Goede avond!!! Eerst ff ego, hier een hele leuke dag in de dierentuin gehad. Helemaal gesloopt en platvoeten gelopen. Hihi. Ze vond het geweldig! En ik ben toch ook nog gaan sporten
@nelta: zat te twijfelen of ik met allebei zou doen, maar nu ik kaartje in het echt heb gezien (via internet uitgezocht) ga ik 90% voor alleen de baby, denk dat het anders te druk word. Maar de meid die de foto's komt maken maakt er ook gelijk een paar met daniel erbij als daniel meewerkt dus kunnen op het moment zelf nog kiezen @praten: heeft daniel dus echt geen zin in! @het begint nu toch wel heel erg te kriebelen nu ik weet dat er daaronder wat aan de gang is! had ik helemaal niet verwacht aangezien het bij daniel ook flink gerommeld heeft zonder resultaat. Dat word dus morgen echt naar een babyzaak. Moet een nieuwe maxicosi hebben omdat er schimmel in de ander zit wat ik er niet uit krijg en een campingbedje halen. Hebben heel de tijd van schoonzus geleend maar die heeft hem nu zelf nodig.
Nog meer spam. En nee.... dat woordje kent ze hel goed. Ja ook wel....maar die gebruikt ze iets minder. Hihi. We heel schattig als ze ja zegt. Dan knikt ze ook heel serieus erbij. En ik geloof dat ze verliefd is ... hihi. Ze wilde de hele tijd zijn hand vast houden.hihi
Hihi, echt net optijd die coto genomen..... was niet makkelijk. Hihi. Trouwens, het is logisch dat Daniel minder praat. Hij is sneler met lopen, klimen etc. Komt nog wel. Maak je daar geen zorgen oom.
@ super m, ahhhh zo schatig die schatjes van jou. Ze begrijpen al zo veel.... en lekker op naar een weekje rust.
@ nelta slim zo' n boekje over wat er in je buik zit. Ookerg leuk dT stijn het zo,leuk vindt. Trouwnes heb jij nou ook een abbo bij blijdorp? @lady t, hoe was het zwemen met Bram? Hoop leuk. En vakantie? Leuk. @ oh Ninja, weer aanvallen! NEE, wt erg. Heel veel sterkte! Voorzichtige knuffel!
@ Nelta dat andere stofje ook leuk. Maar idd duur. Klopt die prijs echt wel? Hebbenze zich op de site vergist? Ideetje, kan je anders dat stofje met die tekst erop niet als randje ergens op /langs naaien?
hey dank je. Vandaag weer misselijk enz maar geen aanvallen pffff heb het wel een beetje gehad. Misschien maar weer eens naar de HA voor pilletjes ofzo van die andere kreeg ik nog meer buikpijn. Mooie foto,s van je meisje dondersteen. Jullie kindjes lijken allemaal zo groot vergleken met sem haha maar dat komt omdat ze al lopen en sem nog laag aan de grond zit. Hij kan wel lopen want hij zet dagelijks wel wat stapjes maar volgens mij vind ie kruipen(nu lopen op zijn knieen) leuker
volgens de gyn had ik er wel goeie kans op en anders gaan ze over 2weken kijken of ze mn vliezen kunnen breken
@ ninja, oei dat gaat je brieken kosten... je kan hele leuke kniepads kopen bij de henM. En blijdat je vandaag geen aanvallen hebt gehad. Wat een ellende. En die van mij is niet zo groot hoor.... lijktmaar zo hihi. Gup, komt helemal goed dus. @ heir, ik ga even het sorten te niet doen ik ga toastjes eten met manlief. Hihi, hij zei net dat hij super veel van mij houdt! Hihi. Bloos. Dag lieverds!
Hey meiden, Het zwemmen met Bram was weer zeer geslaagd. Om 13.00 lag hij helemaal afgemat in bed heeft dan ook heerlijk tot 15.45 geslapen Donder vakantie? Ik ga pas in september op vakantie hihihi Leuke spam van ylva en wat schattig dat ze handjes wou vasthouden met het andere kindje. Gup mooi buikfoto. En toch erg fijn dat de boel down onder aan de gang is om de kleine schipper een veilige weg naar buiten te leiden.
@ladyT lekker dt zwemen..... ik schaam mij, ik heb dat nog niet gedaan met mijn lieve meis. En oeps.... wish full thinking dan maar. Hihi dan wens ik je nu maar vazt een prettige vakantie in september.hihi. voor als ik het vergeet.... hihi.
Hoi dames, Ff kort vanavond. Eerste werkdag zit er weer op en dat is weer ff inkomen, ben nu al op bed, moe... Etienne is weer goedgekeurd op cb: 12,040 kg en 85,5 cm. Doet het verder prima, heerlijk! Morgen hopelijk meer, voor nu: weltrusten allemaal! X