Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje meid! Knuf voor jou! Ook al helpt t niks!

2. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat idd ook es gehad, dat ik tegen mijn moeder zei pfff ik weet nog niet hoe bevallen is maar dit voelt alsof ik elk moment flauw val zoveel pijn. Was hetzelfde pfffff

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jufjip
    Fijn dat je ook weer door de Apk heen bent...
    Jee, wat heb jij volgehouden met de bv zeg. Zal niet makkelijk zijn geweest.
    Wat sneu voor je meisje dat ze een schimmeltje heeft. Hoop dat het meevalt met de creme smeren. Misschien zelf ook een beetje laten doen?

Foeske
    Zeeland is ook best ver van Limburg;)
    Wat naar dat je zoveel last hebt...niet te doen zeg!

Kleinduimpje
    Hoop dat je in het weekend lekker van je hoofdpijn af bent.

Elance
    Ik zou er idd maar eens goed over praten hoor. Ik heb hier altijd tegen mijn man gezegd dat ik ouderschapsverlof neem om tijd door te brengen met mijn kindjes en niet om het huis te poetsen. Ik probeer tuurlijk wel iets te doen op een dag thuis met de meiden, maar soms lukt dat gewoon nauwelijks. Zulke opmerkingen zou ik echt niet pikken van mijn man hoor..pffff. Succes ermee.

Nicky
    Creatief met details? Ik ben nieuwsgierig :D...

Manon
    Ik wil graag in januari naar een concert van Doe Maar. Ben ook op hun comeback concert geweest in Ahoy en dat was zo stoer! Je hebt het vast naar je zin vanavond.

Kelly
    Fijn dat je nu weet waar het vandaan komt, met ab nu hopelijk snel weg.
    HIer verf ik altijd mijn haar, ook tijdens de zwangerschappen. Dat het niet zou mogen is allang achterhaald.

Baby voelen
    Ik voel de beeb inmiddels de hele dag door. Wel bijna altijd heel ver van onder, richting blaas.

Lovelymom
    Sterkte!

4. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @collo ik had haar vanavond een labello in dr handen gegeven, kon ze zelf lippenstiften en ik smeren. Voor nu werkte het redelijk:)

5. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
  6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ jufjip: laatste stuk was zwaar, maar gelukkig is het klaar.
    Smeren nog goed gelukt? Mijn meisje heeft moeite het poepen en af en toe echt rode billen die ik dan ook insmeer, wat ze niet altijd leuk vindt.
    Hoelahoep is hier ook een top 3 programma, maar het zandkasteel is hier favoriet!

@ lovingmom: hoe is het gegaan bij de hap? Dikke knuffel voor jou meid!

Hoop op een rustige nacht, mijn dochter slaapt voor het eerst in haar nieuwe slaapkamer..... Manlief komt pas na 12 uur thuis en zal gebroken zijn, dus als ze huilt ben ik de pineut.

7. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girafje
    Herkenbaar van die billen. Hier ook drama, maar dit is anders...snap er niks van, arm kind.
    Ik heb zarqa billenspray gekocht voor die extreem rode billen dan hoef je niet te smeren en het helpt ook nog eens als een tierelier.

Hier ook zandkasteel favoriet!

Hoe oud is jouw meisje? En leuk een nieuwe kamer! Foto??

8. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @girafje ik zie dat je ook leerkracht bent....leuk!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jufjip
    Wat een lekker ding is jouw dochter zeg! Heerlijk, zit net de foto's op FB te bekijken...

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Kelly, leuk filmpje! :D

Kleinduimpje, heb daar ook ontzettend gejankt, al het ik het zelf niet meegemaakt! Lijkt me zoooo erg!

Zwangerwens, denk dat je me verward met lovelymom ;)

Jufjip, veel plezier bij de ikea! En succes met het smeren van je meis…

Lovelymom, bah zeg jij ook al zo veel pijn! Sterkte!!

Nou ben hier nog steeds bezig de pijn de baas te kunnen! Lukt me al iets maar ’t valt niet mee! Ondanks alles toch weer eten op tafel getoverd en van de kleine man kunnen genieten (toch een prestatie vind ikzelf met zo’n ondragelijke pijnen….) Nu lekker verder kijken naar tvoh en daarna nogmaals een poging tot slapen doen…

11. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dank je wel!!! T is ook echt een scheetje...maar ja dat zegt iedere moeder denk ik!

12. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk kan je lekker slapen foeske en ben je morgen wat beter!! Duim voor je!

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    #2293 foeske, 19 okt 2012
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
    Dames heb een club aangemaakt! Zie Zwangerschapspagina - Mama's februari 2013 Je kunt er echter alleen op kijken als je lid bent! Dus ff lid worden! Ik houd in de gaten of er mensen zijn die we niet kennen zodat ik deze kan verwijderen... Trusten!

14. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @collo jij hebt ook schatjes zeg! Leuk om even tussen je foto's te neuzen! en super leuk bedje heeft jouw dochter zeg!

15. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Hier ben ik eindelijk weer!
    Vanmiddag (na de controle) zijn we gezellig een dagje bij me schoonouders geweest! Heerlijk gegeten en gekeuveld dus nu eindelijk thuis...(eigenlijk al even maar eerst moesten we de kleine douchen en naar bed brengen)
    Ik ben gelukkig weer helemaal goed door de keuring heen gekomen! Zelfs mijn bloeddruk was beter als de vorige keer!!!! (nu 100/70)
    mijn buikomvang was 5 cm gegroeid haha
    De gyn wou dolgraag een echofoto maken van het gezichtje van de beeb maar madam dacht daar anders over en liet niet meer zien dan haar billen in beeld whoehahaha volgende keer beter misschien??
    Maar voor de rest was alles helemaal top met onze kleine meid!!
    Nu mama nog... Pffffff
    Heb alles verteld en aangewezen waar ik last/pijn heb en na een controle hier en daar was het antwoord dus......bekkeninstabiliteit!!!!
    (Waar ik al zo bang voor was)
    Ze heeft uitgelegd wat het inhield en wat ik nu het beste kan/moet doen... Ten eerste morgen een bekkenband halen!! En goed opletten hoe ik ga staan,zitten of hoe ik loop... En doe ik teveel,heb ik er de volgende dag dubbelop last van!!
    Dussss Foeske let goed op met wat je doet!!
    Ik voel me soms gewoon goed (zoals vanmiddag) en toen ben ik echt maar 'even' dorp ingegaan! Nu zit ik dus mooi met de gebakken peren en kan ik niks meer!! Morgen heb ik een crematie en zie er nu al tegenop omdat ik weet dat het lopen erg moeilijk word pffff
    Maar ik moet!!! Maar goed.....sorry voor mijn geklaag,wens jullie een fijne (pijnloze) avond toe!

Liefs biby

16. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meis geen sorry zeggen

BI is gewoon ronduit K** met een hoofdletter K
    Vandaag hier ook weer teveel gedaan en dus weer mis. Had echt gehoopt dat het nu wel beter zou gaan aangezien ik pas later klachten kreeg maar het is helemaal mis.

Mij werd wel aangeraden de band alleen te gebruiken wanneer ik echt ging lopen enzo. Dit om er voor te zorgen dat het hele gebied niet nog meer verzwakt omdat de band deels het werk doet. Hopelijk snap je wat ik bedoel!

Er is ook een boek met super goede oefeningen. Kreeg ik toen van mijn fysio. Ik zal eens kijken of ik een linkje kan vinden want ik heb er erg veel aan gehad.

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Biby, zit al 4 weken thuis met BI dus breek me de bek niet open… succes met het verkennen van jouw grenzen (een hele klus!) en sterkte morgen!

18. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
  19. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! ;)
    Normaal ben ik nooit zo'n klager,maar nu moest het gewoon even hahaha
    Ze heeft dat ook idd tegen mij gezegd ja dat ik het alleen moest gebruiken met lopen! Ik loop er ook al een week of 3 mee ofzo maar het lijkt nu gewoon met de dag erger te worden pfff
    Als de oefeningen helpen? Heb ik het er graag voor over haha
    Hoop dat je het kunt vinden??

Bedankt alvast!

20. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ob sorry zie het nu pas staan haha