Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, ik ga nog wat drinken en me bed opzoeken!

Truste allemaal!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup,sterkte met de harde buiken en ik hoop dtjesgraks lekker kan slapen!

@ Super m, beterschap! Rustig aan doen hoor.

@ Bel, gesloopt... hoe is het om 2 kleintjes te hebben? Alles goed daar? Hope so!

@ Mama c, succes met werken.... ik moet ook al weer snel aan de bak.... hebgeen zin. Hihi.

@ Nelta, foto's??? Hihi.

@ Hier, zijn we er achter gekomen dat on wichtje een klimgeitje is. Vandaag de kinderboerderij bezocht en daarna naar de speeltuin gegaan. Glijbaan. Super! Schommelen, omwijs. Klimmen....kan het nog hoger? Moeders hart zit nog niet vergenoeg in haar keel... hihi.
    Verder slaat ze niet, deelt van alles. Geeft dingen weg. En aait alles wat los en vast zit.
    Maar sinds deze week zegt ze ook eindelijk mij...nee mama mij. Hihi. Oefenen hè. Hihi

30... alllllllang voorbij, sniff

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta, hé 30 is niet oud!!! HIHI.:D

@ Bijten, ze beet mij 1 keer en toen heb ik heel hard (echt enorm:)) gegild. AUW! Ze schrok toen zo dat ze moest huilen.maar ze heeft het daarna niet meer gedaan...

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi Donder pik even jou qoute;)

Kindjes die bijten krabben slaan. Hier nog niet maar ze is wel aardig vervelend met expres haar drinken om gooien. Blijf dweilen en drinken kan je niet verbieden. Deze week al een paar keer zo genaamt een tik opde vingers gegeven ( niet echt maar en gebaar van tik en nee nee Karishma jou handje mag de beker niet om gooien kieperen) En dan een ondeugend bekkie er bij.

Daarbij vertrouw ik haar niet met bijten ze doet het nog niet maar als ze met haar mond naar beneden glijd zeg maar van me schoot af dan hou ik haar altijd tegen onbewust. Van oeps opletten mama;)

Arun beet als dreumus/peuter ook en ben wel eens flink geschrokken want het doet echt zeer tussen de tanden van je kind terug gebeten heb ik nooit maar hij kreeg dan wel een pets op zijn luier van Arun dat mag je niet doen.

En de dertig Allllllllllll heel lang voorbij jullie zijn nog broekies haha ik zit al zo wat tegen de 40 nog drie jaar;)

Maar je voelt je zou oud als jeje zelf voordoet;) Voel me in me hart nog steeds een tiener;)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Slaan,
    Dan pak ik haar arm beet en pak haar kin beet zodat ze in mijn ogen kijkt en zeg heel streng je mag niet slaan alleen aaien. Dit heb ik geloof ik 3 x gedaan. En nu zie ik wanneer ze in haar enthousiasme wil slaan. Dan zeg ik aaien.... dan glimlacht ze en aait ze en plant zeeen zoen...
    Grappig als ze de kat zoent...mond vol haar...hihi.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Comp leeg.

Ninja, hoest?

Tiener... haha. K is lekker ondeugend. Fijn dat ze niet bijt en slaat.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi donder,

Ben net thuis van het werk. Word al zwaar haha ik klaag alleen maar lijkt het wel. Me bekken en buik doen zo zeer. Ik heb het idee dat ikn een blaasontsteking heb ofzo.

en heb vandaag alweer een aanval gehad pffff maar genoeg geklaagd.

Bijten sem bijt nooit ook nooit gedaan alleen soms slaat ie me als ie boos is daar maak ik wel snel korte mette mee hoor

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja idd een Tiener en jij/? Jij bent toch ook al dik in de dertig hihi lichaamlijk ga je wel iets merken dat je toch geen twintig meer ben maar geestelijk tja ik voel me afentoe nog lekker een tiener heb jij dat niet dan? ;)

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je klaagt niet je bent zwanger;) en daar horen kwaaltjes bij.

En ging het goed op je werk?> En heb je die lullige collega nog aan gesproken. Ik gaf van de week wel het advies om er niks van te zeggen maar ik kan me zo voorstellen dat het op het puntje van je tong zou liggen. En me zelf kennende ik heb het hard op de tong en dus ben een flap uit helaas en had denk me collega aan gesproken. Hou er niet van als ik onterecht belazerd word. :)

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoop ik ook! maar waarschijnlijk blijft ukkepuk gewoon zitten tot opa en oma terug uit polen zijn (donderdag) en dan nog wat langer:( Denk niet dat ze in het ziekenhuis eerder willen helpen ondanks het vele voorwerk dus het zal dan toch vanzelf moeten gebeuren

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Ik heb het maar laten rusten het was ook druk dus niet veel tijd voor. ach ik hou de eer maar aan mezelf weet zelf wel hoe het zit!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik reageer even snel via me mobiel:p. Het is echt heel leuk om 2 kindjes te hebben. Vind het zelf best meevallen hoe zwaar het is! Het enige wat ik niet leuk vind is die nachtvoeding whaha. Maargoed we mogen echt niet klagen, ze komt 1 keer en soms slaapt ze de nacht al door *doet een vreugdedansje hihi*.

Het ligt er denk ook wel aan hoe je er zelf mee omgaat! Als jij gaat zitten stressen, dan strest je kindje ook! We doen dus alles zo relax mogelijk whaha!

nou nu ga ik echt slapen! kleine meid heeft bet haar fles op (voor de 2e keer 165 cc totaal, dus hopelijk maakt ze een ruk van 6/7 uur:p)

Truste allemaal

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Wat een nacht zeg!! Bahhh voel me nog steeds erg beroerd, weinig geslapen. Hoop dat ie klote griep snel voorbij is!!
    Net me werk gebeld en me ziek gemeld... voel me wel een beetje schuldig... maar ja zit niks anders op!

De kids worden hier langzaamaan wakker dus ga ze zo maar uit bed halen... verder een rustig dagje!!

Schijnt eindelijk t zonnetje en ben ik ziek... bah bah bah!!

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    goeiemorgen. Naja, niet echt, weer een k*tnacht gehad, veel wakker geweest. Misschien vanmiddag maar even tegelijk met daniel naar bed

@SM:niet schuldig voelen! eerst aan je eigen denken, hun vinden wel iemand anders om te gaan kramen!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Gup ja ze vinden ook wel iemand anders!!

Moest net ook verzuimreductie bellen, zegt ze nou dan als je morgen voor 10 uur niet belt gaan we ervan uit dat je weer aan t werk bent! Hoe dan 1 dag, no way dat ik morgen al ga werken ookal zou het vandaag al wat beter gaan!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @sm naja wat is dat voor rare regeling daar? je zou toch zeggen dat ze willen dat je eerst opgeknapt ben voor je bij kwetsbare vrouwen en baby's aan het werk ga, maar volgens mij mag je eigenlijk helemaal niet ziek zijn

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee daar lijkt het wel op. Collega van kantoor waar ik me eerst bij ziek gemeld had die zei dat ik woensdag weer moest bellen om te kijken hoe t ging enzo...
    Maar die andere... die wil dat ik morgen weer ga werken.
    Maar ik besluit om eerst even goed uit te zieken voordat ik weer aan het werk ga!!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo te lezen idd belagelijk. Ziek is ziek en je werkt idd met babys en bevallen moeders die hebben geen ziekte kiemen extra nodig.

Snap wel dat het je niet lekker zit je bent niet voor je lol ziek.

Meis beterschap en de dingen die belanlangrijk zijn tellen.;)

Hier een goede nacht gehad k kwam pas om 8.30 lekker. Ik slaap zelf van af ze in haar eigenbedje ligt ook een stuk beter heerlijk rustiger.

Straks even naar het inloopspreek uur van het cb. Even wegen meten en haar bmr die ze nog steeds niet heeft gehad omdat ze steeds ziekelijk was. Over drie weken krijgt ze natuurlijk buisjes en moet ruim van te voren gegeven worden en anders moet het daarna dan is ze al dik 1.5.

Ze zit nu in haar kinderstoel brood te eten maar eten nee dat doet ze niet. Mijn portomone heeft ze ook al lekker met me pasjes spelen hihi. Maar ze is aan het mopperen dat ze het niet leuk vind dat ze in de kinderstoel zit. Of we kunnen geen leuk tv programma voor haar vinden normaal op ned 3 wel leuke programmas maar ome willem vind ze nog maar niks hihih.

Ach ja zo er uit halen en dan geen computer tijd meer voor mij:p

Fijne dag allemaal.

19. Net de VK-assistente gebeld en mag straks even langskomen om een informatiepakketje op te halen en afspraken in te plannen voor een gesprek met de VK en een echo. Ik krijg een vroege echo met 8 wk omdat ik ooit eerder een mk heb gehad.

Fijne dag allemaal!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middag!

Iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje? Hier wel:D!

SM, jeetje mina zeg, als je morgen voor 10en niet gebeld hebt neemt diegene aan dat je weer aan het werk bent?!? Grrr want denken ze wel niet. Wilt diegene graag dat je een pas bevallen moeder en pas geboren baby ziek maakt ofzo? Afijn, ik zou ook lekker even goed uitzieken! Beterschap!

Bloem, Fijn dat je een vroege echo krijgt. Nog 4 weekjes dus! Spannend:D.

@ hier: Goede nacht gehad, en Fabiënne al 3 keer van top tot teen kunnen verschonen. Kennelijk vond ze haar kleren niet mooi ofzo whaha:p.

Ah, ik hoor een kleine man wakker worden, ga hem zo maar eens uit bed plukken.

Vanavond bij SO lekker mosselen eten:D. Jummie!

Deel Deze Pagina