Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik denk het ook niet hoor. Maar wie weet....

2. mama c

mama c Niet meer actief

Je kunt alle doekjes na tellen!! :D
    Gek he, dat ze die zo lekker vinden smaken. Alicia trekt ze tijdens het verschonen ook steeds uit het doosje en gaat er dan gelijk op zitten soppen. Als je hem dan afpakt, pakt ze gewoon weer een nieuwe ;)

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja ze liggen al in de prullenbak en het was ook een net aangebroken pakje, dus geen idee hoeveel er al uit waren.

4. mama c

mama c Niet meer actief

Hij zal er vast wel geen hebben opgegeten, en mocht hij er wel 1 door kunnen slikken, kan die hem ook wel weer uitpoepen.
    Ik ben altijd bang met blaadjes van plantjes. Pas was Alicia op de bank geklommen en die was bij een plant in de vensterbank gekomen en aan de blaadjes zitten trekken. Ik heb gelijk al die afgescheurde blaadjes gepast op de andere helften die nog aan de plant zaten hahaha ;)

5. mama c

mama c Niet meer actief

Meiden, ik ga effe douchen en dan lekker bankhangen!!

Fijne avond!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, we zijn naar Bretagne geweest, was erg mooi, best wel goed weer alleen een enorm eind rijden. Maar hebben wel genoten!

7. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hier ook zo'n doekjesfreak. Heeft ook de neiging erop te sabbelen maar heeft er nog nooit een opgegeten. Als ik vraag om haar mondje te poetsen wordt ook altijd heel driftig de binnenkant meegepoetst. Kei lief!!!
    Ooo ik zal blij zijn als we een paar weken verder zijn. Is ze tenminste weer uit haar sprongetje. Heb het nog nooit zo erg gemerkt als nu. Herkenbaar voor iemand??
    Ga nu lekker mijn bedje opzoeken en hopen dat ons dametje iets langer slaapt dan tot 6 uur. Welterusten!!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook een doekjes monster, stopt ze ook altijd in de mond. Maar het lijkt me toch niet dat ze ze uberhaupt kunnen doorslikken?

Ladytijger, hopelijk idd snel raak voor jullie.

Weet niet meer wie kijkers had, maar hopelijk doen ze een bod.

Mammamia, lees hier ook veel via de mobiel, maar dat reageert idd niet zo makkelijk.

Gup, hopelijk heb je snel jullie beebje in je armen!

Ga zo slapen, morgen met vrienden op stap, moeten we op tijd opstaan. Maar wel erg gezellig.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gup sterkte meis hoop dat het idd vocht is maar het kan ook vruchtwater zijn he. Nou het kan alle kanten op heel veel succes in elk geval.

Hier goed dagje gehad lekker geluierd wel lekker gekookt ect ect.

Arun is lekker naar Duinrell geweest met mijn zusje en die heeft het ook erg naar zijn zin gehad is die toch even uit geweest.
    Door de verhuizing zitten er geen uitjes in dit jaar helaas. Maar je kan niet alles willen.

Fijne avond allemaal en slaap lekker.;)

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen!
    hier goed geslapen, alleen nu vreselijke (spier?)pijn downunder, niet echt prettig. Maar dat zakt zo wel weer af als ik paar keer de trap op en af ben gegaan
    Niet veel plannen voor vandaag. Wim is nu boodschappen doen, ik wil straks nog ff naar taartenbakwinkel en de rest van de dag zien we wel

11. Hier ben ik ook lekker aan het niets doen. Beetje internetten.
    Manneke ligt op bed en papa is bij zijn ouders op de koffie.

Straks ff douchen en dan een stuk fietsen als het droog blijft denk ik.

IK heb net trouwens voor de fun een geslachtstest besteld op internet. Er stond een aanbieding in het blad kinderen voor 5,- korting. Je kunt met die test va 6 weken al zien of het een jongen of meisje wordt. Lijkt me wel leuk hihi We willen sowieso weten wat het wordt met 20 weken.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen,

Zo hier vanmorgen al lekker naar het zwembad geweest en beide mannen liggen nu te tukken. Straks nog ff wat boodschappen halen en vanmiddag naar de verjaardag van mn neefje. Die is twee geworden gisteren.

Bloempje, ben benieuwd of die test klopt.

Gup, wat voor taart ga je bakken?

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Hier nog steeds erg beroerd. Kindjes ga ik zo ophalen bij opa en oma. Die hebben daar even gespeeld en ik lig eigenlijk al de hele dag op bed. Net even gedoucht en voel me wel redelijk.

@ Gup balen van de spierpijn, allemaal verbereidingen hihihi!! En lekker taartje bakken (hoewel ik er nu echt niet aan moet denken.. :()

@ Bloem lekker zo'n dagje niks doen!!

14. Net bij mijn ouders geweest en daar in de tuin meegeholpen. Sam heeft ook met een harkje meegeholpen. Echt schattig!

We hebben ook meteen de test laten zien, ze wisten dat we bezig waren dus waren al heel nieuwschierig. Vonden het heel leuk!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, vanmiddag lekker even gewinkeld. Taart toch maar laten zitten, was te moe toen we weer terug waren. Misschien morgen...

16. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goh wat rustig hier vandaag.

Stilte voor de storm (gup??;))

Super m hopelijk voel je jouw zelf snel weer beter.

Bloempje super dat je ouders het erg leuk vonden dat hun tweede kleinkind op komst is.:D

Hier zit de eerste dag van mijn opwek kuur erop nog 9 dagen en dan wachten op de menstruatie.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    #1557 nelta, 30 jul 2011
    Laatst bewerkt: 30 jul 2011
    Zo hier weer een productief avondje achter de naaimachine. Tuniekje voor Ylva is af. Is wel een leuk om wat voor een meisje te maken ;).

Supermummy, beterschap.

Hebben jullie trouwens ervaring met roosvicee laxo? Helpt dat een beetje?

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bepaald geen stilte:( maar de storm zal nog wel ff duren. Net in bad geweest en daarna geen pijnlijke harde buik meer gehad. Wel nog maar ff x geschoren voro het geval dat;)
    Ga nu lekker naar bed, ben het helemaal zat

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    roosvicee laxo, kan me niet herinneren het ooit op te hebben:D

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009