Heeeeee, lees net dit bericht en zie je onderschrift, ik wist het! Van harte gefeliciteerd zeg, wow! Hoe voel je je? Geniet ervan! Voor de rest: ik hoop snel weer wat meer hier te zijn, zit meer op mijn mobiel dan op de comp. Hihi Fijne dag/avond! X mij
toch nog gevonden, bij de feb2010 mama's deel 5 laatste ongi was 29okt volgens die site beval ik dan dinsdag de 2de! Hoop dat die site klopt
He Bloempje, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan!! Hier een meisje wat een sprongetje heeft en iedere morgen om 6 uur wakker is. Heb ik net 4 dagen vrij.... maar ja het komt goed. Ga nu effe lekker met haar fietsen. Misschien tot vanavond!!
@ Gup zou een mooie datum zijn toch?! @ Hier lekker opgeruimd, kids hebben vanmiddag ff geslapen en zijn nu aan t spelen. Volgens dokter Jaylinn heb ik een baby in me buik... grapjas! En Devin viel net en ja hoor tand door zijn lip... Daarna viel hij nog een keer met zn mond ergens tegen aan. Arm ventje...
ik zou volgens die site 2 dagen te vroeg bevallen. Bij sem was het ook 3 dagen te vroeg dus ben benieuwd
oja 10 aug weten we wat het word!!!!! net een afspraak gemaakt ergens ander. 24 aug hebben we er nog een whaaaa moest van me vriend hij is nog nieuwschieriger dan ik
@ Ninja spannend hoor!! Hihiih grappig dat je vriend nu nieuwsgierig is dan jij!! @ Hier de kids net ff eten gegeven, ik voel me ineens zo beroerd... blehhh warm en koud, misselijk/buikpijn... denk een virusje ofzo... Niet leuk! Zometeen dus maar naar bed als de kids naar bed zijn.
ninja, spannend! SM: ja, dat heb je ervan als je een baby in je buik heb zo, eten zit er weer in, daniel gaat lekker met papa in bad en dan de rest van de avond bankhangen denk
Welkom mama c Wat een lief meisje heb je! Hoe oud ben jij? Wat was je vorige nickname? misschien herken ik je nog... super m: beterschap! En misschien ben je wel echt zwanger hihi
blij dat we in NL zijn! rijn is weer gestremd/gestremd geweest omdat er een schip vast zit/ heeft gezeten, uit de geul gelopen door waarschijnlijk stuurdefect. Toen hij wilde remmen op de ankers istie anker verloren, en daarna zijn er nog 2 schepen omhoog gelopen. (gister 2, vandaag 1) Kan dus weer langdurige kwestie worden, want die gister het eerst ging is lek
Voel me goed hoor mammamia, had wel wat klachtjes van af en toe een beetje misselijk, wat steekjes van onderen/liezen en spierpijn onder m'n oksels?? Oh ja en pukkeltjes op mijn voorhoofd en moe. Maar verder alles prima! Hoop dat ik deze zwangerschap niet zo misselijk wordt!
Hoihoi, Ladytijger, jammer hoor. Bellie, leuke fotos. Lekker lachebekkie is Fabienne. Lacht ze al bewust of zijn het stuipjes? Bloempje, hoe is het afgelopen met de kijkers? Ninja, spannend. Wij hebben 12 aug de 20-weken echo, maar gaan het toch een verrassing laten. Heb je trouwens zelf een voorgevoel? Ik deze keer echt niet. Bij Stijn hadden we allebei al heel snel voorgevoel jongen, maar nu geen idee. Gup, dinsdag zou idd wel heel snel al zijn. Ben benieuwd? Nog steeds last van voorwerk? @site uitgerekende datum, ik kom hier op 18 dec uit, maar ik heb hem ook van Stijn ingevuld en daar kwam 26 jan uit en dat was toch echt een week later. Dus als ik er nu een week bij op tel kom ik op 25 dec uit (eerste kerstdag en verjaardag manlief). Zou ik wel een origineel verjaardagscadeautje hebben @cadeautje, ik heb een of andere brandweerauto met een soort schans erbij van tonka gekocht. Vind dat altijd wel leuke autos.
Stijn was trouwens nog lekker bezig bij mn ouders. Ik had hem daar op bed gelegd en het was gelijk stil. Twee uur later werd hij wakker, dus ik pak hem; heeft hij een pakje met billendoekjes te pakken gekregen en helemaal leeggehaald. Lag net binnen zn bereik blijkbaar. Ik hoop alleen dat hij er geen op heeft. Hij stopt ze wel eens in zn mond
Goedenavond dames! @Bloempje; gefeliciteerd met je positieve test, geweldig!! Kun je het al een beetje geloven? Je zal vast heel de dag aan het stralen zijn! Dan kan je binnenkort alvast weer op zoek gaan naar al die kleine schattige kleertjes. Dat onze dreumessen dat ooit gepast hebben he! @Belliebel; wat een schatjes heb jij zeg! Dinand is dan al echt een grote broer! @Ladytijger; jammer van de uitslag, maar nu je met de medicatie kunt beginnen komt het vast goed!! @Guppekop; al behoorlijk nesteldrang he? Het kan nu nooit meer lang duren. Ik gooide op het laast ook alle was bij elkaar in de machine om alles maar weg te hebben. Ook het bed verschonen deed ik om de 2 dagen ofzo , zodat alles er keurig netjes uit zou zien. @Suppermummy; beterschap, hopelijk wordt je niet ziek. Alhoewel het net herfst lijkt af en toe, dus dat is niet zo gek. @Ninja; spannend dat jullie snel zullen weten wat het geslacht van de baby is. Heb jezelf al een voorgevoel? @Mammamia; Thanks! Ik schreef helemaal in het begin van de zwangerschap mee, dus al eruuuuuuuug lang geleden. Ik had toen de nickname: Kristen, maar door omstandigheden afgehaakt. Maar ik las nog steeds af en toe mee, en de laatste tijd steeds vaker, dus kreeg weer zin om gezellig mee te kletsen. Ik meen dat wij trouwens op dezelfde dag waren uitgerekend; 3 februari. Alicia is nog 5 dagen langer blijven zitten, dus uiteindelijk op 8 februari geboren. O ja, ik ben nu nog 29 jaar; wordt volgende maand 30 @hier; vandaag laatste vakantie dag gehad. Maandag weer beginnen. Alhoewel ik graag naar mijn werk ga, heb ik nu al zo geen zin . Maar ja, hoort erbij natuurlijk!
oei, stijn is lekker bezig geweest! voorwerk: wel af en toe steken en krampen. En veel vochtverlies (slijm denk ik)
Haha, leuk he? Hoe ze binnen een paar seconden van alles uit kunnen spoken. Schijnbaar vinden ze de smaak lekker ofzo. Alicia steekt die doekjes ook altijd in der mond.