Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha ik weet hoe je jezelf voelt dat moment dat je posi test haha. echt geweldig zeg!!!

Heb je net getest?

2. Ja, echt net!!! Ik zat hier weer wat te lezen en dacht ik kan me echt niet meer inhouden hoor. Als ik dan m'n test verpest dan is dat maar zo!

En wat duurt het lang voordat er wat op dat scherm komt zeg!!

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha wat gaaf. Is je vriend ook thuis nu?

Ja in het begin duurt dat echt een eeuwigheid he. Eerst zwanger na 3 min en dan pas de weken pfffff haha

4. Dankje :D Had zelf ook het voorgevoel, maar had al 2 nega testen dus had het niet meer gehoopt, maar dus toch! Joepie!!

5. Het kwam bij ons tegelijkertijd op het scherm te staan.

M'n man en ik hebben net samen getest!! Hij wilde eigenlijk wachten tot zaterdag, maar ikke niet. Blij toe hihihi

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik had ook tig nega testen hoor. Misschien je ei net wat later geweest ofzo. Feliciteer je man ook maar:D

Jullie hebben net een vreugde dansje gedaan dus haha.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Bij mij alleen pas toen ik 3+ was. Daarvoor leek het wel ofdat ie steeds twijfelde tussen de weken zeg maar haha

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    weer de eerste ronde raak bloem!!! Ook al zo vruchtbaar haha.

Ik ben echt zo blij voor jullie haha. Leuk weer een zwangere erbij!!!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kom ff buurten en val meteen met de neus in de boter zie ik. Bloempje, wat super nieuws! Geweldig, van harte!

Ninja, zag al wat op hyves voorbij komen, jammer dat sommige mensen altijd te snel conclusies trekken.

MamaC, welkom hier!

Verder ben ik het even kwijt. Ik had gedacht in de vakantie meer tijd voor het forum te hebben maar lukt niet echt haha. Maar we hebben wel alles gedaan in de vakantie wat we wilden, ook wat dingen die moesten gebeuren. En ben nog aan het naaien/creabea bezig voor een internetswap (soort creatieve sinterklaas, je trekt lootjes en maakt wat voor degene die je hebt getrokken).

Verder vandaag het CB: M was 10.990 gram en 82 cm. Alles ging verder prima.
    Wel zijn we sinds deze week gestopt met het geven van melk in een fles met speen (kreeg ze nog bij het ontbijt en de lunch, rest van het drinken krijgt ze al in beker met rietje). Maar gevolg: ze drinkt geen melk meer :D. Eigenwijsje is het. Maar we houden vol. Nu dus maar extra toetje, af en toe extra plakje kaas zodat ze haar zuivel wel krijgt. En wat extra ander drinken gedurende de dag. En de speentjes heb ik al weggegooid, dus we kunnen niet meer terug :D.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oh ja, en J is goed op weg naar de zindelijkheid nu. Het gaat steeds beter, wel een paar ongelukjes gehad deze dagen (gelukkig alleen met plasjes :D) maar vandaag ging het bijna helemaal goed. 's Nachts doen we nog wel een luier en als we weggaan.

Nog een paar dagen vrij, morgen is mijn moeder jarig, zaterdag gaan we met vrienden op stap en zondag heb ik een optreden van mijn koor op een festival hier in het dorp. Allemaal leuke dingen nog dus.

En dan maandag: weer werken....

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    super van J zeg!!!

zijn jullie nog op vakantie gegaan? Veel plezier dit weekend

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Bloempje, super gaaf zeg. Gefeliciteerd!!!!!!
    Hier hoefde ik juist niet lang te wachten op een streepje. Ik liep terug naar de slaapkamer, manlief lag nog in bed en het streepje stond er al. (bij Stijn duurde het wel een paar minuten).
    Heb je de vk al gebeld voor een afspraak?

Boni, mooi cijfers bij het cb. Wij mogen woensdag weer.
    Hier ook geen fles. Drinken doe ik in de rietjesbeker en de oefenbeker gaat ook al best aardig. Melk geef ik hem met een normaal rietje, vindt hij erg leuk.
    En wat goed dat J ook zindelijk aan het worden is.

Ninja, komt die ondertemperatuur door die val??

Hier al een strijk weggewerkt, straks ff naar de winkels, ff wat cadeautjes shoppen. Hebben jullie nog een idee voor een jongetje dat 2 wordt? Vanmiddag naar mn ouders en daar bbq-en vanaaf, ik hoop alleen dat het weer mee zit. Maar eerst maar ff een luier verschonen, want daar komt me toch een walm vanaf.

13. Nee, nog geen VK gebeld. Echt gisterenavond laat pas getest en vandaag moet ik werken en komen vanmiddag de kijkers. Dus nog genoeg te doen.

Ik bel maandag wel dan ben ik vrij.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ook nog ruim op tijd :D
    Besef je het al een beetje?

15. Nee niet echt. Ik had het gevoel wel, maar nu dat bevestigd is is het toch wel even slikken. Ik dacht meteen, oei nu moet ik weer gaan bevallen hahahaha

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Lol, tja ik ga er maar vanuit dat dat deze keer makkelijker gaat (hoop ik dan :)).
    Maar hier heeft het ook wel ff geduurd voordat ik aan het idee was gewend. Had totaal niet verwacht dat het weer gelijk raak zou zijn. Maar nu heb ik echt heel veel zin in. Lijkt me super om die 2 kids straks samen te zien.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Nelta duplo, boekjes, auto'tjes

@ Bloem echt super hoor!!

@ Hier een was er in zitten, kids zijn ff aan t spelen. Zometeen als Devin in bed ligt, ff een en ander uitzoeken. Verder opdracht voor school afmaken en daarnaast weinig. Lekker rustig... wachten op me pakketje ;) En dan morgen wat lekkere dingen bakken met me meissie!

18. Ja idd, vasthouden als de baby geboren is en flesje geven.

Ik heb het vanmorgen meteen tegen hem verteld, snapte er natuurlijk niets van hahaha

19. Thankx super mummy, hoop dat het bij jou straks ook snel raak is!!

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ja, ik ga idd straks bij de speelgoedwinkel wel ff kijken. Ze wilde iig echte jongens dingen hebben, want hij heeft een zusje van 1,5 jaar ouder.

Deel Deze Pagina