enige voordeel er van is dat het wel al wat gedaan heeft. Maar ja, voor de rest willen ze toch nog niet helpen omdat het nog te vroeg is dus heb ik er momenteel nog niks aan.
Gup, vervelend dat je zo'n last heb van dat voorwerk! Wanneer willen ze je eventueel wel helpen? Lang kan het iig niet meer duren! Nog even volhouden meid! Dikke knuff!
Aaah oke, nou dan moet je door al dat voorwerk toch wel 2 cm ontluiting hebben! En wat als dat niet het geval is? (wat ik niet hoop voor je!) Gaan ze dan inleiden?
maandag was de boel wel volledig verweekt en bijna 1cm ontsluiting. als ze vliezen niet kunnen breken word het waarschijnlijk nog een week doorlopen maar dan ga ik er toch echt op aandringen dat ik echt eerder geholpen wil worden. Zeker omdat de angst nog niet helemaal weg is dat deze wel gaat passen en ik heb geen zin in overtijd lopen, gewoon beginnen en weer een ks. Vrouwtje van vorige week kon dat goed snappen en die zei dat ze dat niet zouden doen. Maar die ik maandag had is volgens mij niet erg van het inleiden want "je ben na 42weken pas overtijd"
CB belde net (waar we dus officieel horen te gaan). Ze kwamen erachter dat daniel met 4weken voor het laatst (en eerst) was geweest Nou wilde ze toch weleens weten hoe dat zat enzo. Maar toen ze hoorde dat ik met 14maanden nog ben geweest was het goed.
je weet iig dat er iets aan de gang is down under. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat de kleine gup lekker spontaan naar buiten komt. Ik zou ook zeker wel aandringen op eerder inleiden/vliezen breken. Das leuk dat een gyn zegt dat je pas na 42 weken overtijd bent, maare zou hem dan toch maar even onder zijn neus wrijven dat er dan veel meer consequenties zijn voor zowel moeder als kind!
Ohja, had ik hier gister verteld over het CB? Kleine meiske is nu 3645 gram en 50,5 cm lang. Had verwacht dat ze al veel langer zou zijn! Whaha gup, die hebben Daniël dus maar 2 keer gezien hihi. Wordt hij nu trouwens wel gewoon ingeënt?
Ga schoonzus even bellen om te zeggen dat ik niet kom vanmiddag. Ben echt te moe om eruit te gaan vandaag!
Zo, blijf lekker thuis vanmiddag! Kwam schoonzus ook beter uit hihi. Misschien straks wel even richting gamma om de stoommachine te halen. Kan ik me bank even lekker schoonmaken. Oeeh *zet radio harder* lekker nummertje op de radio. Oasis - wonderwall.
tja, dat zei dat vrouwtje van vorige week dus ook! veel te riskant om je lang te laten lopen nu! Ah fabienne groeit lekker dus! nee dat CB heeft dnaiel maar 1x gezien Inentingen krijgtie wel gewoon, omdat ik zelf de kaarten en dossier enzo heb doen ze daar neit moeilijk over wahaha bank schoonmaken! heb ik vanochtend gedaan alle kwijlplekken van daniel weggehaald. Bank ruikt nu naar zwitsal, had gelezen dat je er heel goed babyshampoo voor kon gebruiken en het werkt nog ook En daarna de keuken met hetzelfde sop schoongemaakt, dus hier ruikt het helemaal naar baby! Moet nu alleen de stuurhut nog x flink schoonmaken, maar dat hou ik denk maar voor morgen. Ga straks stukkie fietsen met wim en daniel, word knettergek van het binnenzitten. Ook gelijk ff langs stoffenwinkel en supermarkt en misschien nog langs de kruidvat maar dat weet ik nog niet, hangt er vanaf hoeveel zin wim heeft
Zo hier weer rust! Kids in bed en mama relaxen! Ben beetje op nu! Vanmiddag dus naar kdv geweest, zijn daar 1,5uur geweest. De kinderen hebben lekker gespeeld, na eerst even de kat uit de boom gekeken te hebben. Er werd ook een verjaardag geviert en Jaylinn mocht ook mee vieren en snoepje eten, leuk hoor!! Ze kregen ook beide een vishengeltje met visje eraan en daar tussen in zat dan een doosje snoepjes. Erg leuk idee!! Dus die onthoudt ik voor de PSZ Mag nog even nadenken maar denk wel dat dit t word, hebben babygroep, dreumes en peutergroep, niet heel groot maar wel knus, en kids kunnen en mogen ook bij elkaar spelen. En als ze buiten spelen is stuk overdekt dus ook bij regen kunnen ze naar buiten. Aardige leidsters ook. @ Gup hmmmm zwitsal!! Ik heb voor me een werk een au de toilet van zwitsal... een lekkere parfum die ouders niet vinden stinken whahah!!
fijn dat kdv goed beviel! en hoe krijg jij dat voor elkaar, elke avond je schatjes al zo vroeg op bed!? hier zal dat nog wle 1,5u duren dat is wel toepasselijke parfum voor bij je werk! en kan snappen dat de ouders daar geen problemen mee hebben! Ga zo nog even naaien denk ik. Mn stil-zit-hormoon is nog niet vrijgekomen, ondanks dat we 2u gefietst hebben net!
Hoihoi, Gup, wat ga je maken achter het naaimachine? En wow nog zon eind fietsen. Vervelend dat je zoveel last hebt van voorwerk. Hopelijk begint het echte werk snel. Back, lekker vakantie. Gaan jullie nog weg? Supermummy, jij hebt de kids vroeg naar bed. Ons kdv is niet zo groot, voor de kids denk wel lekker. Hoe doe jij dat trouwens want je hebt toch geen vaste werkdagen. Bellie, idd leuke knuffel. Hier lekker weekend. Omslagdoek is al af, maar ik moet nog ff de draadjes afknippen en dan zal ik hem spammen. Stijn zit nog ff een filmpje te kijken en die gaat zo in bad en naar bed.
nelta, ben bezig met omslagdoek voor in maxicosi, maar niet zo ingewikkeld als die link die jij gister stuurde gewoon enkele stof (fleece), en dan 5 gaten voor de gordels. Ligt al geknipt maar moet nog ff van dat band erlangs doen. en tja, dat fietsen...had wel regelmatig harde buik, maar ze zeggen dat beweging goed is en aangezien lopen niet lekker gaat... nu alleen hopen dat ik er vannacht geen last van heb. Of zoveel dat ik het ziekenhuis kan bellen dat ukkepuk dr aan komt