Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben er nu weer vandoor, zit bij mijn ouders. Morgen gaan we lekker een dagje naar de sauna. Hmm heerlijk.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ NAvond!

@ Bel! GEweldige foto's zo samen in bed. En dan die glimlach! (wat voeden jullie haar?!? hihi)

@ Evenstar, Pnir, oh! dat meppen! Niet goed... (hier is ze veel te verlegen... maar ons mept ze wel zo nu en dan. Idd opvoeden geblazen die hap. hihi)

@ VAKANTIEEEEEE!!!! Mammamia geniet er van!! Ben ik heir ook heel heftig van plan!

@ Evenstar, jij mag ook echt wel ff rust gebruiken. En ik hoop dat de andere 2 ook positief terug komen! (foto's van je grooooote huis?)

@ eh...

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, GENGIGEL! (en zet pil en kijk idd of hij een koude bijtring wil) MAar die gengigel werk hier erg goed.

@ Bloempje! WErd tijd! Fijn! En dan de link hier zetten hoor. Ben schuwnierig. hihi

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta! WHAHAHAHA! SLaap muts! Hier probeerde de kleine vandaag ook haar pyama aan te trekken....ging ook niet zo soepel. hihi.

@ Hier verder... ze heeft vandaag (bewust) op haar tenen gelopen. Vind ik zo knap. En het lijkt of ze probeert te springen. Kunnen kindjes hier dat al? Vind dat zo knap.
    Vandaag hebben we allemaal super veel geslapen. Manlief heeft ontbeten (7 u) met dochterlief ik bleef in een soort van comatueuse toestand in ons bedje. Toen heeft manlief blijkbaar dochterlief weer in bed gelegd rond 8.15 en we werden met z'n alle pas om 11.30 uur wakker!! WE zijn gelijk maar aan de luncht verder gegaan. hihi
    En toen... om half 2 is mevr weer in bed gaan liggen (ze ging zelf naar boven) en ik er achter aan. Ben toen ook maar naar mijn eigen bedje gegaan. 2 sec later volgde manlief en we kwamen om 15 uur weer uit bed. Samen toen even boodschappen gedaan (mini teva slandaaltjes voor dochter gekocht roze met kikkertjes) en haar lekker door het winkelcentrum rond laten wandelen. Man wat een tempo zit er in dat kindje. hihi. Maar ze deed het heel goed. Mensen vinden haar erg cute. hihi. En ik geef ze gelijk... hihi *wink wink*
    Morgen op kraamvisite. Babytje wat met 35 weken geboren was. (en de dame inkwestie wist pas met 25 weken dat ze zwanger was!) Heeft maar 10 weken de tijd gehad om dingen te regelen... Bizar joh.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ehm... zaten geen knoopjes op het sjird (lekker fout geschreven... hihi). Dus zat wel netjes dicht.... maar mijn voorgevel werkt niet echt mee om de eh.... truitjes "netjes" aan te laten sluiten... en eh.... ik ga geen coltrui dragen met dit weer. hihi :D:D:D (moet je na gaan en dan is die voorgevel "ooit" al eens verkleind. ;)

En nou zeg! IK :$:$:$ een kletskous?!? (jep... echt wel. hihi) :D:D;):D

Vreet Daniel de boekjes op?!? :$:p Lekker hoor... hihi.
    Hier heeft ze nu door dat ze van mama niet op boeken mag kauwen. Die zijn om te lezen. :D;)

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Ninja! hoe is het met de misselijkheid? Vooral savonds he? Getsie derrie!
    Succes er mee!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi meis:D

Ja het gaat weer niet echt lekker net weer moeten spugen op het werk ...zucht.... me slokdarm doet z,n zeer auwwwww. Van mij mag het wel overgaan.

Ik kan ook niets eten.
    op een dag krijg ik 1 broodje, mandarijn en wat water binnen en verder spuug ik het vaak uit weer. Ben ook 6 kg afgevallen in 4 weken tijd.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Bloempje, joepie eindelijk de makelaar geweest.
    En vandaag lekker naar de sauna.

Donder, wat goed dat ze al op haar tenen kan lopen. Lijkt me best moeilijk voor de kleintjes.
    En die mini teva’s zijn leuk he. Stijn heeft ze ook.
    En er pas met 25 weken achter komen dat je zwanger bent. Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen.

Ninja, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent en vooral s avonds lijkt me lastig met werk idd. Ik hoop voor je dat het snel minder wordt, de hoeveelheid HCG is nu al aan het afnemen en dat is meestal het hormoon waar je misselijk van wordt.

10. Ik wil ook mini teva's! Ze zijn hier al heel veel uitverkocht en kwamen ook niet meer binnen. Zijn sandalen is hij nml al uitgegroeid. Hij zit nu in schoenmaat 23. Mr bigfoot hihihi

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @donder, daniel eet ze niet, daniel scheurt de boekjes. Heb dus overal losse bladzijden liggen.
    @tenen lopen: hier echt niet! springen probeert hij wel in de box
    @schoentjes: daniel moet ook alweer nieuwe hebben. Van de week in Regensburg maar eens flink winkelen, want zn broeken worden ook akelig kort! en volgende week maandag feestje van mn ouders, dus goeie reden:D
    @bellie, hoe is het nu met dinand?

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bloempje, ik heb ze bij een outdoor zaak vandaan. Ze vallen trouwens wel super groot. Ik heb nu 20,5 en die zijn nog best groot voor Stijn (hij gaat nu richting maat 21) en ik denk zelf dat hij ze volgend jaar ook nog wel aankan.

Gup, Stijn groeit hier ineens ook snel in de lengte volgens mij. Hij lag gisteren op bank en leek echt lang toen. Sommige broekjes maatje 80 beginnen nu een beetje kort te worden.

Zo hier uit de kerk een bakkie gedaan bij mn schoonouders en net lekker naar huis gefietst met Stijn.
    Ik heb gisteren trouwens een half wijntje op en heb nu al hoofdpijn. Ben echt niks meer gewend. (niet dat ik zo'n drinker was ;))
    Stijn kan trouwens sinds een paar dagen bewust nee schudden.

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat een rust hier de afgelopen dagen.
    Is iedereen soms al op vakantie? ;)

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo ik ben weer terug in Nl! Vakantie was super en hebben echt genoten! Kom later terug om te spammen en meer te vertellen... nu ff wat drinken.... hahah!!

Tot laterzzz

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Welcome back!!!!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Welkom terug Super m.

Dat gebeurt me nou niet snel maar ik heb eergisteren voor het laatst hier gerageerd wel andere topic.s

Nou ik ben vol op met de verhuizing bezig en het gaat er is al de nodige strijd geleverd en het gaat niet allemaal vlekkenloos.

Daar door ben ik weer gezellig in een dalletje terecht gekomen en begin ik behoorlijk aan me zelf te twijvelen.

Maar ja ik ga er verder niet zo op in het is te lang om uit te leggen.

Moet zeggen ben blij als op 20 juli die vers training begint en ik leer mijn mening te geven zonder andere te kwetsen maar ook dat ik me niks van andere moeten aan trekken die mij de les willen lezen ach ja ect ect ect.

Een ding is zeker de komende 30 jaar zal je mij niet meer zien verhuizen;) hoop dat dit het plekje is waar ik me kindjes groot breng en zelf goed oud woord;)

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Na een lang vermoeiend dagje, eindelijk weer thuis in Nederland. De vakantie was heerlijk, was lekker warm en zonnig, gemiddeld 30 graden. Beetje wind van de zee dus goed uit te houden. Veel gezwommen met de kids, boottocht gemaakt, naar dolfijnenshow geweest. Verder 's avonds soort van thema avonden bij het hotel gehad, dus lekker cocktailtje erbij... echt even genoten.

Ben nu dan ook echt gesloopt, blijkt dat ik morgen moet werken...hoe dan....??? En maar pushen... werkt heel positief! Nog ff doorgaan en dan stop ik er mee, ben het zo zat!! Bahbahbah! :x:x:(:(

@ Bel hoe gaat het met jullie en jullie meiske? De tijd vliegt he?! Vind Dinand t nog steeds leuk en interessant? Leuke foto's op hyves ;)

@ Pnir nieuwe huisje is ook belangrijk!!

Nu maar ff wat vakantie spam... de rest zie mijn hyves!

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Devin op de boot

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Saampjes in het vliegtuig

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuke foto.s

En dat werk idd meis pff hoop dat je er nog wat van kan zeggen je bent net terug!!! Hoe veel weken vakantie had je dan?

Deel Deze Pagina