Nee ze lacht al bewust. Vooral als ik heeeeule hoge geluidjes maak zit ze je aan te kijken alsof je gek bent en begint dan te lachen hihi.
Hier druuuuukke dag gehad (ja alweer). Boodschapjes gedaan, met Fabiënne in de weer geweest (heeft een sprongetje, dus wil alleen maar bij papa of mama zijn), visite gehad, nog naar de hap gereden omdat ik vermoed dat Fabiënne weer beginnende spruw heeft. Nu hoefde ik niet eens met Fabiënne langs te komen, ik kreeg het recept zo mee. Naja, het kon iig geen kwaad om het te gebruiken, beter het zekere voor het onzekere! Ze ligt nu heerlijk te slapen. Ach, en al wilt ze lekker bij me liggen, vind ik he-le-maal niet erg hoor, hou van kroelen hihi. Gup, morgen al 38 weken! Meid wat gaat het snel! Maar je bent er zelf ook wel klaar voor en vooral klaar mee. Laat die kleine maar snel komen, ben benieuwd of hij/zij erg op Daniel zal lijken.
Goedemorgen, Bellie, lekker he dat kroelen. Stijn heeft er meestal geen tijd meer voor . Ik het er dus straks ook weer van nemen Wat leuk dat ze al lacht. Stijn deed dat pas met ruim 7 weken. Morgen dat laxo maar eens meenemen, hebben ze dat gewoon bij de supermarkt? Ik heb gelukkig al wat minder last, maar het is nog niet helemaal over. Werkt dat spul trouwens snel of valt dat wel mee? Stijn en papa zitten lekker te chillen op de bank en ik ga zo maar eens een douche nemen.
Goedemorgen Hier nog niet echt veel opgeknapt. Gister wel hele dag op bed gelegen, kindjes hebben lekker bij opa en oma gespeeld. Gisteravond wel beetje kippensoep gegeten en ging wel redelijk. Hoewel ik daarna behoorlijk misselijk geweest ben... bahhh!! Echt niet leuk!! Vanochtend belde me werk ineens, omdat ik voor morgen beschikbaar stond, dachten ze dat ik vandaag wel even wou werken omdat ze erg omhoog zitten. Dus ik zei: nou ben ziek dus nee. Zegt ze oww dacht dat je het wel zou doen, maar ja dan houdt t maar op he?! Dus ik zeg ja sorry vraag er ook niet om... De kindjes zijn lekker aan t spelen en ik ga zo proberen om een kopje thee te drinken... @ Nelta leuk hoor een jurkje voor donder maken!! Echt leuk dat je zo crea bent met de naaimachine!! @ Rosivicee laxo werkte hier ook goed! Staat meestal onderaan bij de reform/natuur producten, daar staat ook de ferro. @ Gup alweer 38 weken meis!! Wat komt het nu dichterbij!! Hopelijk dat je beebje jullie en ons niet heel veel langer wachten!! Dus guppekopbeebje kom er maar uit!!
Lekker is dat. Ze kunnen toch niet verwachten dat je gaat werken als je ziek bent. Zeker met die kleine baby's. Je wilt toch ook niet dat die wat oplopen.
Ze wisten niet dat ik ziek ben, want ik kan me pas ziek melden half uur voordat ik zou beginnen met werken. En nee ik wil zeker niet werken met griepje/virus... stel je voor dat ik het over brengen naar die baby's... moet er niet aan denken!!
mogguh! hier heel onrustige nacht gehad, veel wakker geweest en veel moeten plassen en misselijk. Maar nog max 4 weken, dan is ukkepuk er echt uit, al hoop ik dat het toch eerder is, van de week ofzo Straks taartje bakken denk ik. Voor de rest denk ik niet dat ik veel ga doen. Misschien dat ik nog stukje ga lopen met daniel
@mama c: de naam Kristen zegt me nog wel wat jah, wat goed dat je nog onthouden hebt dat wij tegelijk waren uitgerekend, 3 febr. klopt idd. Die van mij is dus een weekje eerder geboren. Oeeeh, bijna 30! Ik ben net een maandje 29, dus ik heb nog ff voor ik me ook bij de 30ers mag gaan aansluiten Ooooh meiden, ik schaam me zo, kom hier zo weinig, lees wel het 1 en ander mee maar heb gewoon geen puf om gezellig mee te schrijven. Voel me verders prima hoor, vandaag lekker lui dagje, maar zit dus vaker op mobiel dan op computer, dat ding maakt ook een verschrikkelijke herrie, dus niet altijd zin om op te starten. Ik hoop dat met jullie allen het goed gaat en met de kindjes. We moeten maar gauw weer een meeting afspreken he in het najaar ofzo! Kga nu ff wat nuttigs doen Fijne dag allemaal! X mij
Zo Stijntje is al in bad geweest; had een mega smerige luier. En ligt nu ff een uurtje op bed. Hier straks maar eens verder mn fotoboek van de vakantie, want dat moet ik ook nog steeds afmaken. Mammamia, goed idee meeting van het najaar. Ergens oktober/november???
Heb al een gezin gekregen voor morgen, in Alkmaar sectio! Heb gezegt dat ik ziek ben dus niet weet of ik wel of niet ga werken. Toen zei ze: nou zet het er gewoon in en geef t door aan t gezin, mocht je je ziek melden dan sturen we iemand anders. Nou denk dat ik nu maar eens goed uit ga zieken, want anders gaat t de verkeerde kant op!! Prive gaat t nu ook niet zo lekker dus al met al voel ik me behoorlijk klote!! Behalve de griep. :x
Balen meid en anders blijf je morgen toch lekker nog een dagje thuis. Ff rustig aan doen is soms gewoon nodig.
Thnx!! Meld me morgen ook ziek, blijf even een paar daagjes thuis!! Eerst ff uitzieken en het allemaal even laten bezinken en verwerken!
Hmm, wat een sloom dagje vandaag zeg en ik heb trek in ijs en dat hebben we niet in huis...... Ga maar vroeg naar mn bed denk ik, morgen en overmorgen weer werken.
Hoi hoi, Hier een vraagje. Britt heeft de neiging om te slaan en te bijten. Bijten af en toe en alleen bij mij en slaan ook alleen bij mij maar hebben jullie kindjes dit ook? Ik heb haar vanmiddag een keer teruggebeten want dat schijnt goed te helpen. Ze schrok er iig wel van dus ik hoop dat het helpt. Ik had er wel super veel moeite mee om mijn eigen kind pijn te doen. Moest er effe van huilen. Met slaan zeg ik wel dat het niet mag en dat ze een kus moet geven maar dat lijkt niet zo te helpen. Iemand suggesties?
Hier haren trekken en bewust heel lomp doen. Tja gewoon nee zeggen en boos worden. Terugdoen schijnt niet te helpen, omdat ze denken dat het mag, omdat jij het zelf ook doet.... (en hier heeft hij een behoorlijk hoge pijngrens dus dat zou ook niet echt werken denk ik)