Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
  2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nee, je moet er inderdaad niet aan denken, vreselijk als je dit overkomt. Hoop echt voor ze dat alles goed komt met dat meiske!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
  4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier nog niet zo lang wakker met de kids! Ook wel lekker! Ze hebben toch een soort van uitgeslapen. De kids zijn beetje aan t rommelen en ik was ff mailtjes checken enzo.
    Straks ff naar me ouders en verder een rustig dagje denk ik.

@ Bel jeetje wat vreselijk!! Heb er een aangestoken ;)!

@ Camara ben ervoor aan t sparen... wil ook zo graag zo eentje... hihihi!!

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Hier was Stijn pas na achten wakker, dus dan moet hij het zeker wel redden tot een uur of 11, half 12.
    Hoe doen jullie dat eigenlijk dat met lunchen? Voor of na het slaapje?

Hier ook lekker een beetje rommelen in huis, vanmiddag om 4 uur gaan we bij een huis kijken en daar zit vlakbij een stoffenwinkeltje (alvast een pre aan dat huis ;)) Ik heb net al een de stof voor die wikkeldoek geknipt, maar ik moet eerst nog voering en band hebben om hem in elkaar te zetten, maar volgens mij is dat niet zo moeilijk. Verder wil ik nog een soort Lodger Wrapper van fleece gaan maken voor in de mc (heb geen voetenzak).

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, daniel net toch maar wakker gemaakt, die lag nog steeds te slapen!:O

nelta, hier is het na het eten slapen, maar hij gaat niet altijd meer.

7. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    good morning!

SM: we gaan nergens heen helaas. dagjes weg en de slaapkamers gaan we omzetten.

Ladytiggher: duim duim duim!

Guppekop: jij staat gewoon op het punt te bevallen dus alles irriteerd je. knuf!

8. Sam slaapt nog steeds 2x per dag. Ik heb ook echt het idee dat hij dat nog nodig heeft.

9. Back

Back Fanatiek lid

14 jul 2011
    1.973
    0
    0
    Werk en vrije tijd
    Gouderak
    zo meisje bij de kindjes en huis weer aan kant. zo nog wat dingen op de pc doen en dan verblijfsvergunning halen. ja brits he...

meteen even rondlopen en kijken ;)

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Zo mag ik richting de gyn in het ziekenhuis.
    Ik ben gewoon misselijk van de zenuwen:$;)
    ik hoop zo dat ik niet afgescheept word met val eerst nog maar kilo's af.
    Al is die kans altijd wel aanwezig:(. Maar goed ik moet gewoon nog even afwachten want ik kan er nu toch niks meer aan veranderen.

Bloempje al getest?? Of ben je ongi geworden.

Bellie vreselijk van dat juli kindje.
    Hopelijk komt ze er snel weer boven op.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen.

Hier gaat alles goed k is naar de kdv:D erg ben ik he. Maar ik zit even te genieten van de rust. ;) Arun zit tv te kijken en geniet ook even van zijn rust hihih.

Ze heeft vannacht door geslapen wel heb ik haar een paar keer gehoord en ze hoest weer wat. Maar ze had geen koorts dus wel naar de kdv.

Bloem en nog een testje gedaan?

Belliebel heb ook een kaarsje aangestoken voor dat meisje. Hoop dat ze er toch goed boven opkomt. En het is pittig voor die arme ouders.

Gup en lekker geslapen?

Nelta ik doe k altijd na haar middag eten naar bedje. Maar hier slaapt ze al heel lang een slaapje per dag. Denk als je dit een weekje doet dat Stijn van zelf in het nieuwe ritme mee gaat. En leuk die dingen allemaal zelf maken.

Ooit eens een naamachine aanschaffen want ik heb wel naailes enz gehad opschool kan het wel!

Super m geniet van je dagje en andere dingen en sparen ik vind dat zo lastig en zeker na mijn verhuizing er komt hier aardig wat geld te kort op het moment maar dat komt wel goed;) hoop ik.

Fijne dag allemaal en geniet allemaal onze leuke kindjes.;)

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Succes meis en dat afvallen ze zullen er altijd over vallen altijd maar dat zegt niks he.

Ben altijd al te zwaar geweest en met Arun was ik zo zwanger ondanks ik toen al boven de 100 kilo woog.

Maar ik snapje en hoop gewoon dat je geen moelijke gyn hebt.
    ;)

13. Nee meiden, heb niet meer getest. Was het een beetje zat!
    Alle testen bleven omo wit. Heb even genoeg van het testen. Wacht nu wel tot aankomende zaterdag (probeer ik tenminste).
    Het kan ook goed zijn dat mijn cyclus toch ineens weer 31 dgn is natuurlijk.

14. Ladytijger, heel veel succes straks. Zal voor je duimen dat ze je naar huis sturen met een kuurtje!!

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ladytijger veel succes straks.

Bloempje, ja idd gewoon ff wachten. Op welke dag zit je nu?
    Ik ga trouwens die doek die ik ga maken in de mc gebruiken. (want daar zitten ook gaten in voor de gordeltjes.

@slaapje, hij wordt nu al een klein beetje moe volgens mij. Net naar de speeltuin geweest, maar ik ga het nog wel ff rekken. Zo wat drinken en een mandarijntje eten.

@sparen, gewoon elke maand/week een automatisch overboeking op je internet bankieren zetten. Dat werkt hier het beste, want als het op de betaalrekening staat gaat het op ene of andere manier altijd op.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, de badkamer en daniel zijn weer schoon. Las pas de tip om de badkamer te doen als je kind in bad zit, dus eerst maar eens uitgeprobeerd toenet:D werkt prima en nou hoeft daniel vanavond niet meer. Nu nog even wasje vouwen en wil de keuken eignelijk nog doen, of de slaapkamers, en vanmiddag boodschappen en naar de action. Hm, dat gaat waarschijnlijk te veel worden aangezien ik al last van mn buik had toen ik uit bed kwam...Naja, we zien wel hoever ik kom, anders morgen maar verder. Of ik laat het de kraamverzorgster doen:D

@ladytijger: suc6!
    @bloempje: hopelijk heb je snel duidelijkheid
    @pnir, nee heb bagger geslapen. Veel wakker geweest.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo Stijn net op bed gelegd. Ben benieuwd.
    Ik ga zelf ook nog maar ff denk ik. Nog niks op (of binnengehouden vandaag) dus voel me een beetje slap.

18. @nelta, zit nu op dag 28. Gewoonlijk cyclus van 26 of 27 (zie onderschrift) met een uitschieter van 31 dagen. Dus we wachten wel af. ;)

19. Ben je nog steeds zo misselijk? Balen zeg :(

Hier ga ik ook weer verder met de badkamer. Heb net de voegen met voegenwit behandeld en moet ik nu gaan afwassen. Bleh
    Heb barstende koppijn en voel me helemaal niet zo lekker, maar ja vrijdag komen die mensen al kijken.

Deel Deze Pagina