Ik ben weer thuis En ik had gelukkig een aardige vrouwelijke gyn die ipv begon over je moet afvallen ze het juist erg knap vond dat ik al 12 kilo kwijt was. En dat ik op de goede weg was. Ze heeft weer een inwendige echo gemaakt en daar was de pco weer op te zien. Heb nu bloed laten af nemen om zeker te zijn dat ik niet zwanger ben ( moet daar morgen ook voor terug bellen) en dan mag ik beginnen met een kuur provera om de menstruatie op te wekken. En dan mag ik op de 5 de dag beginnen met de clomid en dan hopen dat het aanslaat anders moet ik weer terug als de cyclus langer dan 36 dagen duurt.
Al weken geen last van gehad en vandaag ineens weer. Heb net wel wat brood op en dat lijkt wel goed te vallen.
Ik denk (en hoop) dat het alleen iets van vandaag is. Had met Stijn ook zo rond de 20 weken nog wel ineens een dag misselijk.
Dat is wel goed nieuws meis. Succes met wat er ook gaat gebeuren en wat fijn dat je niet gelijk een vervelende gyn hebt gehad die het gewicht in de weegschaallegt
Hoop dat je snel opknapt. Kan met de duur van de zwangerschap te maken hebben idd kindje word groter gaat meer vragen. Heb je de uitslag van de bloedarmoede test al gehad? Rond die weken werd ik altijd naar duizelig misselijk ( hoefde gelukkig nooit over te geven) wel schommeling van je bloedruk ect ect. Even rustig aan dagje.
Nee, nog niet gehad. Maar ik neem aan dat de uitslag inmiddels bekend is en de vk belt alleen als die afwijkend is. Dus dat zou goed zijn.
Bloempje: knuf! Ladytigger: fijn dat alles goed is gegaan! Guppekop: nesteldrang? Nelta: jeetje balen meis, knuf! Zo ik mag weer blijven tot 2016 in elk geval
Goedenavond Zo hier de kindjes in bed. Vanochtend ff boodschapjes gedaan... pffff wel vermoeiend! Ook nog ff bij ikea een mammut stoel voor Devin gekocht, nieuw dekbedovertrekje en een kussen. T mannetje slaapt er zo lekker mee, helemaal trots is hij erop. Nu lekker avondje relaxen. Morgen ook niet veel plannen. ALleen morgemiddag ff naar kdv voor kennismakingsgesprek, eens even kijken of het wat is. @ Nelta ben benieuwd naar je omslagdoek!! Wou dat ik t kon hihihi!! @ Back even lekker vrij is ook lekker toch!! Geniet er lekker van meis!
grrrr effe klagen hoor. Wat een schijtwerk zeg. Ik was dit weekend ziek met die aanvallen enz. Nu heeft er iemand op me hyves gelezen dat ik een babykamer heb uitgezocht. en dat verteld tegen me baas nu belde de arbodienst op en zei ze dat. Nou ik gelijk P&O gebeld heel verhaal dat ze iedereen over 1 kam moetsen scheren enz dat er veel ziekte meldingen zijn. Maarja er worden nu we verhalen verteld wat gewoon niet waar is ik heb geen babykamer in het weekend gekocht. Hij dacht dat het shoppen te maken had met me ziektemelding. Dus bye bye collega,s pfffff achtelijke. Maarja daar spreek ik die fijne collega,s zaterdag wel effe op aan. Als klap op de vuurpijl viel sem van het bankje in de tuin voorover met zijn hoofd kaarsrecht en de voetjes de lucht in die heeft een hele klap op zijn hoofd,nek en rug gehad. Nu moeten we hem om de 2 uur wakker maken
@ Ninja jeetje echt collega's grrrr!! Wat vervelend van Sem zeg!! Hopelijk gaat het goed met hem en houd hij er niks van over!! Sterkte meis, knufff!!