Ff een vraagje Vinden jullie dit te meisjesachtig voor een wikkeldoek voor de baby? (ik ga hem voeren met oranje of groen)
Zo ben net pas thuis... pfff vermoeiend dagje. Eerst gewerkt bij mijn Joodse gezinnetje, lekker relaxed dagje. Tot ik vanmiddag gebeld werd of ik al bijna klaar was in mijn gezin.... want er was een bevalling waar ik heen mocht!! Dus ik er heen, en was gelukkig op tijd, ik was er om 15.20 en mevr. is om 15.42 bevallen Echt super mooi en bijzonder om bij te mogen zijn!! Klein scheurtje omdat baby zijn arm dubbel had! Kleine boef.
Ah joh... er it heel veel blauw in. Je overdrijft.hihi Maar nelta ik ben serieus ik vind t voor beide gelachten kunnen. Oh nee! Wacht! Als ik nu zeg, meisje....kan je dan een jurkje van die stof maken in maat 92??? Ik ben voor retro. Hihi. of een rokje als je nog stof overhebt? Onkosten betaal ik natuurlijk.
Wil ik best doen; bestel ik gewoon wat extra. Maar ik ben niet zo heel goed hoor. (en het is denk wel een dun stofje, voor de winter dan)
Ja toen ik kwam waren net de vliezen door geprikt, en had mevr. nog klein randje dus echt net op tijd!! Was erg gaaf om bij te mogen zijn!!
SM: joepie! eindelijk een bevalling! nelta: dan maak je het toch gewoon en dan kijk je straks gewoon of je het gebruikt of niet
Mwaaa, majot er onder of een leggingkje. Kan prima. Hihi. Is eenrokje moeilijk om te maken? En hoeveel schat je de kossten? Weet je wat anders pben we ff
Ja! Slim... En anders een leuk kraamcadeau voor iemand anders als je het niet wil gebruiken. P.s. ik heb later wat grotere wikkel doeken gevonden en gekocht. Dan de " standaard maat" echt ideaal. Als je genoeg stof hebt... maak de wikkel doek dan iets groter.
Aan een halve meter heb ik denk ik wel genoeg. Stof is 7 euro de meter; plus wat elastiek enz, valt het alles mee toch