Nee he. Ik had tegen Stijn gezegd dat er een baby in mn buik zit, maar nu wijst hij ook naar zn eigen naar papa's buik en zegt baby. Terwijl hij ook weet wat een baby is.
Oei dat moet ik nog niet hebben hoor. Straks gaat ie allemaal wijzen en baby roepen. Weg verrassing!! Ik wil wel iets leuks bedenken om het iedereen te vertellen.
Wij hadden hier trouwens Stijn een shirtje aan gedaan met "Stoer, ik word grote broer" Niet heel origineel, maar wel leuk.
Ik had voor Jaylinn een shirtje laten bedrukken met voor op: geef me een kus achterop stond dan ik word grote zus
Ja, leuk die shirtjes! Ik heb ook al zitten denken over een leuke tekst voor erop. Waar hebben jullie ze laten maken? Ik heb zelf thuis ook strijkpapier maar dat blijft niet zo mooi.
Bloem gefeliciteerd meissss. En wat vertelde ik van de week Met Arun ook een paar dagen eerder getest dan de ongie die ik verwachten toen woensdags negatief en vrijdags positief Pff leuk meis. Boni fijne vakantie? En fijn dat je meisje zindelijk aan het worden is. Bellie dankje meis ze genoot echt heel erg van dat ijsje en die Dinand ook al z.n boef en een pech dag en lekker gegroeit je dochter mooi. Ninja fijn dat Sem al aan het opknappen is van het vallen. Zo k is naar het kdv en arun naar duinrell dus heb het rijk alleen wat zal ik eens gaan doen. Ik heb besloten te doen vandaag waar ik zin in heb haha. Dat betekend lekker helemaal niks doen en wat klusjes tussen door Fijne dag allemaal en ik zal vast en zeker vandaag nog eens langs komen op zwangerschapsp
Hey meiden even ego. Gister de poli van de gyn gebeld voor de uitslag van de zwangerschaps bloedtest. Nou toen zei de assistent dat ze het niet wist De test gaf aan minder dan 1 wat normaal min 5 waarde hoort te zijn bij een normale niet zwangere waarde. Dus er zit wat hcg in me bloed maar heel erg weinig dus ze wist niet of het als negatief of als positief beschouwt moest worden. Nou moet ik vandaag weer bellen want dan is er wel een ferteliteitarts aanwezig die misschien meer duidelijkheid kan geven. Maar op internet staat bij een hcg waarde minder dan 1 als negatief moet worden beschouwd. Of te wel ik weet het ook niet meer. ( ik wil gewoon duidelijkheid ) Bloempje gefeliciteerd met je zwangerschap. Gewoon weer in 1 keer raak. Wat fijn voor jullie. Mamac welkom terug. En een mooi meisje hoor Nelta je omslagdoek ziet er goed uit. Knap hoor dat je het kan maken. Patricia fijn dat je oma ook de voordelen ziet van een verpleeghuis. En die foto van karishma met het ijsje die is echt geweldig. Mirr mooie foto,'s van jouw en milan. Hopelijk word je beken klachten snel minder. Hoelang had je er na wesley zijn bevalling er nog last van. Gup nog een beetje kunnen slapen?
Zo Stijn ligt op bed. Dus ff lekker mama-tijd. Vandaag toch maar 2 slaapjes, want we zijn weg vanaaf, dus kan hij wat langer opblijven. Nu eerst maar ff theetje doen en dan straks nog wat dingetjes doen in huis. Stijn ging trouwens net helpen met droger, maar vorige keer hielp hij met alles erin doen, alleen nu moest alles eruit, maar ging hij weer alles erin gooien
Hier moet ook alles er in en er weer uit! Ook met speelgoed. Gelukkig eindigd hij vaak met UIT, dus alles mooi opgeruimd.
@waaaaaaaaaah bloempje! super! @boni: fijn dat J zo goed als zindelijk is! @nelta: kadootje: iets van duplo of autootjes? @baby: hier wil daniel heel de tijd mn buik bloot hebben en dan voelen en hij loopt heel de tijd met zn beer en pop rond @ladytijger, dat is dus nog even spannend voor jou! @zo, weer keer goeie nacht gehad, alleen al vanaf dat ik wakker ben harde buiken dus dat is wat minder. Vandaag stuurhut schoonmaken en voor de rest weet ik nog niet. Me eigen maar proberen rustig te houden denk.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wat supercool zeg! Gefeliciteerd!
Kan me voorstellen dat je gek wordt, mja, zou zelf van het negatieve uitgaan, en als het dan toch positief is, is dat alleen maar goed hihi. Meid, 2012 krijg jij gewoon een heel mooi kindje erbij, ik weet het zeker!
Zo weer thuis van het boodschappen doen Nog 50 minuten wachten. Bellie ik hoop dat je gelijk krijgt en dat ik in 2012 ook een klein hummeltje mag krijgen. En wat ziet Fabienne er toch schattig uit als ze slaapt