder nog een rokje en shirtje gekocht van Mamalicious; straks nog ff een paar buikbanden bestellen en ik kan voorlopig weer tegenaan.
@mosselen....dat lijkt mij dus echt helemaal niks! @SM: hopelijk komt er snel een telefoontje dat er een baby komt! @zo, we liggen in maasbracht, voor 2weken waarschijnlijk. Kan ik mooi beneden veel schoonmaken en zo want tijdens het varen komt het er vaak niet van. Ga volgende week nieuwe maxicosi kopen. Er zit schimmel in de hoes wat ik er niet uit krijg en losse hoezen kan ik niet vinden. Hadden em gelukkig gekregen dus vind het niet zo heel erg. Misschien dat ik er wel een zomerhoes voor koop en dan daniel er mee ga laten spelen, die vind het helemaal geweldig, alle knuffels en poppen worden goed verzorgd hier En kan maandag proefdruk van het kaartje en de enveloppen ophalen bij de drukker Als die goed is, is het daarna alleen nog wachten op ukkepuk
Gup geen mosselen als schippersvrouw? Ga je schamen Hier is Etienne met z'n nieuwe korte coupe en zijn nieuwe motorrrrrrrrrrrrrrr: (bij de blokker gekocht, lachen he?)
Aaaah, beterschap met Devin! en fijn dat het tandje aan het zakken is... en hoe is het met de nieuwe schoenen van Jaylinn? Vindt ze ze mooi? hihi...