@zwangerwens, helaas hou je dat altijd als je met een grote groep bent. Bij mij is gisteren bijv. ook niet gereageerd op de voorbeeldfoto van wat wij op het geboortekaartje wilden. Vond ik ook erg jammer maar er wordt zoveel geschreven dat het moeilijk is om op iedereen te reageren. En het is echt niet persoonlijk dat mensen niet op jou reageren! Hier ook weer best goed geslapen. Wel veel wakker..maar ja dat hoort erbij. En als ik wakker was en me omdraaide begon de kleine man te schoppen. Ook leuk als je wilt slapen . Ik houd vanaf nu iedere dag even een keer het liedje van de muziekmobiel op mijn buik. Ik heb horen zeggen dat de kleine het dan herkent als hij straks geboren is. Ga ik uitproberen
hihi maar heb het wel gezien hoor hahah en gelezen heb alleen soms even geen zin om te reageren en dat is bij heel vaak lees alles wel maar heb soms gewoon geen zin om te reageren of ben het alweer vergeten !
Bedankt voor je lieve reactie!! Ik denk er ook over na om het los te laten, maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn op tips/adviezen te geven of ergens om te kunnen vragen (als er maar respons op komt)... Wie zijn hun om jou geen 3e kind te gunnen!!! :x Doen waar jij je goed bij voelt meid!!! En dat heb je nu lekker gedaan
@Zwangerwens & Kelly.... Oh wat vervelend zo een gevoel. Dat doet vast niemand express. Ik heb ook vaak dat ik iets vraag, maar dan blijft het gewoon niet hangen,omdat er zoveel geschreven wordt. Niemand heeft er hier voorkeuren of kent elkaar. Ik vind jullie allemaal even lief en vind het van jullie allemaal even fijn om jullie verhaaltjes te lezen!
Ik probeer wel veel te reageren maar soms schiet het er bij in, je kunt gewoon niet overal op reageren........ Merk ik soms ook op mijn teksten, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft........ Zo heb ik toch gisteren al geschreven dat ik zo'n druk heb onderaan (als jullie begrijpen wat ik bedoel) en vaak pijn aan mijn schaambot, gisteren ook pijnlijke harde buiken, toen ik eindelijk op de bank kon gaan liggen/zitten trokken ze weg.......... Denk er over om toch maar de gyn te bellen.
als je het niet vertrouwt bellen en anders even urine laten controleren want wat jij beschrijft had ik woensdag ook !
MamaSylvia, ik was gister bij een bijeenkomst in het ziekenhuis, en daar drukte ze ook weer iedereen op het hart, dat als je ergens aan twijfelt of je je ergens niet goed voor voelt, bel dan alsjeblieft. Ze zitten ervoor!! Ze denken niet "aansteller" maar vinden het fijn om je gerust te kunnen stellen en je anders te helpen. Succes!! Hopelijk gaat het gauw beter!
Dames ik geef ook niemand persoonlijk de schuld hoor. En natuurlijk bij zo'n grote groep, mis je heus wel eens wat teksten enzo, en bij 1-2x is dat niet erg, maar had het idee dat er bij mij weinig gereageerd werd. Maar misschien is dat wel niet zo........ Maar goed ben blij dat ik mijn gevoel even heb kunnen delen!! Nieuwe start hahaha @mamasylvia, kan ook door de groei van je buik komen, vertelde vk. Of misschiennn ligt baby wel erg laag en druk die elke keer daar op blaas ofzo, had ik vorige week, kon ik om het halfuur naar wc hihi @kelly, ik had dat kaartje ook gezien! Vond hem ook erg leuk, maar weet niet of ik het kubus model handig vind... @hier vandaag lekker vrij! Tis echt k*t weer hier, donker en regen! Einde van de middag of vanavond op verjaardag afh van hoe laat manlief thuis is. Ik zit nog ergens mee: Manlief en ik zijn beide nog jarig voordat kruimel geboren wordt, dus dacht kan ik dan ook leuke cadootjes vragen. Normaal krijg je dan toch geld of douche spul.... Dus dacht misschien kunnen we de kleine dingen wel vragen zoals: boxkleed (met meerdere vrienden ivm prijs) zwitzal producten, boxmobiel, verzorgingstas etc. Is dat gek om te vragen voor je verjaardag? Of ben ik dan te laat? Ben zelf begin januari jarig en ben 13 feb uitgerekend?? Aan de andere kant wil ik zulke spullen eigenlijk ook allemaal klaar hebben hhihihi, alles in huis dan is het maar geregeld!! Kennen jullie dat gevoel?
Hahaha...ik wil alles ook al héél erg klaar hebben! En nu duurt hier de verbouwing nog 6 weken,dan pas kan ik de babykamer inrichten. Heb wel alle spulletjes. Is het dan misschien handig het gewoon al in december te vieren? Dan kan je hema/prenatal bonnen vragen. Ik ben dan ook wel zo, dat ik het zelf uit wil zoeken. De één vind bv Woezel & Pip leuk, de ander totaal niet...en dan is het toch in je huiskamer. En misschien is het voor jezelf ook wel makkelijker als je het iets eerder viert! Succes!
hier in huis moet ook echt alles klaar zijn met me verjaardag komt het wiegje badje enzz,, kinderwagen mc dus dan moet alles opgeruimd zijn !! berging enzz.. en de bovenverdieping ag me kleine manneke heeft echt koorts dochterlief is al aan het opknappen en gaat morgen weer naar school maar Tootje blijft deze week maaar lekker thuis
goeie morgen meiden, Hier even snel, mijn 2e 20w echo is verplaatst naar vanmiddag. En ga daarna nog even de stad in. Zal vanmiddag even uitgebreid teruglezen en reageren dames. Tot vanmiddag en fijne dag allemaal ondanks het minne weer.
Jufjip, wat leuk zeg! Veel plezier Manon, lief tnx Wat een reactie heb je geschreven haha! En wat een super verrassing zeg van je mams en zus Geniet er maar van! Kleinduimpje, last van bekken in de zin van BI? Zwangerwens, jammer dat je het zo ervaart. Probeer zelf op iedereen te reageren maar soms glipt er ook wel us wat doorheen En op iedereen reageren is en blijft toch een kunst omdat we met zovelen zijn! Hoop dat het je niet weerhoudt om toch te blijven kletsen! O en idd echt Hollands weer vandaag bah! Ik vind het niet gek hoor om zulke dingen te vragen Heb ik vorige zw.schap bij kerst ook gedaan Je kan trouwens ook bonnen vragen van bijv. hema of een kinderwinkel zodat je je eigen smaak kan kopen! Lovelymom, zie dat niet iedereen jou een 3e kind gunt Oordelen is gemakkelijk en veroordelen des te meer! Maar goed dat je doet waar jullie je goed bij voelen en van dingen uit het verleden kun je leren moet je maar denken! Beterschap met de kleine! mamaSyl, Je kan hiervoor ook de HA bellen denk ik, klinkt als BI chayennah, hoe was de bijeenkomst gister voor de rest? Babykamer, ik moet nog even op mn tanden bijten vrees ik foeske-man heeft het druk op zn werk (maïsseizoen) en pas daarna (waarschijnlijk november) kan hij beginnen aan de babykamer Zou zo graag al kleertjes uitzoeken e.d. Maar geduld is een schone zaak! Dobbertje, geniet ervan vanmiddag! Hier moet ik toch echt us dweilen want getsie door dat rot weer is de vloer bezaaid met een en al hondenpoten . (al drogen we die toch echt af voordat hij binnenkomt). Het griepgevoel is voor nu wat rustiger geworden maar ben flink benauwd door de verkoudheid (tja ben ook nog licht astmatisch dus ga zo maar aan de puffers)
ja er waren totaal denk ik 3 mensen die me felicteerde in het andere topic maarja ik ben depri geweest doordat me dochter onhandelbaar was en ik zou daardoor nog lange na niet voor een 3de kind kunnen zorgen tja moeten hun weten maar ik weet wat ik aan kan
Ik had ook al een ander topic aangemaakt, maar misschien dat jullie mij ook kunnen helpen. Ik wil graag zelf het geboortekaartje ontwerpen alleen wil ik een 4 luik maken. Iemand enig idee of dit ook online kan, en als het niet kan hoe ik dat dan moet doen??
Misschien kan je ook naar een drukker gaan met je wensen en ideeen!!! Zij hebben alle materialen, misschien is dat wel veel makkelijker!
Chayennah Kan me zo goed voorstellen dat het moeilijk is om je meisje zo ver te laten gaan. Enige troost, Tis hier niet echt heel slecht weer, het miezert een beetje, dus ze heeft het vast wel naar haar zin. Pip Ja, dat jurkje...heel erg leuk, jammergenoeg niet in mijn maat. Lovelymom Vacature klinkt wel leuk...moeilijk hoor die afweging. Beterschap met je kleine. Zwangerwens Dat is niet te voorkomen op een forum. Ik reageer op e dingen die zijn blijven hangen. Als ik moest gaan bijhouden wie er allemaal niet op mij reageert af en toe, kreeg ik nog een serieus minderwaardigheidscomplex. Daarnaast zijn we met zovelen dat ik niet eens iedereen uit elkaar kan houden. Ervaring leert mij dat er veel nog gaan afvallen en dat je op het einde meestal een leuk clubje overhoudt, dus gewoon volhouden. En als je iets vraagt komt er vast wel respons op. Over die cadeau's. Ik zou de dingetjes vragen die je eigenlijk niet echt nodig hebt, maar wel graag wilt hebben. Maar zelf niet zou kopen...(snap je het?) Maar alle basics zou ik wel zelf alvast kopen. Kelly Dat van die mobiel heb ik bij mijn oudste ook geprobeerd. Of het nu werkt of niet, het is een leuk idee toch? Sylvia Als je het niet vertrouwd zeker even bellen meid! Kamertje Zaterdag hoop ik weer een stukje verder met de kamer van mijn dochter maar begin ook echt onrustig te worden. Zondag wel met alle meidenkleding naar de rommelmarkt dus hoop dat heel wat meer ruimte in huis te krijgen. Zijn serieus wel 10 dozen vol en dan heb ik al 5 vuilniszakken naar de kringloop gebracht. Dobbertje Succes, maar is meer formaliteit toch?
@zwangerwens, ik denk dat je in het kaartje vergist ik had alleen een voorbeeldfoto haha. Wij nemen geen standaardkaartje..wel een vierkant formaat. @verjaardag: ik was in september jarig en heb wel veel babyspullen gevraagd..maar dat was dan ook ruim op tijd. Een aantal dingen zoals boxkleed kun je in januari nog wel vragen maar de dingen die je heel hard nodig hebt zou ik zelf al geregeld hebben @dobbertje veel plezier vanmiddag! @manon, wat een leuke verrassing!! @kleinduimpje, ik kan je niet helpen helaas. Sint: wij vieren met de vriendengroep altijd Sint met lootjes. Je koopt voor diegene dan een cadeau voor 10 euro. Ik weet nooit wat ik moet vragen dus dit jaar dachten manlief en ik allebei..we zetten er iets op wat we nog nodig hebben voor de kleine... maar ja wat?? haha toch best lastig! Nesteldrang: is geloof ik goed aanwezig hier! Ben echt aan het opruimen. De zolder ziet er al een stuk beter uit! Maar wat zal ik blij zijn als daar schotten voor zitten..dan oogt het nog beter alle troep achter deuren.. ik denk dat ik manlief maar eens aan het werk ga zetten binnenkort.
@Zwangerschapswens, tuurlijk kun je die dingen vragen voor je verjaardag. @Ik heb net toch eens even de gyn gebeld en ik moet mijn urine maar weer laten onderzoeken. Als het geen blaasontsteking is en de pijn blijft moet ik even weer bellen, dan wordt mij afspraak naar voren geschoven. @Kleinduimpje geen idee, maar wat zwangerschapswens zegt kan natuurlijk altijd. @Dobbertje veel plezier vanmiddag!