Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    sudocreme werkt hier juist wel.
    Oorzaak is waarschijnlijk zn luiers. Koop nooit meer goedkope duitse, welk merk ik ook pak, hij heeft dan telkens uitslag en bij de echte pampers niet

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Met mijn Joodse gezinnetje gaat het goed hoor!!

Wacht nu op een bevalling... hahaha!! Heb nog ff te gaan!!
    Zo eerst maar ff douche, wat een regen zeg hier heb t gewoon koud van!!

Nog 3 daagjes werken, dan weer lekker vrij!! :)

Hier ook kapotte billetjes :( arm ventje... een opgeklopt rauw eiwit helpt hier ook goed. En lekker ff in bloten billen laten rondrennen... hahaha

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mi scuzi, bedoel inderdaad noorwegen. Fijn nog die hormonen hihi:p.

Maar jeetje mina, die vent die spoort echt niet. Moet wel zeggen dat sinds ik moeder ben me dit soort dingen meer aangrijpen dan voorheen.

Jaja, boodschappen doen is gelukt. Voor Dinand nieuwe schoenen gekocht. Leuk, zeker nu er 50% korting is hihi:p. Voor Fabiënne nog een leuk jurkje gekocht, kon hem echt niet laten hangen!

Ik ga nog even gezellie bij manlief op de bank hangen en een rosétje drinken. Krijg zo een heerlijke massage hihi:p.

Daarna lekker slapen!

Dus ik ga jullie alvast truste zeggen!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh, trouwens, Dinand zijn tanden komen allemaal tegelijk door opeens. Onder z'n hoektanden (hoewel dat misschien ook nog wel wat weken kan duren, ik voel ze wel zitten), zijn kiezen onder en boven komen door, maar het leuke is dat hij er totaal geen last van heeft hihi:p.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    NOu, ik ga lekker bankhangen hihi:p.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jij blij! hier is het een waar kwijl en bijtfestijn!:( ook een paar die tegelijk komen

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Tanden en kiezen de laatste maanden heeft k vaak er last van kwijlen als een bezetenen ze heeft nu al 8 kiezen( weet niet zeker mag niet kijken;)) En haar 8 tanden haar hoektanden heeft ze nog neit maar ze zitten er vlak voor verklaard denk ook een hoop oorontstekingen hier.

Trouwens mijn dreumes is een smijt meisje aan het worden pfff driftig haha.

kwamen terug van de boodschappen doen moet toe geven middag slaap was er bij in geschoten en ze viel in de auto in slaap. Ze heeft 20 min geslapen we halen haar er uit ik til haar naar boven ze komt binnen en smijt zo met haar speelgoed.

Als ze iets neit wil is het een twee drie dat eindigd standaart op de grond ze had daar straks een beker te pakken ik had het niet in de gaten ze gooit het zo in de keuken.

Daarna gooide ze weer wat en toen was ik het zat heb haar beet gepakt en een min in haar bedje gezegt. Daarna gepakt en gezegt we gooien niet meer meisje.:cool: Even in haar bloten billen laten lopen dat helpt soms haha even afkoelen plast ze weer alles nat en gek kijken jo ze heeft het iets door.

Maar mijn dreumes is veranderd in een prepeuterpubertje:p

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Supermummy, nog een bevalling gehad?

Pnirmal, Stijn kan ook soms smijten. Vanaf de kinderstoel of vanuit de box.

@Noorwegen, idd vreselijk. We zijn daar 2 jaar geleden geweest en is idd gewoon normaal een heel rustig land.

@tanden, hier alleen nog maar 8 tanden.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Helaas geen bevalling gehad... :( Volgende keer beter!! Ga mezelf van de week maar ff flink op die lijst zetten!! Word nu toch wel tijd dat ik een bevalling krijg.

Zometeen weer naar mijn Joodse gezinnetje!! Hopelijk is de nacht beter gegaan dan de vorige... t mannetje heeft krampjes en ouders waren beetje radeloos... Het is een eerste dus voor mij wel erg leuk!!
    Ze zeiden ook dat ik helemaal niet als een leerling overkom en dat ze heel erg tevreden zijn en blij zijn dat ik er ben!! :D:D

Wat een weer hier zeg!! Lijkt wel herfst!! Bah bah bah!!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Jammer idd
    En het lijkt idd wel herfst, hier ook.

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@tanden hier 5 tanden en 4 kiezen.

Super m jammer dat je geen bevalling had.
    Veel plezier vandaag bij het joodse gezin. ( toch altijd leuk om te horen dat je het erg goed doet)

Bellie was de massage nog lekker :)

Bloempje nog gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk.
    Hopelijk mag je over een paar dagen positief testen.

Pnirnal al helemaal gewend in je nieuwe huisje.
    En slaapt karishma nu in haar eigen bedje???

Mirr hoe gaat het met jouw?
    Ik hoop zo dat je nu even kan genieten van je kleintje.

Nelta een mooi beginnend buikje. Het zal straks wel in een raptempo gaan groeien :D

Gup heb jij nog een mooie buik update

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @tanden: hier 9 tanden en 1 kies, en 1kies en 3tanden op komst

@SM jammer dat er weer geen bevalling was:(

@ladytijger: zal vandaag nog wel buikfoto maken. Precies 37weken nu dus...:D

@hier: wle goeie nacht gehad en lekker uit kunnen slapen. Daniel om kwart over 9 tussen in genomen en toen nog met zn 3e liggen luieren tot kwart over 10. Nu is daniel lekker in de box met zn duplo aan het spelen.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Idd dat jammer dat er geen bevallingen geweest zijn, volgende keer beter!!

nu ff rust hier, ouders slapen en t mannetje ligt in zijn wiegje in de woonkamer te slapen. Heeft veel krampjes gehad dus ouders hebben weinig geslapen. Vk is net ook geweest en de meeste antw die zei gaf had k ook gegeven ;)
    Ze mogen gelukkig infacol gebruiken tegen de krampjes dus hopelijk vannacht een betere nacht...

Nu maar ff ouders van nu lezen ofzooo... Heerlijk ff rust uurtje, ook voor mezelf

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, dat gooi en smijtwerk is hier al een tijdje helaas. Vooral met zijn brood;). Ach, tis een periode, we zullen er toch doorheen moeten hihi:p.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    balen dat je nog geen bevalling hebt gehad. kan me voorstellen dat je er nu wel naar uit kijkt! Zet jezelf maar even flink op die lijst hihi:D.

Fijn dat het Joodse gezinnetje blij zijn met je! Geeft je toch een goed gevoel dat ze je aanwezigheid respecteren:D.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Massage was heerlijk *wink wink* hihi. We hebben ook voor het eerst na de bevalling een potje gebiljart, had verwacht dat het allemaal niet zo soepeltjes zou gaan (was bij Dinand die eerste keer na de bevalling best wel stroef en pijnlijk), maar nu nergens last van gehad hihi:p.

Ga van de week toch maar eens even serieus nadenken welke anticonceptie ik wil gaan gebruiken!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo, ben weer bij.

Wat een enorm zijkweer is het buiten zeg, gadverdamme. Je zou eerder zeggen dat we in oktober zitten dan in juli!

Afijn, het mooiere weer schijnt er weer aan te komen!

Kleine meisje heeft perfect geslapen vannacht. Half 1 laatste fles, en ze heeft tot 7 doorgeslapen:D. Nu ben ik van de week begonnen met voeding voor hongerige baby's, en sinds ze dit krijgt is ze een stuk tevredener dan voorheen. Ben sinds gister ook begonnen met nutriton. Ze dronk vreselijk gulzig, verslikte zichzelf te veel, dus ben maar wat gaan indikken. Gaat super. Heb dat spul bij Dinand nooit gebruikt, dus wist niet wat ik moest verwachten. Ze krijgt nu 120+4 en 1 schepje nutriton, en daarna is ze echt lekker tevreden. Tis zo'n lekker grietje hihi:p.

Dinand daar en tegen begint een boefie te worden. Hij klom vanmorgen op de tafel;), nee niet de salontafel, maar te eettafel:$:$:$. En trots dat hij op zichzelf was toen hij op de tafel zat. Mja, we zijn toen wel boos op hem geworden en gezegd dat dat echt niet mag! Hij had 15 minuten lang geen aandacht meer voor de tafel en stoelen, maar toen dacht hij: Hééé ze staan er nog, laat ik maar weer gaan klimmen. Klein klimaapje! Toen had manlief hem gepakt, en toen werd hij boos:$. Ging gooien met zijn Duplo whaha:D. Ik ben met me gezicht maar in een boekje gedoken, ik had het niet meer whaha:D. Manlief vnd het minder grappig hihi, die kon zijn lachen ook niet meer inhouden toen Dinand als een gek met zijn duplo tekeer ging. Die is met zijn hoofd maar achter een kussen gedoken whaha. Ach, en 2 minuten later was het over en zei hij: Vlieeegtuiiiiig en begon te lachen en te doen, hoe bedoel je ik stel me aan!

Guppie, hoest met jou?

En hoest met de rest?

Oeh, heb gister nog een leuk jurkje gekocht voor Fabiën!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaaah, ben zo flieft op die 2 skatties van me!:D

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Bellie, leuke foto’s. Wat krijgt ze al een wijs koppie zeg. Hier ook een klein apie. Nog niet op de eettafel, maar wel op de salontafel, in de vensterbank enz.

Gup, precies 37 wkn, vanaf nu kan de beeb komen.

Ladytijger, ben benieuwd wanneer het echt gaat komen. Bij Stijn duurde dat toen nog wel ff.

Gisteren lekker om 8 uur naar bed gegaan en tot vanmorgen half 7 geslapen. Heerlijk. Stijn ligt nu net op bed dus lekker even chillen.

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @bellie: fijn dat ze zo goed geslapen heeft! en leuk jurkje! waar heb je die vandaan?
    Tja, klimmen is toch ook erg leuk:D
    ah, daar is de spam! leuk!

@ hier: veel harde buiken en steken en ik ben weer klara koe, dat verklaard dus ook het zware gevoel in mn (.)(.) wat ik gister/vannacht heel erg had. Net in bad geweest en zo goed als mogelijk alles kaal gemaakt. Dan is het tenminste geen oerwoud als ukkepuk komt:D of het moet nog 3 weken duren, dan kan het er natuurlijk alweer aardig op lijken als ik er niks meer aan doe;)

Deel Deze Pagina