Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @mir: mooi mannetje!
    @bel: lekker dat ze de nachten zo goed doet!
    @ladytijger, succes morgen!

zo weer terug van weggeweest. Heb nu alles wel in huis denk ik wat ik moet hebben. Ben ondertussen strontsagrijnig en zou het liefst daniel op bed gooien. Die zit in de box te spelen maar met zoooooo'n vreselijk zeurend geluid erbij:x En ik wil gewoon rust! Zou hem het liefst ergens heen brengen, maar weet niet waarheen. Ondertussen ook weer harde buiken en krampen, te lang in de stad gelopen denk. Ga nu nog maar ff schoonmaken, krijg het gewoon niet netjes hier met 2 van die mannen die alles overhoop plukken en niet opruimen:x

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Gup, hier ook van die mannen die alles laten slingeren. (en het vervolgens ook kwijt zijn; erg fijn) Vervelend dat je elke keer harde buiken hebt, hopelijk dient de kleine gup zich snel aan.
    Wel lekker dat je alles nu in huis hebt.

Ninja, wat goed dat Sem ook loopt. Hier ging het ineens snel, voor ik het wist liep hij hele stukken. Hij had het ineens door leek het wel.
    En lopen op zn knietjes heeft Stijn ook lang gedaan en doet het nog steeds wel af en toe.

Donder, stofje is binnen. Erg leuk al zeg ik het zelf. Ik dacht ik kan er ook een tuniekje van maken of vind je dat niks? Maatje 92 toch?
    Ik heb idd ook een abbo op Blijdorp; dus als je keer zin hebt om samen te gaan laat het maar weten.

Mir, wat een mooi mannetje en een lekkere bolle toet al. Zijn jullie al weer thuis?

Bloempje, spannend hoor. Nog getest vandaag of gisteren voor het laatst?

Super mummy, lekker een paar daagjes vrij. Weet je trouwens al hoe het mannetje heet?
    (en die besnijdenis, doen ze dat thuis of in het ziekenhuis?)

Ladytijger, wat fijn dat je morgen terecht kunt. En natuurlijk duim ik mee voor je. Nog steeds geen ongi trouwens??

Bellie, lekker he van die goede slapers. Stijn sliep ook al zo snel door. Heerlijk. Hoop dat de volgende ook zo’n makkelijk slaper is.
    Leuke foto van Dinand; die pyjama heeft Stijn trouwens ook.

Hier nog ff aan het genieten van de rust. Manlief komt zo thuis met Stijn, maar die gaat nog ff langs de fietsenmaker om een achterzitje te kopen voor op zijn fiets (kan geen voorzitje op omdat hij een vlinderstuur heeft), maar dan kan hij ook op de fiets Stijn wegbrengen.
    Stijn is trouwens de laatste paar dagen erg vroeg wakker (half 6). Ik denk dat ik hem maar over ga doen naar 1 slaapje. Maar s ochtends is hij rond 10-11 al moe, zal ik het dan wat proberen te rekken of juist in de middag.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Nelta die besnijdenis gebeurt in een synagoge, en word donderdag gedaan, dus helaas weet ik zijn naam nog niet!
    Vandaag kwam degene die de besnijdenis gaat doen langs om dingen uit te leggen en om te kijken hoe de kleur van t ventje was.

@ Lekker paar daagjes vrij nu, even rust!! Nog even iets van school afronden en dan ff klaar!!
    Devin ligt net in bed en ook Jaylinn gaat zo... zijn beide op!! En zelf ook lekker vroeg naar me bedje! Waarschijnlijk morgen ofzo ff naar ikea, moeten nog ff nieuwe kastjes kopen voor de slaapkamer.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, ik zou de ochtend proberen te rekken. Dat hij straks gewoon smiddags na het eten gaat slapen

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    volgens mij is daniel familie van dagobert duck:D hij pakte vanochtend geld uit mn portomonee en die moest zn spaarpot in:D toen moest ik zn spaarpot leeghalen zodat hij er nog meer in kon doen:D hij i sheel de dag al aan het geld tellen nu:D

6. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Nelta ik ben nog steeds niet ongi geworden.
    Het zal ongetwijfelt morgen een inwendige echo worden om te kijken hoe het er voor staat daar down under

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Geweldig :D

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bellie, ik zag je topic in de lounge.
    Wij hebben een Nikon D3000 (tegenwoordig is de opvolger D3100) met een 18-55 mm lens en zijn hier erg tevreden over.
    Soms zou een aparte flitser erbij wel handig zijn, omdat de flitser die er op zit niet genoeg licht geeft om een grote ruimte te verlichten. (maar met wat spelen met de belichtingscorrectie kom je ook al een heel eind).

Vrienden van ons hadden trouwens een Canon mee op vakantie en bij foto's op dezelfde plekken, zijn op die van ons de kleuren toch mooier (bij de Canon wat fletser)

Het loont trouwens wel om de aanbiedingen goed in de gaten te houden. Wij hebben hem voor 350 euro bij Kamera Express (in Capelle) vandaan, maar hij werd toen ook verkocht voor boven de 500 euro.

En het is handig om een extra UV filter (is een extra glaasje voor je lens) aan te schaffen, want dan kan je lens niet beschadigen en die heb je al voor een euro of 5

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Bloempje spannend!!! Nog niet ongi temp omhoog is een goed teken> Waneer ga je testen!!!

wat een schatje MIrr. Mooi mannetje.

Ladytijger ik duim voor je!!!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat een rust hier vanavond zeg.

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh dat meen je, su-per meid!:D

Ik duim met je mee:D

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    *grinnek* Ik zie je al gooien met Daniel. Hier kan Dinand dat ook hoor, en paul kan ook errug goed zijn rotzooi laten slingeren. Maar ben er zelf ook zo 1 geloof ik hihi:p.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Kijk, daar kunnen we wat mee, thnx:D!

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Heb je al een idee wat je wil?

15. Mirr, mooie foto's!!

Gup, echt schattig zo'n dagobert Duck. Het is echt altijd zo'n grapjas.

Hier morgen een flinke dag poetsen voor de boeg. Vrijdag krijgen we kijkers en rest vd week moet ik werken.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mir mooie fotos. en idd een bink die knul nu opknappen. Hoop dat je deze keer wel een leuke kraamhulp hebt.

Voor de rest niet echt bij gelezen sorry. Wel lady morgen succes bij de gyn en zal met je mee duimen.

Ninja las ik iets Sem loopt? gaaf meis.

Nelta wel handig een dubbel zitje moet er ook nog steeds een hebben voor k achter op. Heb er wel een maar dan voor grote kinderen. En A zijn fiets moet even gemaakt worden kan die naast me rijden als we samen weg gaan.

Belliebel lekker dat je meisje al begint door te slapen heerlijk.

Gup de laatste loodjes he meis.. En o ja k vind mijn porto ook erg interesant al mijn pasjes er in en uit halen is ze zo een half uur zoet:p

Bloem spannend ook voor jou zal voor je duimen.

Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Hier gaat ook alles goed.

Morgen k naar het kdv hoop ik. Hihh ze begint weer wat te hoesten ach ja en vertelde ik dat ze door sliep ja wel vanacht kwam ze weer even hihi flesje gegeven en weer terug naar bedje gebracht en heeft ze geslapen tot 9 uur bijna heerlijk dus dat gaat wel goed.

Fijne avond verder.

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb werkelijk waar geen idee, ik wil me eerst oriënteren voordat ik weer impulsief een aankoop doe hihi. Ben ik namelijk errug goed in:p.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Kamera Express, de kamera superstore voor Foto, Video, Objectieven, Lenzen, Accessoires en toebehoren, Studio en Licht, Verrekijkers, Telescopen, Computer, Media en meer
    Hier hebben wij hem vandaan (gewoon in de winkel)
    Zij hebben er echt verstand van en je kan er ook evt een cursus doen om te leren goed met je camera om te gaan.

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Deel Deze Pagina