Goedemorgen Zo net weer gebeld naar die verzuimreductie! Ben toch vandaag en morgen gewoon nog ziek thuis, dan zou ik donderdag weer moeten bellen als t niet beter gaat! Dus nu maar snel opknappen! T lijkt al wel ietsje beter te gaan, dus hopelijk houden we dat vast!! Zijn hier trouwens net wakker en de kids slapen nog!! Dat gebeurt ook niet vaak hihih!! Wel lekker even rustig wakker worden. @ Gup je maakt ons nieuwsgierig!! Miss vandaag ff me taartspullen ophalen, want die waren zaterdag gebracht net voor ik thuis kwam dus zijn naar zo'n ophaal depot gestuurd... Volgende week maar ff wat bakken ofzo!
Goede morgen, Nelta wat een onzettend leuk jurkje heb je gemaakt voor ylva Super m beterschap toe gewenst. Hopelijk knap je nu snel op. Gup hoe ben jij de nacht door gekomen? Hier weinig nieuws te vertellen. Ik denk dat ik straks maar even de stad in ga. Want de hele dag thuis zitten is ook niks met dit mooie weer
mogguh! ;adytijger, ben de nacht wel aardig doorgekomen, al kan het beter. Maar hoefde er maar 1x uit om te plassen SM: groot gelijk dat je nog 2 dagen thuis blijft!
Goede morgen! @ super m, lekker dat je nu de tijd krijgt om beter te worden. En de kidshebben tothoelaatgeslapen? @ eh... er klimt hierceen over mij heen lastig tikkaen
Kids hebben tot 9 uur geslapen! SLaapkopjes! Net ff naar ha geweest en snel fruit gehaald op de markt. Kom ik bij me ouders, loopt een collega van mij daar folders met dr dochter ! Nou ja ben naar de ha geweest en die is vlakbij me ouders dus pech. Laat ze maar eens bewijzen dat niet zo is. Moet nu ORS proberen en volgens hem heb ik t ergste gehad. Dus i hope so!! Verder net Jaylinn vingertje tussen de autodeur... auwww!! Gelukkig gebruikt ze hem alweer en lijkt ze er geen last van te hebben! Nu ff kids in bed doen en zelf ook maar ff op bed gaan liggen! Vanmiddag voor de kids ff badje neerzetten, kunnen ze ff met water spelen!
Hoihoi, Supermummy, wat een slaapkopjes idd. Hou je alweer wat binnen? Gup, alles nog rustig? Wanneer moet je eigenlijk weer naar de gyn? Hier vandaag gewerkt, vervolgens een hele moeie Stijn opgehaald op het kdv. Ze waren naar de kinderboerderij geweest en hadden ergens patatjes gegeten en uiteindelijk had hij maar een uurtje geslapen. Dus die lag al om kwart over 6 op bed. Zelf duik ik er ook vroeg in. Ben snot verkouden en mn holtes zitten ook dicht en daardoor vannacht ook slecht geslapen; slapen met ademen door je mond werkt hier gewoon niet. Morgen om 8.40 al bij het cb zijn.
@nelta: was vandaag beetje te rustig, begon pas rond 5u uk echt goed te voelen. Moet dinsdag weer naar de gyn. leuk! kinderboerderij! @net frietje wezen eten en stukje fietsen, even naar de sluis. Kreeg daar ineens kramp onderin wat doortrok naar mn heup, heel vervelend
wie weet. Niet echt druk geweest zie ik. Hier een rustig dagje gehad. Kinderen liggen op bed ja ook arun hihi. Over twee weken is de schoolvakantie voorbij JOEPIEEEEEEEEEEEE. Dan hem lekker naar school schoppen nu dus oude bedtijden wat aan het terug draaien deze week half tien volgende week negen uur anders de week van school heel de avond wakker ik ken me zoon K ligt ook en was vrolijk vandaag lekker een bakkie(mijn zusje) wezen doen met haar en zonder de buggy. Het is niet ver maar ze red het nog niet helemaal mama til me op alsjeblieft! Dan zet ik haar in me nek pff en dat met die hitten. Morgen toch de buggy gebruiken of juist niet is goed voor haar lekker wat los wandelen,
Goedemorgen, Gup, jammer dat de kleine nog ff op zich laat wachten. Hier was Stijn trouwens de laatste 1-2 wkn erg rustig, alleen de laatste dag voordat de weeen begonnen wel erg druk. Supermummy, auw vinger tussen de autodeur. Gelukkig heeft ze er niet veel last van. Ik heb het zelf een keer gehad met de achterklep van de auto en vond het toch best wel pijnlijk. Hier moeten we over een uurtje bij het cb zijn. Ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is. Ik heb het idee dat hij de afgelopen tijd wel aardig is gegroeid. Wel lekker lang geslapen trouwens; ik sliep om half 9 en was om half 7 weer wakker (wel af en toe wakker van het hoesten), maar ik voel me een stuk fitter nu en mn hoofd voelt ook minder zwaar; vannacht maar weer zo'n lang nachtje doen. Hier ook alweer 20 weken zwanger. . De tijd vliegt echt. Gisteren was Stijn precies anderhalf en nu dus alweer op de helft van deze zwangerschap (of nog net niet als deze ook wat later komt )
Goedemorgen dames! Gup, jammer dat de voorspelling vd site niet uitkwam, of ben je vannacht bevallen?? Sam was vanmmorgen al super vroeg wakker en manlief helemaal chagrijnig dat hij niet kan uitslapen!! Grr wat denk je van mij, ik ben zwanger en heb m'n rust ook nodig. Maar goed ik ben er maar uitgegaan en meneer ligt nu nog in bed! Zo irritant. Ik kan toch ook nooit meer uitslapen? Hoe is het met jou supermummy, voel je je alweer beter? Pnir, fijn dat jullie gisteren een gezellig dagje hebben gehad.
Vervelend zeg. Anders tussen de middag nog ff een tukkie doen? Heb je trouwens nog wat gehoord van die kijkers vorige week?
Goedemorgen @ Nelta succes bij CB! Ze had haar vinger in de ruimte tussen de 2 autodeuren zeg maar, dus zat er niet helemaal tussen. Ze huilde wel even maar gebruikte hem ook snel weer dus viel idd wel mee! @ Bloempje t gaat wel beter. Gister alweer iets kunnen eten, nog wel veel geslapen maar krijg meer energie. Buikpijn enzo is eindelijk weg!! Lekker lui hahaha lig nog op bed hihih! De kids ook, hoewel de babyfoon nu begint te knipperen... ! Vandaag nog ff lekker dagje thuis en dan morgen weer beschikbaar om te werken, tot maandag dus nog 5 daagjes. Prive gaat t nog steeds niet erg lekker, maar begin het een beetje te beseffen en een plaatsje te kunnen geven. Wil er nog niet over praten, miss komt dat later nog! Fijne dag allemaal!! Kom later wel ff spieken, nu eerst ff papjes voor me schatjes maken!!
Zo weer terug. Stijn is nu 79 cm en 11,5 kg. Iets te veel aangekomen, maar niet echt duidelijk waardoor. Dus nu in november een keertje extra terug om te wegen. Verder was alles goed. Stijn is trouwens een boekje van nijn aan het lezen en noemt Nijn nu ook echt zo. Supermummy, vervelend dat het prive ook niet zo lekker gaat. Gup, hoe is het daar nu?
20 weken al weer Nelta dat gaat snel voor mijn gevoel ben je net zwanger! Bloem vervelend dat je man zo deed/ er samen eens over hebben? En je bent idd zwanger en in het begin kan je zo moe zijn gewoon zeggen tegen hem! Je weet hoe mannen zijn! Uitslapen is ook een hobby van mij maar gebeurt ook zelder. Gemiddeld een keer per week. Maar mag van mij wel twee keer zijn hihh maar gaat lastig met kinderen. Super m beterschap meis en idd auw voor Jaylinn. Ongelukken zitten in een klein hoekje. En als je er aan toe bent horen we wel wat je bedoeld qua prive In elk geval een dikke internet knuffel van deze kant en je bent een topvrouw en moeder. Respect heb ik voor jou hoe je het al jaren doet.! Gup succes met de allerlaatste loodjes en ja, net zo als Nelta zegt soms blijven baby.s op hun plek. terwijl je als zwangere het echt zat bent. Hier k naar het kdv lekker rustig dagje hoop ik! Net wat huiswerk gedaan voor me cursus en straks wat administratie uitzoeken bellen en nog wat dingen Fijne dag allemaal.
Mooi gewichtje en ach iets te veel aangekomen zal me niet te druk maken. Het is een bezig bijtje toch en kon ook wel wat extra.s gebruiken toch hihi. Hij is nu net zo lang als k en die is nu 10 en halve kilo schoon aan de haak.
helaas niet ben nog steeds een hangbuikzwijn... aargh! zo'n man heb ik ook! alleen in het weekend dan doordeweeks laat hij me bijna altijd liggen en aangezien dat daniel meestal niet voor half 9 wakker is.... (ligt nu ook nog te pitten) Maar in het weekend wil ik ook weleens een keer tot 11u ofzo slapen En suc6 bij CB! @pnir: lekker laten lopen! evt buggy mee voor als het echt niet gaat, maar zou dr gewoon laten lopen hoor als situatie het toelaat! heb maandag met daniel ook naar de winkels gelopen, had wel de buggy bij maar daar heeft hij alleen in de winkels ingezeten en op de terugweg was dat mn boodschappenwagen @SM: niks meer te zien aan het vingertje? @hier: mag ik? kutnacht gehad! gisteravond rond 10u naar bed gegaan en heb eerst halfuur liggen janken. Om 12u er maar weer uitgegaan en laatste stukje film met wim meegekeken en toen rond 1u weer naar bed maar was bijna 2u voor ik eindelijk sliep. Ben zo bang dat als ukkepuk nog langer blijft zitten en dus alleen maar doorgroeit en het dan ook niet gaat passen en het weer een keizersnee moet worden! Zit er echt helemaal doorheen. Angst dat het niet gaat passen wordt steeds groter. Nou weet ik wel dat het met ks ook goed komt, maar ik wil zo graag gewoon bevallen! En niet na een paar uur weer te horen krijgen: sorry, het gaat niet lukken zo! Daarbij voel ik me al weken/maanden rot onder deze zwangerschap, ik kan er niet echt van genieten, heb heel vaak momenten gehad dat ik het helemaal niet meer wou. En wat ik nog het ergste vind, ik voel (nog steeds) weinig tot geen liefde voor ukkepuk
Tja, ik zie het idd ook wel. Bewegen doet hij voldoende; het is echt een druk mannetje. Sapjes ga ik wat meer verdunnen en wat meer water (dat deed ik de laatste weken ook al). En ik zal het ook ff op het kdv en tegen mn schoonmoeder zeggen voor als ze oppassen.
ow je ben al terug van CB niet druk maken om zn gewicht hoor! straks groeitie gewoon weer ff in de lengte en is er weer niks meer aan de hand! En 20weken al! vind het bj jullie veel harder gaan als bij mn eigne!