ben weer thuis. Hartfilmpje was goed, zoals ik wel verwacht had gezien ukkepuk vanmiddag flink druk werd. Wel paar harde buiken gehad terwijl ik daar lag. Omdat ik zo slecht slaap heb ik 2 slaappillen meegehad, 1 voor vannacht en dan voor zondag op maandag nog 1. Dus hopelijk vannacht een hele goeie nacht. Ook nog over inleiden gehad, maar ze kunnen eigenlijk niks als ik geen 2/3cm ontsluiting heb. Ze wilde wel kijken hoe het er nu van binnen voor stond maar ze doen toch niks meer tot maandag dus zag er het nut niet van in aangeizen ik er dinsdagochtend vroeg moet zijn voor controle.
hey lieve meiden, kom even tussen de bedrijven door hoi zeggen :d ben even eenw eekendje "thuis" de was doen. Niet bij gelezen maar zag wel een schitterende banner van bloempje voorbij komen! gefeliciteerd!!!
Hmm, gup dus nog ff afwachten. Wel goed dat het met de kleine gup allemaal goed is. En blaasspringers zijn idd niet fijn. Ik weet nog wel dat ik na de bevalling, wow dat ik zoveel in een keer kan plassen . Supermummy, leuk he als ze je zo komen begroeten. Ninja, mooi buikie al. Mama c, hier regelmatig zulke lange slaapjes. Echt lekker ff tijd voor jezelf. Hier vanmiddag ff bij mn ouders geweest. Stijn heeft lekker buiten kunnen spelen en net na het eten nog ff naar de prenatal gefietst; nieuwe bordjes voor Stijn gekocht. Ik had nu van de bakjes van de ikea, maar die werden toch wel krap. Verder nog een polootje voor op een broek die ik heb gemaakt en een boekje van Nijntje (of Nijna zoals Stijn zegt ) "Kleine Pluis" waarin er een broertje of zusje wordt geboren.
Meiden, ben bang dat het hier misgaat. Heb vanmiddag nog eens een test gedaan en had verwacht een dikke vette streep te zien, maar dit was het resultaat:
@ Bloem nee toch?! @ Nelta is idd super zo'n begroeting, hihihi!! En me pak is alweer schoon Vind nooit zo erg, tenzij ik weer weg moest, maar ja dan was ik gewoon eerst naar huis gegaan! @ Hier kids net kwartiertje in bed, was ff met ze naar Zandvoort geweest, ff lekker gewandelt!! Ze vonden t beide echt super en mama ook!! Moet eigenlijk vaker doen! Zal ff spammen
Dat jullie zelf je pakken wasten, wist ik niet. Bij ons mogen de pakken en jassen echt niet mee naar huis en worden op de kookwas gewassen.
Zijn me eigen pakken, van t bedrijf heb ik alleen maar een polo en broek die voor geen meter zit. Heb dus zelf een aantal pakken aangeschaft... wat dat bedrijft een min punt voor t bedrijf. Zouden eigenlijk nieuwe pakken krijgen, maar ze hebben gekozen voor nieuwe urnsters!! Alsof een uniform niet goed voor je bedrijf is!! Ik was ze trouwens gewoon op 60, maar kan ook op kookwas!
m'n computer doet vreemd. Ik kan de pagina bijna niet openen en kan geen foto's zien? Ik heb het wel vaker als ik thuis achter de comp zit.
Wat een gave foto's op het strand. Daar moeten wij ook een keer met Stijn heen. Alleen jammer dat het weer morgen niet zo lekker wordt. Dan maar iets binnen bedenken.
Ik heb tegenwoordig een zo'n artsenjas aan. Ik moet binnenkort een maatje groter gaan halen, want ik krijg deze amper meer dicht , maar de is gelijk weer een heel stuk groter. Ik heb pas zo'n positiebroek aangehad, had troep over mn eigen broek gegooid, maar dat zat echt voor geen meter. (bij ons wordt je gelijk op staande voet ontslagen als je kleding meeneemt of niet je dienstkleding draagt; op de hygiene maatregelen wordt nu zeer streng gecontroleerd ivm die bacterie)
Bloempje, anders doe je morgen nog een test met ochtendurine?? Of maandag ff de huisarts bellen om je hcg waarde te bepalen.
Oww oke! Ja weet dat het in het zkh ook zo is, dat je je daar omkleed voor je begint en als je klaar bent! Mag je je jasje niet losdragen dan? Hier in t ziekenhuis dragen ze hem vaak los! Wij mogen ook gewoon in onze eigen kleding werken, maar ik vind uniform netter en duidelijk staan tegen over het gezin en het bezoek. En ik hoef geen uren voor de kast te staan hihihi!!