Gup, speciaal voor jou, deze meiden doen een weeëndansje voor je hihi. ‪BLOOPER! Dansen+meligheid= slechte combi!XD‬‏ - YouTube
Ja dames, ik ga ook het bedje opzoeken. Hoewel ik eigenlijk nog niet echt moe ben, is het wel verstandig dat ik dat maar ga doen. Slaap lekker allemaal!
Goede (vroege)morgen Gisteravond weer lekker thuis gekomen van 2 dagen klussen in ons vakantie stacaravan. Nu zo weer richting het werk. Bloempje ik hoop dat het gewoon aan de test lag en dat je geen VMk heb. Ik duim voor je meid. Ninja ja mooi buikje hoor en het is zeker al goed te zien. Back:dikke knuffel voor jouw. Het lijkt mij ook niet makkelijk als je jouw dochter met een vreemde vrouw op de foto ziet. Bel, van mij mogen die Muggen ook wel de wereld uit. Ik ben ook altijd zo,n prikschijf voor ze:x. Gup en hoe is het gegaan op je slaappil of was het toch het echte werk
Goedemorgen, Donder, strand is ook leuk. We moeten tzt maar kijken wat voor weer het is. En muggen hier ook veel, Stijn ik zijn al weer aardig geprikt. Gelukkig lijkt Stijn er geen last van te hebben, want hij zit er verder niet aan. En logisch dat je je meisje gaat missen. Ik vind een nachtje weg al lang . Back, dat lijkt me idd niks om je dochter ineens bij een andere vrouw te zien, zonder dat je daar wat vanaf wist. Gup, en is er vannacht nog wat gebeurd ? Boerenkool eten mag ook in het rijtje. Binnen een half uur begonnen de weeën hier. Hier inmiddels ook een bed vol met knuffels en papa heeft hem gisterenavond ook een boekje meegegeven. Loontje, hier hebben ze alleen positiebroeken, maar geen positiejassen. Ik zit te twijfelen of ik een maat groter ga halen, maar dat is gelijk zon hobbezak. Misschien ga ik maar wel een mannenjas halen in dezelfde maat als nu, wat die zijn toch minder getailleerd en dat is waar ik nu ruimte nodig heb . En succes weer met wachten. Bellie, vervelend die krampjes. (ik weet niet of je daar al wat voor hebt, maar hier werkte cinababy echt super goed) Heeft ze vannacht wel lekker geslapen? Hier vannacht lekker liggen hoesten. Manlief werd er een beetje gek van volgens mij . Vandaag maar ff kijken of ze iets hebben tegen kriebelhoest, wat ik nu mag hebben. Verder nog wat leuks doen met Stijn. Alleen jammer dat het weer niet echt mee zit. Nu nog ff bedenken wat.
Hier vanmorgen toch echt begonnen met vloeien dus ga ervan uit dat het mis is. Maandag de VK enzo maar afbellen. Niet leuk. Gelukkig heb ik vandaag goede afleiding ik ga naar de musical Mary Poppins met mijn moeder en zus. Fijne dag allemaal meiden!
Ze heeft heerlijk geslapen. Kwam pas om 5 uur voor haar fles. Beetje jammer dat Dinand wakker werd en niet meer wilde slapen! Ben om half 5 maar met hem naar beneden, na een uur issie toch maar weer in slaap gesukkeld en ik dus ook! Die vervelende rot hoektanden komen door. Cinababy is homeopathisch geloof ik he? Dat moet je dan blijven gebruiken anders werkt het niet (is net als chamodent), mja ze heeft eigenlijk helemaal geen last van krampjes, alleen gistavond dus wel. Ach, bij Dinand werd ik altijd een beetje gek als hij zo lag te brullen van de krampen, maar merk echt dat ik het bij Fabiënne een stuk beter kan handelen. Ik kijk wel even aan hoe het gaat, anders toch de cinababy maar gaan halen!
Is idd van vsm. Wij gebruikte het alleen bij krampjes en dat werkte prima. Heb het niet dagelijks gebruikt.
dan is het in ieder geval pijnloos gegaan pilletje heeft zn werk goed gedaan, heb eindleijk weer eens een nacht heerlijk geslapen! Voel me gelijk een stukje fitter om 4u wel ff wakker geweest maar viel bijna gelijk weer in slaap en om half 6even naar de wc en toen duurde het toch wel even voor ik weer sliep. @aah bloem wat verschrikkelijk dat je ben gaan vloeien! @bellie, lekkere vroege vogel had jij! ben blij dat hij hier eigenlijk nooit voor ahlf 9 wakker is
goedemorgen lieve meiden! Bloempje: ik was te vroeg met juigen. sorry...en een hele hele dikke knuffel voor jouw!!! Bellibel: dank je voor je lieve woordjes. Ben er al wel overheen in die zin dat ik weet dat dit staat te gebeuren. Ben alleen voor openheid en dat steekt gewoon. maar goed...
bellibel: hier ook een kind in de peuterpuberteit zo zoetjes aan. wordt er soms zo moe van en moet echt oppassenw at ik dan tegen der zeg. geen erge dingen hoor (geen zorgen allemaal ) Dondersteen: hahaha die is grappig dat je zo moest lachen dat je vliezen braken hahaha. geweldig! Guppekop: ik ga gewoon de komende dagen veel dansen voor je hahahaha Buikfoto's: prachtig hoor. blijft echt een wonder he!
dondersteen: klussen in HUIS. Goed dat je het er even bij zegt hahaha :d en sterkte met missen. ken het, meisje is nog 1 week bij mij en dan een volle week bij der vader. moet er even niet aan denken! ladytijgger: dank je voor je lieve woorden. Nelta: jij ook bedankt. sterkte met je hoest. en ballorig? of gewoon samen spelen vind mijn meisje ook geweldig hoor. kom je spontaan op leuke ideen merk ik :d bloempje: ontzettend veel plezier wijffie! een dikkle knuffel! Tanden: hier heeft ze ineens der HELE gebit! *schrik*
Gup wat fijn dat je een rustige nacht gehad hebt. Dat doet een mens goed. Verder niet bij gelezen. K ligt nu net op bed en dus even mama tijd. Heb vanmorgen al heel wat in huis gedaan voelde me k.t dus denk ga even wat afleiding zoeken en dat is wel geluk. wat ramen gezeemd wc geboend bedden verschoont en op gemaakt was gevouwen was aan gezet. Geluncht met de kids en nu even mama tijd. Fijne dag allemaal en een zonnig weekend toe gewenst zou het? Hoorde dat het maandag wederom een herfst dag word lekker
Fijn dat je goed geslapen heb meis! Kan een mens goed doen he! Ja ach, Dinand slaapt altijd prima, maar als die rottanden weer aan het rommelen zijn dan wil hij 's nachts wel eens wakker worden. Eerste hoektand is nu bijna door. Zie trouwens overal bulten in zijn mond, dus het zal me niets verbazen als er een hele zooi tanden/kiezen doorkomen! Ach, hij kan er maar beter vanaf zijn toch.
Whaha, het is wel een hele leuke leeftijd! Vorigeweek handen we vrienden op bezoek en hun hebben een dochter van 21 maanden. Nou zaten ze dus een keer samen te praten en viel het woordje k*t. Tja, nu zegt ze soms dus k*t. Moest wel even lachen, je moet zo oppassen met wat je zegt!