weet er alles van deze blaasontsteking die ik heb gehad voelde ook heel anders had ook niet echt meer aandrang toch zat ik al tegen een nierbekkenontsteking aan
Wat doe je als je een studiedag hebt en totaal niet te doen hebt... mooi in de baas zijn tijd hier lezen en reageren! Scheelt weer als ik straks thuis ben @ lovingmom: Gefeliciteerd tante in spe! Leuk hoor! @ kelly: Leuk! Mijn uk is niet zo duidelijk aan het schoppen. Fijn dat je nu weet waar de pijn vandaan komt! Hopelijk slaat het kuurtje goed aan! @ jufjip: Fijn dat je weer bent goedgekeurd en hoop dat het met je meisje ook snel weer beter gaat. Hoop voor je dat de bekkenpijn eenmalig is geweest! @ kleinduimpje: Hier nog iemand die aftelt hoor! Straks lekker een week vakantie en dan nog maar 8 weken of 16 dagen werken (net hoe je het bekijkt). @ Elance: Balen meid dat je ruzie hebt gehad! Ik snap goed dat je verlof wilt opnemen als je twee kids hebt! Wat ik zelf merk sinds de komst van onze dochter is dat ik een fulltime baan erbij heb gekregen en dat er voor mijn man weinig is veranderd. Als ik naar huis ga moet ik eerst onze dochter ophalen, dan eten koken, opruimen en haar naar bed brengen voordat ik rustig kan zitten. Als hij thuis komt kan hij meteen eten en soms daarna onze dochter naar bed brengen. Ik heb dit ook meerdere keren tegen hem gezegd en hij heeft aangegeven dat hij het geen probleem vind om in huis te helpen, maar dat ik het wel moet aangeven! Hoop dat we snel weer verder gaan met de studiedag, want ik ga veel liever eerder naar huis om mijn meisje op te halen bij oma, dan hier een beetje te vervelen.....
Kleinduimpje, die 65 dagen klinken wel bemoedigend haha Elance, hiephoi voor de hormonen die nog een extra zetje geven Manon, oooo leuk! Veel plezier Kelly, gelukkig kan de oorzaak aangepakt worden! Succes met je AB Biby, ben benieuwd hoe je afspraak was!! Hier zo ontzettend veel pijn, echt niet grappig meer! Ik kan echt wel wat hebben hoor dames maar zelfs nu ik ga liggen is het alsof er een beer van een vent op mn schaambeen staat! Ik krijg de boel gewoon niet tot rust Ben meteen met de kleine man in bed gegaan om een filmpje te kijken. Gelukkig ietwat afleiding maar als ik zoveel pijn heb dat de tranen in mn ogen komen en ik (als niet zweter) er zelfs van ga zweten . Pfffff Maar hopen dat dit bij een pijnlijke dag blijft en ik morgen gewoon weer dragelijke pijn heb! De beeb heeft nergens last van want die beweegt er flink op los! O net What to expect when your expecting gekeken Janken geblazen dus haha Nu nog ff een half uurtje plat voordat ik de kleine man weer wakker kan maken Maar hopen dat ik het op de bank kan uithouden (sorry hoor, moest ff klagen en aangezien ik dat niet vaak doe )
@Paloe: oh ook al van die gezegende opas en omas. Leuk he om ze zo trots te zien @Stuit: hier ook vooramelijk in een stuit. Volgens mij kunnen ze nog tot laat in de zwangerschap draaien. @Zwangerwens: Jammer om toch een kind te nemen als je er zelf niet achter staat. Kan me voorstellen dat het een beetje irritant is om ernaar te luisteren. @D83: Hier steeds vaker in de avond pijn in mijn been, staatbotje en sinds kort lijkt het wel of ik een trap ertussen heb gehad. Het voelt helemaal beurs, alsof ik in een spagaat ben gevallen en alle spieren.. ja ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar het voelt niet fijn haha. @Lovelymom: Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! @Kelly1609: Ik ben ook benieuwd naar het filmpje @Elance: Jeetje niet erg attent van je man. Snap dat je even erg boos was! Hier doen we gelukkig alles samen, ook het huishouden. Nu mijn vriend weer werkt pak ik natuurlijk meer op maar hij vind het niet leuk hoor als ik elke dag stofzuig. Als hij thuis komt zegt hij: Alweer stofgezogen? Doe toch rustig aan! En gisteren zei hij nog: Sorry dat ik niet zoveel in huis doe, maar ben zo moe als ik uit werk kom, in het weekend help ik je echt mee hoor! Zo lief van hem. @Kelly1609: Vervelend van je blaasontsteking! Gelukkig weet je nu wel waar de pijn vandaan komt en is het met een paar dagen hopelijk weg! @Foeske: Jeetje zeg vervelend dat je echt zoveel pijn hebt! Ik hoop echt voor je dat het beter zal gaan en niet erger word.
Hier het filmpje: kleine man schopt in buik - YouTube Je moet goed kijken hoor! Meteen aan het begin en bij 8 seconden
Jeetje foeske! Wat naar! Leef met je mee! hoop echt dat er iets is/komt wat de pijn zal verlichten!!! Kelly; vervelend ook zeg blaasontsteking! Hopelijk slaapt de kuur snel aan! Beterschap! Kleinduimpje; aftellen maar! Elance; vervelend dat je ruzie heb gehad. Hopelijk praten jullie t snel uit en komen jullie tot een oplossing die voor beiden goed is. Kan me voorstellen als jullie beiden fulltime blijven werken Je nie alles in 1 dag kan proppen en hulp wel fijn is Ik zit lekker bij de kapper Zo uitspoelen! Lekker f een nieuwe look, wat lichter dmv highlights Uitgroei bij gewerkt Ben benieuwd! Tot laters!
@Kelly owh wat leuk ! Ik probeer het ook telkens, maar steeds als ik m'n telefoon vast heb stopt ie hahaha, heeft podiumvrees denk ik. Dan heeft ie dat wel van papa, want mama heeft daar geen last van ! hahaha @Foeke, jeetje vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt, hopelijk gaat het snel over. Ik heb die film ook pas zitten kijken en heb ook veel gejankt, vooral dat stukje met die miskraam, dan komt dat gevoel van m'n eigen miskramen weer terug
@manon, veel plezier bij Doe Maar! @lovelymom, ik moest ook extra urine brengen die in het ziekenhuis onderzocht gaat worden. Ze wilden ook weten waar ik allemaal pijn kreeg. Denk dus ook dat hij erger is dan ik dacht. Maar die uitslag hoor ik volgende week vrijdag. @foeske, jeetje vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk blijft het inderdaad bij een pijnlijk dagje en heb je morgen minder pijn. @D83, zag dat je bij de kapper was. Ik dacht dat je haren niet mag verven tijdens de zwangerschap? Hier verder vandaag een rustig dagje. 2 vriendinnen op bezoek gehad en lekker een broodje gegeten in het dorp. Het geboortebord staat hier en is super gaaf!!! Eigenlijk wilde ik nog even naar de Xenos..maar de Xenos die het dichtste bij is heeft geen koopavond op vrijdag.. dus denk dat ik morgen maar ga om toch de grote letters te halen voor op de muur. En ohh ik heb zo'n zin in kibbeling! Manlief zo maar even lief aankijken
Zo ben helemaal kapot zeg!! Heb even helemaal geen puf meer en moeten zo nog boodschappen doen! Heb alles gelezen hoor, maar geen puf voor uitgebreide reactie: sorry. Erg druk gehad op het werk en mijn rug begint weer op te spelen:x Foeske, gefeliciteerd met je zus! Leuk samen zwanger! Ik ben samen met een vriendinn zwanger! Kelly, volgens mij heb ik zelfde muziekdoosje? Van nijntje? Hier is baby ook flink druk, gisteravond schoptie kruimel zo hard dat het gewoon wat gevoeigl was in de buik. Kruimel zit bij mij vrij laag, dus onder de navel! Fijne avond iedereen!!
@Kelly; Ga zo je filmpje f bekijken! Net thuis.. Maar Zo ver ik weet wel hoor Kelly! Is volgens mij niet zo slecht als men denkt maar kan er naast zitten? Heb er weleens over gelezen maar werd vervolgens ook weer ontkracht dus denk dat t mee valt? Leuk dat geboorte bord mooi hangt! Nu alleen nog de letters en dan zo goed als klaar? Gezellig dagje gehad zo! Ik heb net ff twee loempiaatjes op in de stad, had zo n trek! Ah elijfay dat klinkt echt pijnlijk knuffel! Hier gelukkig ook een behulpzame man. Als ie werkt neemt ik t wel meer over hoor, anders doen we t samen. Laatste tijd doe ik weer wat meer, maar tegen t eind zal die wel veel overnemen zoals nu al de zware dingen en de kattenbak bijv Wil die film ook nog een x zien, heb m gezien net voor ik zwanger werd Leuke maar soms ook ontroerende film, kan me voorstellen dat t wat los maakt.. Ga f filmpje van Kelly kijken en f stofzuigen daarna! Nog niet aan toe gekomen met die last minute kapper actie hihi
@d83 thanx voor je lieve reactie!! Oooh lekker bij de kapper! iK laat mijn haar groeien...mijn vriendin knipt me af en toe bij om me toonbaar te houden Maar mis de verwenmomentjes bij de kapper wel hoor! @lovelymom....hihi ok...Maar hoe ga ik dan nu iedereen toevoegen en hoe kom ik dr nu achter wie wie is over wie me heeft toegevoegd?? Van jou weet ik het inmiddels hoor @Kelly hier dus ook schimmelinfectie en ook hier voelt het heel anders...en kom er niet vanaf blegh. Leuk je filmpje! Heeey die letters had ik vanmiddag nog in mijn handen, maar ik wil zo graag dan ook voor beebje nr 2 ze halen. Dat ze beide hetzelfde hebben. Dus twijfel nu of ik alles moet kopen straks als we namen weten of dat we alles later kopen met het risico dat ze het niet meer hebben..... @ manon gaaf symfonica @foeske handig zo'n priveclub! Ben benieuwd hoe dat werkt, wist niet dat het kon @elance hopelijk kan je het vanavond uitpraten, want dis niet leuk! @nicky ben erg benieuwd naar je andere jij op facebook @girafje de dag nog een beetje doorgekomen?? @foeske wat enorm balen van de pijn meis. Goed dat je je rust neemt!!!! @kleinduimpje...haha niet aan het aftellen, net als ik...nu een week vakantie en dan nog 8x 3 dagen werken en 1 studiedag en 3 avondvergaderingen. Hoezo ik tel ook niet af?
Hier wat ik al vermoedde. Yara heeft zich vanmiddag goed ingehouden bij de dokter, eerst nog wat verzet en toen gaf ze zich over. Ze is enorm rood van binnen vooral en de ha vermoedt toch ook een schimmeltje. Dus nu beide aan de kuur. Hij hoefde bij mij niet te kijken. Houdt het hierna niet op dan wel. Moet mijn meisje zo insmeren met zalf, zal een drama worden pffff Maar goed moet even. Ze zit nu hoelahoep te kijken. Vindt ze helemaal prachtig. Ze wordt zo groot! Staat ze de dansjes mee te doen. Echt leuk! Zo snel naar bed en dan moet papa stoppen met klussen en Y dr verjaardagscadeau gaan halen. Ligt nog tot vanavond achteruit... Morgen even naar ikea. Mijn man is volgende week jarig en kids komen alleen dit weekend, dus maar vast in het voren vieren met ons gezinnetje. Van mijn ouders kreeg hij alvast een mooie espressoapparaat, maar moeten nog wat accessoires bij die ik hier niet kon krijgen. Meteen maar even rolgordijnen voor de zolder proberen te scoren hebben we die maar weer binnen. Fijne avond allemaal, misschien meld ik me zo nog wel even weer!
heey meiden hier weer een retourtje hap me blaasontsteking is terug athans dat denk ik want ik zak door de grond van de pijn in me zij en buik