Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bel, wat is dat meisje van jou toch een droppie! en jak, rauwe sperziebonen. Vind ze gekookt al niet lekker, laat staan rauw!

zo, stuurhut is weer schoon, was echt hard nodig. Stomme rot spinnen:x Eerst zaten ze alleen buiten, maar nu heb ik er binnen ook al 6 weggehaald vanochtend:( straks nog ff wasje vouwen en beetje strijken en nieuwe was in wasmachien en droger doen. Misschien heel raar, maar ik gooi nu elke dag alles in het wasmachien, gewoon alles bij elkaar, op 40graden want die wasmand MOET leeg:) en aangezien er geen nieuwe dingen meer bijzitten en niks afgeeft gaat alles in 1x zodat ik elke dag (even) een lege wasmand heb:)

daniel heeft er trouwens weer een tand en een kies bij:) nu staat er nog maar 1 "op springen":)

2. Flinke nesteldrang dus gup. Het is te hopen dat je dit niet meer al te lange tijd hoeft vol te houden.

Bel, mooie spam! En thankx!

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nog 3 jaar:D zei ze gisteravond in een hormonale huilbui tegen manlief;)

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Nou meiden ik heb duidelijkheid.
    Niet zwanger :(ik mag gewoon nu met de provera beginnen.

De gyn vond het erg slecht van de assistente dat ze geen antwoord kon geven op wel of niet zwanger. Waardoor ik in de onzekerheid zat:x
    Ik moest haar naam doorgeven van de gyn zodat ze erop aangesproken word ( daar hou ik dan ook niet van om iemand te verklikken dus heb maar gezegd ik dacht dat het .... Was)
    Maar goed ik kan met de kuur beginnen. Op naar een menstruatie en dan hopelijk een bevrucht eitje;)

5. Jammer ladytijger :(

Ik duim voor de aankomende ronde!

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Jammer meis.

En op naar een eitje;)

Gup met haar hormonen hihi je hebt idd nesteldrang zo te lezen en gedult is een schone zaak met twee kinderen overtijd gelopen dus ik weet wat ik zeg;)

Arun met 40+2 en Karishma met 40+6;)

En belliebel wat een droppie die Fabienne. en Dinand met een rouwe spersieboon hihi lekker haha.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jammer ladytijger:(

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Bloempje ik vind het ook erg jammer
    Maar goed het is niet anders hopelijk mag het voor mij dan ook snel raak zijn.

Eerst 10 dagen provera slikken
    Dan moet ik na die kuur ongeveer na 3 tot 7 dagen ongesteld worden. En op de 5de dag van de menstruatie met de clomid beginnen. Dus de maand augstus ga ik overslaan hopelijk in september een positieve test ( dat zou een leuk verjaardags of trouwdag cadeautje zijn)

9. Balen dat je nu heel de maand aug overslaat, maar een juni beeb is ook fijn. Heb je lekker lang vrij in de zomer ;)

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Balen ladytijger, maar het gaat vast goedkomen nu je met de meds kan starten! En zoals bloem al zei, een juni kindje is errug leuk met de mooie en warme dagen:D.

Heel erg veel succes meid!

11. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Tja zo heb ik het nooit bekeken bloempje.:p;)

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En heb weer nieuwe foto's gemaakt net, dus alweeeeer spam (vervelend he hihi:p)

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gekke bek hihi:p.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Was dat nou?

16. Zo, ik ben thuis! Ga nu als een bezetene door het huis heen met stofzuiger en effies opruimen want de kijkers komen om 16:30. Spannend. Duimen jullie voor ons?

17. Leuke spam, bel!

18. Gup, ga naar de calculator en je kunt je precieze bevallingsdatum uitrekenen. (rechts op de pagina)

Wel grappig, die van ons zou nou 4dgn te vroeg komen.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nog meer bellie! misschien dat ukkepuk dan zin krijgt om eruit te komen:D

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    grappig:D weet alleen niet meer wanneer ik voor het laatst ongi was... en kan het nergens vinden

Deel Deze Pagina