Ik heb hem nog niet aan sam laten zien, anders ben ik hem ook kwijt hoor! Mooi jurkje had je trouwens gemaakt zeg! Je bent echt goed achter de naaimachine!
Ego: enorme rugpijn en ook nog hoofdpijn bleeeeh. Nu op de bank met de wij jonge ouders, een kop thee en een gevulde koek van de bakker bart hihi Fijne avond allemaal! X
Oh ja, Stijn heeft vandaag weer een slaapje gedaan van 11 tot half 2, maar was net met eten wel erg moe. Is dat gewoon een kwestie van wennen????
Zit met tablet op schoot....maak wel wat foutj de s met tikken... We zitten nu faling skyes te kijken. Syfi serie. Hij is echt wel spannend.
Wennen denk ik en een leuk Jurkje voor Ylva gemaakt echt leuk. Als je nog eens zin hebt en extra stof over heb van Super m hou ik me warm aan bevolen ziet er erg schattig uit. Het cb was goed gegaan Karishma heeft eindelijk haar bmr en die andere! Naam vergeten haha. Ze woog 10600gram dus ze is ook de tien kilo voor bij joepie en ze was 79 centimeter groot.( kan ik al een paar weken merken) 74 zijn echt kniebroekjes aan het worden hihih. Rompers het zelfde verhaal nu vorige week bij de Hema z.n parket gekocht van vijf rompers voor een tientje maat 86/92 dat valt wel iets te groot ach.
Beterschap en leuk de wij jongen ouders altijd leuk om te lezen en gevulde koeken ook mmmm. Donder jij ook slecht gegeten lekker toch . Super m leuk dat de kinderen volgende week gaan oevenen idd wennen voor mama maar denk dat het je wel gaat mee vallen. Maar weet hoe je je voelt Bloem leuk een zwangerschapspaket te hebben gekregen. Gup wat is er morgen? Morgen naar gyn of iets heb ik iets gemist en wat bedoel je met oppas( Wim) moet die werken of ??? O ja na het cb ben ik met Karishma even bij haar overgrootoma geweest die vond het geweldig dat ze Karishma zag en die andere oudjes die meid moet je als ze zestien is vastplakken voelde me wel trots hihih. Ze is ook zo lekker bij de hand. Dat zullen jullie kids ook hebben ze lijken steeds wijzer te worden zo grappig.
Was afgeleid door de serie... @ Nelta en wat zullen we afspreken? Kom ik t tuniekje ophalen volgende week? @ Pnirmal, goed zo je mag ook trots zijn op je kleine schat. Hier ook hihi. @ eh...
@pnir: volgens een site zou ik morgen bevallen. (berekend met leeftijd/gewicht etc). En met oppas bedoel ik mn zus, wim die moet mee naar het ziekenhuis als het zover is En fijn dat K eindelijk de prikken heeft! maar tis wel een kleintje hoor! @zo, taart is eindelijk klaar, nu nog opeten maar dat laat ik maar voor morgen denk ik
Tablet doet een beetje raar, zie niet wat ik in tik. Hoe dan ook ik ga al richting mijn bedje. Liefs! Oh ja! Blijdorpen ook leuk! Zou je ook in het weekeind kunnen? Sleep ik mijnman evt ook mee. Ik ben nl op andere dagen vrij... en we gaan hoogstwaarschijnlijk volgende week onverwachts misschien weg.... dus misschien kan ik volgende wk niet... week daarna ook goed? Liefs!!!
En truste!!! @ gup, ik hoop echt dat je straks beter slaapt. @ super m, ik hoop ook dat jij je morgen stukken beter voelt. Sterkte