Februari mama's 2010....Deel 9 !!!

Discussie in 'De mama's' gestart door 1Dondersteen, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekkere poeperd heb je dan trouwens:D heb je ook nog wat anders gedaan dan verschoont gister?:D

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Eeeeh, nee geloof het niet:p

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gup, spannend hoor dinsdag. Ik hoop idd dat je een schappelijk gyn hebt dan.

Hier net met een drammende dreumes boodschappen gedaan. Is niet echt een succes :$
    Alles uit mn karretje gooien, staan in het zitje, huilen enz.

Meneer zit nu nog ff een nectarine te eten (was hij in de supermarkt al aan begonnen ;)) en dan zo lekker naar bed.

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta: lekker op bed gooien dan! is vaak het enigste wat nog helpt he als ze drammerig zijn

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat ligt hij nu ook en het is gelijk stil.
    Ff een paar uurtjes rust; misschien straks nog wat aan het huishouden doen (heb eigenlijk niet zoveel zin :)) en vanmiddag ff langs mn ouders. Kan Stijn lekker in de tuin spelen daar.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, tis weer bijna schoon hier. Alleen de wc nog, maar die doe ik straks wel. Eerst ff zitten! krijg dr opvliegers van:D naja, over ong 9maanden zijn de hormonen weer weg:p

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wow goed bezig zeg.
    Hier moet ik nog beginnen :)
    (wel alvast pastasalade gemaakt voor vanaaf)

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ff 2 buikfoto's van net...

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb nog niks aan het eten gedaan. Maar gister had ik helemaal niks gedaan, alleen x droger aangezet;):)

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Tja eten is minder werken als poetsen ;).
    Maar mooi buikie hoor. Echt een mooi bolletje.

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mooi buikje.;) en alles op zijn tijd.

Nelta leuk he een dreums dat gaat vervelen tijdens het winkelen. Ook net boodschappen gedaan.

Ik pak een broodje in de winkel vraag nog aan de winkelmederwerkste mag ik haar alvast een broodje geven nee mevrouw dat mag niet. Zo zijn de regels k heeft van af het begin tot na de kassa lopen bleren ik wil me broodje en ik had zo iets lekkere klantvriendelijke c1000:x vraag het nog netjes steel het niet:x

Grrrr Ze ligt nu ook lekker op bed even mama tijd. Alleen niet voor lang neefjes komen zo moet even oppassen ze zijn 9 en 14 jaar haha die zijn dus niet stil als k nog slaapt dus als ze binnen komen zal ik zeggen sttttttttttttttttttttt.;)

12. @pnir, Hier bij de AH vragen ze zelfs of hij een broodje lust en die krijg je dan gratis. En bij de Jumbo vragen ze als ik brood koop of ze er de korst voor hem uit moeten halen. Allemaal heel vriendelijk dus!

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, we liggen vast in werkendam. Maar goed dat we gereserveerd hadden want ligt best vol. Op "onze" plek lagen 2 schepen maar die moesten aan de kant van de havenmeester. Omdat wij gereserveerd hebben mogen wij binnenop liggen:) tis alleen jammer dat de steiger aan de verkeerde kant zit. Nu moet je perse rond de woning lopen om bij de deur te komen. En schip andersom liggen gaat niet omdat je dan niet goed kan vastmaken en je heel stuk gangboord moet lopen.

Heb echt zeurende buikpijn en voel me niet echt lekker:( En moet om 4u in het ziekenhuis zijn voor hartfilmpje omdat ik ukkepuk al dagen heel weinig voel. En natuurlijk, ik had gebeld en uurjte later laat ukkepuk voelen dat die er nog wel degelijk zit;) maar ga het toch even na laten kijken, is toch een geruster gevoel.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ pnir ik geef t ook gewoon hoor! Vraag t niet eens, en bij de kassa reken ik het af.... dag ga echt niet met een krijsend kind de winkel door hoor!! Dan vergeet ik de helft omdat ik me dan ga haasten

@ Gup mooi buikje hoor!! Wel laag, of lijkt dat zo?

@ Nelta idd lekker in bed stoppen!!

@ Hier net thuis, kindjes in bed en ik lig ook ff op bed. Uniform zit alweer in de was, mijn ventje was zo blij me te zien dat hij me vastgreep met zijn chocoladehandjes... heel fijn hihihi!!
    Was wel leuk en lief gezinnetje, maar is zorg voor 4 uur per dag. Schiet niet echt op... dus wie weet komt er nog iets bij. Tot die tijd lekker chillen :p!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jammer dat je dan net aan de verkeerde kant ligt...
    Enn voor je eigen gevoel beter dat ze er even naar kijken! Lekker rustig aan meis!!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ja zit behoorlijk laag! daniel was echt een ribbenstamper, deze gelukkig niet! al is een blaasspringer ook niet erg prettig;) maar dat levert geen gekneusde rib op dus na de bevalling is dat gelijk over. Scheelt denk ook dat daniel niet wilde indalen en deze al tijdje helemaal ingedaald ligt.

Ow fijn zo'n begroeting:D en hopelijk kan je snel naar nog een gezinnetje! maar waarom is de zorg maar voor 4u?

ik ga nog ff douchen, zweet me naar (terwijl ik niks doe:x) Daniel ligt lekker te slapen dus moet wel even lukken

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Zo even snal wat bijgelezen. Wat gezillig dat geklets.
    @Guppekop: mooi buikje zeg. Alles naar voren zo te zien. Lekekr dat jullie nu op een plaats blijven liggen alleen jammer dat het minder gusntig is met de voordeur.
    @Hier ook even boodschappen wezen doen. Ga meestal na het fruit dus dan heeft ze niet zo'n honger. Ze kreeg wel een worstje.
    Nou ligt ze na 3 kwartier murmelen eindelijk te slapen. GA effe de ramen en gordijnen wassen. Komt er ook vaak niet van. Heb wel geen zin maar moet wel effe.
    Misschien tot straks.

18. mama c

mama c Niet meer actief

Goedemiddag,

Zo eerste werkweekje na de vakantie zit er alweer bijna op. Zit nu nog op mijn werk, maar had geen zin meer ;)

Ik heb alleen de laatste pagina's eigenlijk gelezen, dus er is niet zoveel blijven hangen.

Guppekop, mooie buik hoor. Het kan nu echt niet lang meer duren. Het is niet zo gek dat je je rotzweet, ik heb het nu ook al heet de laatste dagen en ik ben niet eens zwanger! Succes bij de gyn.

Broodjes, ik vraag dat ook niet eens hoor. Ik koop vaak zo'n zak met van die mini krentebolletjes en dan haal ik er 1 uit en die geef ik dan aan Alicia. Is ze lekker zoet. Ik neem ook vaak een tuitbeker mee als ik ga winkelen, maar die drinkt ze dan achter elkaar leeg.

Suppermummy, weer helemaal opgeknapt? En leuk he als je dan verwelkomt wordt met chocolade handjes? Alicia zat van de week in de zandbak op het kdv, dus ik zat ook gelijk helemaal onder het zand, maar dat maakt je dan echt niets uit.

Gisteren had onze dame een middagslaapje van 3 uur! Kwam denk ik door het warme weer. Kon ik gelijk een beetje bijbruinen in de tuin!!

Fijne avond alvast!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Effe me buik spammen!!

Deel Deze Pagina