Ik word gek van die krengen! Dinand heeft maar liefst 19 ( ja 19) muggenbulten! En was er nog 2 vergeten op zijn oor, dus zijn het er 21. Hij heeft er gelukkig geen last van en hebben vanmiddag meteen maar anti insectenzooi gekocht. Waarom moesten die 2 rotmuggen ook mee op die boot van noach??? Hij had ze dood mogen meppen van mij!
O Bloempje, nee toch?? Succes!! Ninja, mooi buikje hoor!! @uniformen. Hier werkzaam in het ziekenhuis en dus hier ook uniformen van die gewoon daar blijven en dus ook daar gewassen worden. Ze mogen idd niet mee naar huis. Lijkt me ook niet lekker met al die beesten die er zijn in een ziekenhuis. En met al die vrouwen is er ook gewoon positiekleding. Dus no problomos hier. O ja moet ik eerst nog zwanger worden.... Vandaag positieve ovutest dus geklust. En dan wachten zucht......... Ga er vandoor, mijn bedje in. Morgen weer vroege dienst. Om 6.15 uur mijn bedje uit. Misschien tot morgen maar hebben hier morgen ook een feestje dus denk pas zondag. Nou doei doei!!
Guppie, heb je pb-tje gehad, maar ga er morgen even 1 terug tikken naar je! Hier waren zowel Dinand als Fabienne vanavond niet te ge-nie-ten. Fabienne had last van krampjes (voor het eerst eigenlijk), en Dinand was gewoon in een rotstemming waar je U tegen zegt. Hij was voordat hij naar bed ging hartstikke lief hoor, maar hij wilde gewoon niet slapen. Hij wilde met zijn tractor spelen, en die moest mee naar bed. Nee lieverd, auto's en ander speelgoed hoort niet in je bed, je bedje is om in te slapen. Het was krijsen! Nja, uiteindelijk heb ik met hem ook schoot gezeten en heb ik de teletubbies voorgelezen. Meer dan ooh ooh, kusjeeee en de teletubbies vinden elkaar heel erg lief staat er niet in whaha. Heb er maar een heel verhaal omheen gebreid. Daarna is hij lief gaan slapen. Fabienne slaapt ook eindelijk. Weliswaar naast me in de box, maar we hebben rust! Hihi, ach kan het nu echt veel beter hebben als bij Dinand, en we mogen niet klagen dat dit pas de 1e keer in ruim 6 weken tijd is!
gelukkig wel ja hm, trekker in bed...dat mag hier ook niet! maar inmiddels ligt zn bed al wel vol met knuffels en pop pb zie ik morgen wel dan! weeëndans: ja doe dat! heb wel zin in goeie lachbui! @loontje spannend!
@ ik wil op zoveel reageren maar ik vergeet zoveel. @ Bellie, 21!!!??? Wouw. En balen dat die schatjes van jou niet zulke schatjes waren daarstraks. @ slaan. Hier tegenwoordig ook. Arg! Ik was te snel met mijn goede advies... Trouwens mevr heeft hier iets nieuws.. Winden laten net als ik dr luier verschijn. En ik kan dan echt niet mijn lachen in houden. En mevr ook niet en dan gaat ze met alle kracht nog ff door met blazen via dr achterkantje.
Wat mij betreft wel. Ik had het niet meer. Ik kreeg wen sms van m vriendin... ( werd ik , weer je nog?) En vriendin smste ben je al week? Ik bleef er bijna in. Briljante sms vind ik. Hihi
@ loon, ik duim voor je! @ Rugby, hier heeft het wichtje bijna al haar knuffel popen in dr bed gegooit... Dat zegt ze ook. Hihi. En ohwee als we ze weg halen.hihi.
Bloempje sterkte meis. Hoop dat die test gewoon slecht was. Ninja mooi buikje. Gup fijn dat het verder in het ziekenhuis goed was en het goed ging met de baby. Donder leuk verhaal slappe lach en dan je water dat breekt hihih. Om nooit te vergeten. Belliebel 21 muggen bulten pff doe er nog maar een paar rot beesten zijn het. Nelta een dokters jas hihh grapig. Super m leuke fotos van het strand zag er erg leuk uit. Hier is het rustig. Kinderen slapen plus loge me neefje. Daar net hgt gekeken op rtl 4 lekker ontspannend programa. Fijne avond allemaal.
@ Slaap lekker allemaal! Ik zal er misschien niet zoveel zijn aan komende week. Ga klussen met man lief. In huis. Dochter lief slaapt bij opa en oma. We gaan haar onwijs missen.... Liefs!
nu ga ik echt! pb morgen wel terug bellie als ik in staat ben Tis behoorlijk onrustig in mn buik maar verwacht dat ik met pilletje wel goed zal slapen, en als ik niet slaap zal het wel serieus zijn...