Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamvansylvia goed in de gaten houden dus

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Lovelymom, een depressie kan heftig zijn! Maar wil niet zeggen dat dit je opvoeding in de weg moet staan… Hoe gaat het nu met je depressie en je dochter?

Kleinduimpje, wij hadden het gister toevallig ook over zelf ontwerpen van een 3 luik maar heb me er verder nog niet in verdiept :D

mamaSyl, succes!

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    depressie is weg tuurlijk heb ik me mindere dagen
    en nu met de medicatie gaat het goed met me dochter en dus is ze ook gewoon weer handelbaar

4. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zie dat jullie al heel lang met elkaar schrijven. Zelf ben ik uitgerekend begin maart maar de kans op een Februarikindje is erg groot. Is het goed als ik met jullie kom meeschrijven? Lijkt me erg gezellig!

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nicky meekletsen mag altijd hoor
    welkom!!

6. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Thanks lovelymom:)

De reden dat ik me niet eerder heb gemeld is dat ik best wel onzeker was over deze zwangerschap. Vorige week de 20-wekenecho gehad en alles zag er goed uit, nu kan ik pas echt genieten!

Ik ga niet alles teruglezen hoor, hahaha.... Aangezien dit al deel 2 is, met zoveel pagina's!

7. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Hoi Nicky en welkom ! Wat fijn om te horen dat je 20 weken echo helemaal goed was.

Ik denk dat iedereen wel onzeker is :) hoort er een beetje bij he! Weet je al wat het geslacht is van jullie kindje, of wacht je (net als mijn man en ik) tot de geboorte :D

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @zwangerwens; sluit me aan bij wat de andere dames al hebben gezegd! Ik heb daarom juist toen ik net hier kwam schrijven al aan gegeven de ik niet altijd (en op alles) zal kunnen reageren
    Maar dat weerhoudt me niet om zo veel mogelijk mee te kletsen
    Het is gewoon n heel groot (maar erg fijn) groepj
    En er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand niet reageert
    Het kunnen bijv zoals nu weer heel veel berichten zijn die ik op m'n tel heb terug gelezen, eer dat j kan posten is er niet veel meer blijven hangen n dat is zeker geen desinteresse
    Voel me er altijd beetje schuldig om maar ik weet dat t geen desintetesse is..
    Soms zit iemand te vol met eigen emoties en dingetjes
    Dan is iemand Miss niet lekker en heeft de puf niet of iemand is moe en leest Alleen f mee of post alleen f n update
    Ik schrijf ook met een klein clubje meiden en dat is echt beter bij te houden en ben ik ook wel hechter mee
    Maar hen spreek ik hier vanaf t begin en hier kwam
    Ik later inhaken en dan weet j toch wel erg weinig van wat er allemaal aan de zwangerschap vooraf is gegaan, wie wat doet, hoeveel kinderen, welke leeftijd, etc etc
    J haakt in.. En zo leer j gaande weg een beetje wie wie is maar ik haal ook nog wel eens iemand door elkaar
    En sommige spreek ik iets intensiever aan als anderen maar ti's echt niet persoonlijk
    Wens iedereen een goede zwangerschap toe met zo weinig mogelijk klachten

Lees bij aantal van jullie echt vervelende klachten!
    Beterschap hoor lieverds! Dat t maar snel beter mag gaan
    Lijkt als je rond n bepaalde termijn bent t alleen maar toeneemt
    Een vriendin van mij heeft een gekneusde rib nu van t trappen aambeien en een blaasontsteking
    Slaapt al twee dagen niet en is 28 wk
    Dat belooft wat.. Ze heeft t ook een periode ontzettend in haar rug gehad en onwijs verkouden met griepverschijnselen alles
    Begin steeds meer die topics als; ik wil die baby eruit te snappen!
    Kan t me nu alleen nu nog moeilijk voorstellen
    Mag niet klagen!

Succes met de kaartjes
    Durf er geen zinnig woord over te zeggen
    Geen ervaring mee!

Chayennah; Ah moet gelijk aan m'n mama denken
    Die heeft en houdt t nooit droog als ik op reis ga..
    Altijd met tranen in der ogen me staan uitzwaaien
    Heb t een beetje overgenomen
    Vind altijd moeilijk weg te gaan hoor.. We zijn wat dat betreft twee emotionele trutten haha
    Met oud en n nieuw ook
    Klokslag twaalf u eerst f janken dan pas lachen en vieren
    J kan de klok erop gelijk zetten
    Maar we weten waar t vandaan komt dat scheelt
    En Lovelymom; goed dat j j door niemand laat weerhouden
    Geloof me ik heb ook n heel verleden waar ik soms nog last van heb
    Moet k daarom maar kinderloos blijven
    Wat n vervelende opmerking meid
    Ik gun t je van harte
    Ken j nog niet zo lang hier maar hoor een en al moeder terug
    Zorgzaamheid, bezorgdheid, liefde voor je kindjes
    Dikke knuffel!

Iedereen met afspraken vandaag succes
    Dat ds rust maar mag baten Chayennah
    En iemand moest ook voor de 2e x de 20wk echo,
    Was dat dobbertje? Sorry ben t kwijt door m'n lange verhaal!

Hier geen nieuws
    Gaat goed, wel lui en bankhangerig
    Zal wel aan t weer liggen !

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nicky welkom en Gefeliciteeeeerd!

10. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @Jufjup, jeeej!! Zag het al langskomen op fb helemaal super: Gefeliciteerd!!!

@Manon, ik zie het heb je geaccepteerd :D gezellie!!

@all mine, ja leuk he!! Is toch weer eens anders dan anders:D Hier ook heeeel erg aan het aftellen naar verlof hihi

@Woezel, kan je mij je nummer sturen via een pb'tje dan voeg ik je toe op whatsapp als je dat hebt voor het buddy's:D,,, Balen dat je alsnog bloed moest prikken hopelijk de laatste keer!!

@Chayennah, Kleine meisjes worden snel groot he!! Ze gaat een toptijd te gemoed en ze is weer terug voor je er erg in hebt:D maar lijkt me inderdaad toch wel zwaar hoor als moeder zijnde ben benieuwd hoe ik het straks ga vinden als ik even zonder mijn kleine moet denk dat ik dan wel minder stoer praat:p Succes bij de gyn!

@Lovelymom, mooie werktijden inderdaad en toch even lekker wat voor je zelf lijkt me ! Beterschap voor je zoontje wat zielig dat hij koorts heeft :(:( lijkt me echt hartverscheurend om je ventje zo ziek te zien fijn dat het beter gaat met je dochtertje!! Wat denken mensen tegenwoordig wel niet zeg ze kunnen niet over iemands situatie beslissen bah mensen hebben tegenwoordig altijd zo makkelijk hun mening klaar over andermans leven.. Ach gewoon niks van aantrekken maar dat doe je volgens mij al niet goed zo:p

@Zwangerwens, ik snap je frustratie het is inderdaad niet leuk als helemaal niemand op een bericht (zoals terug komen van de vk ) reageert terwijl het zo'n belangrijk moment voor jou is! helaas zijn we met een grote groep en wordt er makkelijk over elkaars berichten heen gelezen heb ik ook vaak bij anderen en anderen bij mij… Maar goed dat je het even aangeeft en heerlijk die hormonen he dan lijkt het even of heel de wereld zich tegen je keert (bij wijze van spreke dan) hier ook last van :D … Ik zou gewoon lekker cadeautjes vragen voor de kleine of bijv cadeaubonnen van de prenetal ouzo zodat je alles nog aan kunt schaffen wat je tegen die tijd nodig hebt:)

@mamasylvia, gewoon even bellen hoor als het je niet lekker zit!

@Dobbertje, veel kijkplezier vanmiddag!!

@Foeske, ohjeee dan blijf je aan de gang met dweilen met dit weer:(

@Kleinduimpje, geen ervaring mee maar wil wel ff zeggen dat ik 4 luiks kaartjes heeeel gaaf vind:D

@Kelly, stuur je een beetje nesteldrang deze kant op hier kan het huisje wel een goede poetsbeurt gebruiken:D voor 10euro is idd lastig om zo even te bedenken miss wat leuke speelgoed zoals bijtringen e.d. of leuke rompertjes, schoentjes, voorleesboekjes? Zal vast gekke dingen zeggen maar ik moet het nog leren allemaal:p

@Nicky, welkom meis gezellig dat je mee komt kletsen!! gefeliciteerd met je goede 20wkn echo geeft toch wat meer zekerheid he :D nu kan je vollop genieten!!

Hier net klaar met werken en moet nu de boeken in voor mijn tentamen vanavond.De aankomende weken veel deadlines dus heb het lekker druk!! Hoop dat de weken omvliegen want over 3 weken komt mijn moeder gezellig een paar dagen logeren (ze woont een eind bij ons vandaan) en dan gaan we ook een 3d echo maken super leuk dus laat de tijd maar lekker snel gaan :D:D:D

11. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Lezen is toch ook een vak.... ik wilde net vragen waarom ze een beetje navelstreng op moest sturen... :$ hahahaha, zit er een beetje doorheen vandaag denk ;)

12. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0

whahaahahhaha LOL!!! :D:D:D Trouwens is navelstreng eetbaar?? Nee?? Oh dan hoeft het .. # Fliertje.denkt.heel.de.dag.door.aan.eten:p

13. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    De navelstreng niet, maar de moederkoek wordt volgens mij wel in bepaalde culturen gebakken en gegeten :$

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Meen je dat nou?! En met wat wordt dat dan geserveerd?

Maag.draait.1001.x.om.nu

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fliertje succes met blokken en met je tentamen VNV!

Leuk vooruitzicht 3D

Ik ga de 29e weer als verassing voor m'n man
    Ik heb zo n pakket waarbij k twee x mag dus ook nog rond de 30wk plus gratis fotoshoot 14 wk na de bevalling! Leuk :)

16. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Zwangerwens: ik deel dat gevoel met je! Voel me soms ook een bertje niet gezien als ik post maar daarentegen, er word zoveel gepost op een dag! Ik heb me ook maar een beetje stil gehouden. Lees wel elke dag mee om te zien hoe t jullie vergaat :). Ook al ken ik jullie allen niet, heb toch het gevoel dat ik met al jullie verhalen mee leef en ben altijd blij als jullie leuk en goed nieuws posten.

Betreft verjaardag: vriendlief en ik hebben op onze verjaardagen ook spullen gevraagd voor de baby ipv voor onszelf. We hebben alles wat we nodig hebben en komen niks tekort dus. Zo hebben we leuke dingen gekregen: een badset, draagzak, autostoel ed. Toch leuk hoor!!

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    nicky, welkom hier meid!! Wij weten het geslacht niet! Jij?

Fliertje; leuk dat je moeder over aantal wk komt en dat ze mee kan voor de 3d echo!!

Navelstreng eten blehhh..... nee thanks!!

@hier net mijn pakketje ontvangen koeka boxkleed en koekabox zak, paars!! Echt super leuk. Had er 1 gevonden via marktplaats en dan is het altijd maar afwachten hoe het in het echt is. Maar is helemaal nog super en dan voor 50 euro. Normaal kost boxkleed alleen al 62,50 en zak 42,50. Dus mooie deal dacht ik!!!

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je herkent. Weet ook wel dat we met zo velen zijn, maar als het meerdere keren gebeurd is het toch wel vervelend, vond ik tenminste!! Maar goed het is nu klaar, heb het van me afgeschreven: eerlijkheid duurt het langst zeggen ze altijd nou:D

Ja ik denk dat wij toch ook zulke dingen gaan vragen; heb nog wel wat leuke dingen op verlanglijstje staan. Sommige dingen zullen met meerdere vrienden gekocht moeten worden ivm de prijs, maar dat bekijken ze maar lekker:p

19. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @kleinduimpje, bahhhhh meen je dat nou!! Getsiederrieeee hahahaha #is nu misselijk en kan aan alles denken behalve aan eten:p

@D83, oooh super leukkkk!!! Betere verrassing kan hij zich niet wensen:D

@Elijfay, zooo jullie zijn goed verwend !! Super leuke spulletjes allemaal:D

@Zwangerwens, zoo dat is zeker nog eens een koopje ! fijn dat alles naar wens is :D handig is mp toch he :D

20. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ja gewoon doen! Hartstikke leuk! Meestal weten ze bij mannen toch niet echt wat ze moeten halen en als ze dan kunnen bijdragen aan iets voor jullie kleine is dat toch alleen maar mooi! :)

Deel Deze Pagina