Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was hier ook het probleem vorige keer...komt mijn man 3 weken voor DE datum met het idee om zowel een jongens als een meisjespakje te halen....
    En hij wou noooooit mee winkelen hahaha. Zo leuk vond ik dat! Dus tijdens mijn bevalling stond er een wiegje met een kruikje met jongenskleren en een kruikje met meisjeskleren. Zo schattig. Zal wel even een foto posten binnenkort!

Mijn man vindt dat we het nu ook weer zo gaan doen. Ik vind het zo leuk dat hij er zo enthousiast over is dat ik het prima vind!

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dat is wel een goeie ! ik ga het hier voorleggen

3. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele dag gewerkt nu mega buikpijn. Manlief kookt dus ik ga nog even snel douchen voor het eten....
    Ik zal zo even ons kaartje erbij pakken om de precieze tekst te plaatsen van vorige keer!

Nu dus even snel want manlief wil zo eten en ik geloof dat Y ook wel trek heeft!

4. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Inderdaad slim om dan voor beide geslachten 1 pakje te nemen. Wij vonden het daarom wel makkelijk om het geslacht te weten! Nu is de kast ook al lekker gevuld met kleertjes :)

Ohh en zo leuk!! ons geboortebord is al bijna klaar :-D vriendin van mij maakt die en ze komt hem vrijdag brengen. Ben zo benieuwd!! En 4 november wordt de muurschildering gemaakt..daarna is ons kamertje zo goed als klaar!!

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @tekst geboortekaartje: bij onze zoon hadden we:"hoera, het is gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren". En nu kwam ik deze tegen: "Hoezo ooievaar? Gewoon van hupsakee, hier ben ik, nummer twee!"
    Wij zijn niet echt van de zoete rijmpjes en gedichtjes, zoals jullie zien;)

@eten: wij eten Thaise kip met cashewnoten. Hebben ooit in Thailand een kookworkshop gedaan en dit was mijn favoriet.

@hier: vandaag met onze zoon bij de HA geweest. Blijkt hij een virus infectie te hebben en luieruitslag obv een schimmel. Arme knul. Nooit gedacht dat ik het zo zielig zou vinden. Dacht altijd dat ik een stoere mama zou zijn....

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Beterschap voor je zoontje mamainspe; ti's zonde!

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    D83, ja digisnotteren hihi

Jufjip, op t gemakje dan maar…

Mama in spe, niets zo erg als je kind pijn/last zien hebben :D

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Lovingmom: heb zelf dit broekje gekocht met bijpassend shirtje met drie beestjes erop.
    Manlief gaat met dochter leuke nieuw setje kopen zodra de kleine er is.
    Kleine krijgt het pakje later aan als pyjama.

Reageer morgen uitgebreider. Zit nu op de ipad en dan is het moeilijker om op iedereen te reageren. X

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,3 KB
      Weergaven:
      3
  9. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    WHAAAAAAAA IK HEB DE FOTOSHOOT GEWONNEN!!!!!!! ZO BLIJ!!!!
    Thanx voor de stemmen!!

Nu even avondje met mijn lief op de bank, rest van de week is 1 van ons weer weg, dus toch nu geen reactie en kaartjesteksten haha.
    Zal kijken of ik morgen mijn kaartje kan uppen, ook leuk!

fijne avond allemaal

xx

10. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zoo daar ben ik weer! Heb wel ff meer dan 10 pagina's moeten bijlezen, dus sorry alvast als ik iets of iemand mis! Tussendoor kijk ik even verder naar de nieuwe start van grey's anatomy :)

@woezel: ik weet niet hoe ze bloed prikken voor suiker.. Of heb je het intussen al gehad, nee toch?

@kelly: wat ben je al ver zeg! Nu al wassen en strijken.. Poeh, ik moet eerst og een kamertje maken ;). Komt vanzelf wel die was!

@chayenna, haha dat verhaal over je auto! Zou mij ook kunnen overkomen :). Doet ie het nu gewoon echt weer goed nadat is weer was gestart?

@nicknames: leuk om de oorsprong ervan te lezen!

@fliertje: ik heb je ook toegevoegd op Facebook!

@jufjip: bleegh dat lijkt me ook niet leuk nee als het stel voor je overstuur naar buiten komt. Gelukkig bij jullie alles goed :).

@whaha foeske: wat doet jouw man in godsnaam met zijn broeken?! Haha!

@foeske: poeh meid, wat heb ik toch een respect voor je!! Hoe jij zo positief blijft enzo ondanks de pijn die je hebt. En nu ook nog snotverkouden en grieperig lees ik net op je blog... Petje af en beterschap!!

@mamaatje: jeetje jouw bevalling was echt snel idd! Poeh! Kan me ook wel ergens voorstellen dat dat weer net te snel was ja..

@collo: volgens mij zijn wij nog geen Facebook vriendjes of wel?
    Hoe gaat het nu met de pijn onder je ribben?

@paloe: geniet van je vakantie!!

@dobbertje: ik stuur je zo ff een pb-tje terug buddy ;). Best een heftige oorsprong van je nickname zeg. Gelukkig goed afgelopen!
    Goed bezig ook met je examens!

@kleinduimpje: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!

11. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    @ fliertje, heel erg leuk zo een kubus kaartje!

@ pip, wat een leuke site met geboortekaartjes! Die ga ik ff opslaan! Dank je!

@ paloe, jummie, pannekoeken!! Was het lekker?

@ jufjip, haha 24 poffertjes, das indd nog al wat :D
    Wat leuk dat je hebt gewonnen!

@ kleinduimpje, och jeetje wat erg van je nichtje :( Klein meisje Lot. 25 weken is natuurlijk veelste vroeg en heel bizar om te horen als je zelf rond die periode bent.
    Wil je toch niet aan denken dat dat ouders overkomt. Duimen dat alles goed blijft gaan!

@ Woezel, wat vervelend van dat bloedprikken, hopelijk ben je er nu vanaf!

@ mama in spe, beterschap met je zoon!

Wat kunnen jullie in 1 dag tijd veel kletsen zeg :D
    Vandaag hele dag gewerkt, maar zo gaat de tijd wel snel. Morgen nog werken, dan woensdag vrij.. Donderdag weer werken en dan lekker ruim een week vakantie!! Wel aan toe hoor, merk gewoon dat ik nu al toe leef naar het verlof. Ben soms in mijn hoofd de weken al aan het aftellen. Herkenbaar?

Slaaplekker alvast!

12. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff in twee delen splitsen hihi ;)

@namen: zijn wij ook nog steeds niet uit! Moeilijk voor een jongetje!

@lovelymom: fijn dat je echo goed was!

@blije doos: nog geen berichtje van gehad...

@beweging in buik: nog steeds niet heel veel eigenlijk... Soms wel soort van plopjes/duwtjes in mijn buik, dus dat moet de kleine man toch wel zijn? Of kan dat ook lucht zijn ofzo, nee toch? Is het raar als ik em nu nog niet zo goed voel?

@harde buiken en bekkenklachten: succes meiden!! Hier wel lastvan m'n billen/onderrug... Vooral als ik op de bank zit of in bed lig. Dan kom ik niet meer overeind! Slaap nu ook met kussen onder m'n benen als ik op m'n rug lig en tussen m'n benen in als ik op m'n zij lig..

@geboortekaartjes: heb al wat leuke voorbij zien komen! Kosten heb ik eigenlijk geen idee van wat gangbaar is en wat niet... Tis immers pas m'n eerste :)! Ons kaartje wordt ontworpen door mijn collega.. Hij is art director en echt een creatief brein. Dus met de juiste briefing, ben ik ervan overtuigd dat w een topkaartje krijgen! Ben al bezig met wat inspiratie te verzamelen :)

@winterjas: moet er nog steeds eentje kopen... Komt goed!

@voelen: als ik iets voel in m'n buik en ik leg m'n hand erop, wordt het juist rustig! In plaats van dat hij dan beweeglijker wordt :)

@allmine: fijn dat alles goed gaat en gefeliciteerd met jullie meisje!

@buik: ik vind em zelf al erg groot hahah, maar heb gister weer gehoord dat ik nog een bescheiden buikje heb voor 22 weken.. Don't know haha :)! Moet nog ff nieuw fotootje plaatsen in het buiktopic!

@fliertje: onze poes heeft nergens last van.. Ze komt nog heerlijk bij mij op schoot. Gelukkig ;)

@lovelymom: beterschap voor de kleintjes!

@chayenna: bij mij zit de kleine man ook nog rond m'n navel hoor.. Voel hem meer eronder en als ik met de angelsounds luister, hoor ik zijn hartje net onder m'n navel...

@mamasylvia: fijn dat het wat beter gaat in jullie ziekenboeg :)

@kleinduimpje: oei, dat is wel heel vroeg! Hopelijk blijft de kleine meid het goed doen! Wel toevallig.. Vorig jaar is een vriendinnetje van mij bevallen met 31 weken.. Ook te vroeg dus, maar ze is nu een kerngezonde meid. Maar het toevallige is dat zij ook Lot heet :)! Bij hen een naam met betekenis, wan de kleine meid was voor hun een lot uit de loterij na 2 jaar behandelingen...

@woezel: ah ik lees dat je vanochtend hebt moeten prikken! Wat een gedoe zeg, arme jij :(!

@foeske: hopelijk knap je snel op zodat je wel naar je vriendin kunt!
    Vind dat dat tekstje best kan ja. Het is trouwens inderdaad 'is'. Oh dat zeg je net zelf al :)

@jufjip: gefeliciteerd met je shoot!!! Super leuk!

@all mine: fijn een vakantie in het vooruitzicht

Zo pffff, volgens mij heb ik nu alles wel gehad haha ;). Hier alles goed iig! Vrijdag en zaterdag heb ik de kleedkamer leeggeruimd. Wat een zooi komt daaruit zeg! Heb 8 zakken met kleding/beddengoed en schoenen naar de kringloop gebracht!! Gisteren heeft vriendlief de kasten afgebroken, de plinten e.d eraf gehaald en nu is de kamer gereed om te stuken en schilderen.. En dan mag ik eindelijk los hihi!

Zaterdag zou ik met mams en zus naar IKEA gaan. Kom ik bij m'n zus aan, zegt ze na een heerlijke lunch 'ehm non, we gaan niet naar Ikea.. We moesten iets bedenken om je hierheen te laten komen'. Dus ik dacht huh?! Hadden ze samen een 20-weken mand gemaakt voor mij!!! Super mooie mand (grijzig riet met leren banden en een deksel) met allemaal cadeautjes van week 20 tm week 40, zooo leuk :D
    Heb de eerste 2 cadeautjes al uit gepakt zaterdag (pluche Volkswagen kever en een manicure setje voor de nageltjes van kleine man) en vandaag mocht ik het 22-weken cadeautjes openmaken en dat waren 2 slabbetjes. Moet me cht inhouden om niet alles al open te maken hihi!

Fijne avond nog meiden!!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Kleinduimpje
    Wat een naar bericht en tegelijk ook heel fijn dat ze het al zo goed doet. Hoop dat het dochtertje van je nichtje zich er doorheen knokt.

Woezel
    Mag ik vragen waar je dat jurkje vandaan hebt?
    Balen dat je alsnog geprikt moest worden. Dapper dat je je er doorheen geknokt hebt, dan ben je er ook maar vanaf toch?

Chayennah
    Kom jij uit Brabant dan? Omdat je meisje in Helvoirt op kamp gaat?

Jufjip
    Van harte met de fotoshoot!

Manon
    Nee, heb me nog niet openbaar gemaakt op Facebook... Maar zal je een PB sturen! Ik wil aan iedereen best mijn FB pagina PB-en maar zet hem even niet meer hier.
    Zit op het moment weer krom van de pijn...dus nog niet veel beter. Woensdag toch eens even overl;eggen met de vk, maar ben bang dat het gewoon afzien wordt...
    Wat super van je zus zeg!!!

Werk
    Op mijn werk ben ik alles al aan het plannen met voor of na mijn verlof... Neem twee weken vakantie ervoor en een maand onbetaald ouderschapsverlof er achteraan op dus ben best een poosje weg. Nog 1 x van genieten.... Verder echt weer heel slecht geconcentreerd op mijn werk...vreselijk...

Winterjas
    Kwam er vandaag achter dat hij nu nog maar net dicht kan:$ Dat a ik dus echt niet redden.....

14. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Goedemorgen meiden.

We hebben nog niets gehoord, dus we gaan maar uit van "geen nieuws, is goed nieuws". Het is een nichtje wat we niet vaak zien, dus horen het allemaal via schoonmoeder. Als ik meer weet dan zal ik het hier ook even doorgeven.

Ik ben gisteren nog bij de huisarts geweest en ze denkt dat ik last heb van m'n bekken, volgende week naar de fyshio.

Verder mag ik nog steeds niet klagen hoor, ondanks dat de vermoeidheid nu alleen maar meer wordt door het slechte slapen ;)

Voor iedereen een hele fijne dag toegewenst.

15. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

Dat zwarte met roosjes jurkje van Woezel? Die heb ik ook.
    Ik vond hem niet eens zo duur.
    Prenatal.

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goeiemorgen !

hier mogen we niet klagen kan gewoon weer heerlijk slapen
    ben niet meer zo moe !
    alleen nog savonds uitgeteld door de pijn in me bekken !

kleinduimpje
    pff 25 weken gelukkig kunnen ze in deze tijd veel !!

colloo
    ikke wil jou ook wel op fb

manon wat leuk!!! zn verrassing!!

allmine heerlijk bijna vakantie!!

hier zit ik verders enorm te twijfelen
    bij een vriendin op haar werk BSO
    is er een vacature voor de TSO
    voor 2 uurtjes per dag ! van 11.30 tot 13.30
    maar dat zou betekenen dat me eigen dochter elke dag moet overblijven
    maarja 2 uurtjes van huis zijn lijkt me ook wel weer lekker !

17. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Goeienmorgen!

@Collo, wij komen uit Noord Holland,Uithoorn.

Ze moeten een uurtje rijden naar Helvoirt. Ik heb d'r net uitgezwaaid. Viel me toch iets zwaarder dan ik dacht. En toen ik thuis kwam, werd het liedje van mijn dochter & mij net op de radio gedraaid...en toen moest ik heel hard huilen. Gelukkig heeft ze het niet gezien ;) Hier wel erg slecht weer momenteel, veel regen en wind. Hopelijk knapt het vandaag nog op.

Gister bijeenkomst in ziekenhuis gehad, over bevallen. Oja...zo ging het allemaal, hahaha. Komt allemaal vast weer goed!

Ik ga maar weer ff liggen. Vanmiddag weer bbm opmeten bij de gyn. Spannend! Fijne dag! XXX

18. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Oh en lovely mom, ik vind het toch wel mooie werktijden. Aan de ene kant vervelend dat je dochter moet overblijven,aan de andere kant. Hier blijven ze nu niet over, maar dat heen & weer gerij tussen de middag vinden de meiden hier ook niet alles. Zijn ze 3 kwartier thuis en moeten ze weer weg. Op zich geeft het een kindje ook weer rust!

Succes met beslissen! XXX

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

ik moet nu echt even mijn frustraties een beetje kwijt, reageer de laatste tijd bijna niet meer en dat heeft een reden. Ik merk gewoon dat er weinig tot geen respons op mij teksten komt.....en dat vind ik jammer!

Gister heb ik weer wat gepost en heb van geen een van jullie een reactie: van fijn zwangerwens dat alles weer goed was bij vk! of iets dergelijks..... Ik heb daardoor ook weinig zin om te reageren, maar lees alles wel hoor!!

Misschien ligt het aan de hormonen, maar zo voelt het op dit moment wel! :(

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o meid ! herken het gevoel maar ik zelf reageer ook niet op alles en we zijn ook met ze zovelen !!
    ik heb hier voor bij de april mama's gekletst en er werd ook niet meer gereageerd op mij, dat ik nu het los gelaten heb!
    en heb mezelf ook voorgenomen om niet te diep op me prive stuff te gaan want er werd mij ook echt geen 3de kind gegund door me verleden;)

Deel Deze Pagina