Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @d83 heerlijk zo'n onverwachts avondje weg samen!

@collo kan je geen krukje meenemen morgen?? Of liever nog een stoel? Te lang staan lijkt me geen pretje nu...

@girafje leuk groep 3! Ik zat ook altijd in de middenbouw, nu groep 6. Een leuke groep maar erg wennen. Ik krijg elk jaar wat anders en ben erg bang dat ik volgend jaar echt in de bovenbouw geplaatst word. Niet leuk!
    Hier ook met kerst met verlof, kijk er naar uit haha. Nog lekker 8 weken samen met mijn meisje in huis, heerlijk!
    Hier ook vannacht een huilend meisje gehad 3 keer. Snapte er niks van...maar ze ging daarna ook wel weer verder tukken in dr eigen bed. Gedroomd ofzo denk ik

@dobbertje hier hadden we ook een wagen met grijs en blauw. Ik vind dat dat prima kan met een meisje ook. Ik weet niet of je hierna nog eentje zou willen als het jullie gegund is, maar een meisje in een blauwe wagen kan best. Beter dan een jongen in een roze:)
    Lekker gewerkt? Enne flesvoeding of bv ieder zijn eigen keus toch? Ik vond het heerlijk zo samen! En Yara dronk meteen ook uit een flesje door de vreselijke bv start...maar had het er graag voor over. Maar als je je er niet goed bij voelt slaagt het vast niet dus lekker niet doen dan! Ze worden van beide echt wel groot hoor!!!

@zwangerwens Leuk gehad bij de babydump? nOg wat gescoord? rustig aandoen hoor op je werk!!oh hhaha flink ingeslagen zie ik!!!!! leuk! dat mis ik wel hoor!!!!

@klok haha ik raak helemaal in de war van jullie! Wanneer is het nou? Zal zo es googlen...ik zie het al...fijn cadeautje voor mijn man! Die is jarig de 28ste!

@kelly fijn dat je kuur lijkt aan te slaan! Hier de dekens gebruikt van ikea, erg goedkoop en niet te dik. Ideaal! ze hebben ze zowel op de kinderafdeling (duurder) als bij de kussens enzo...(die had ik dus...) Oh je maakt ook taarten zie ik, leuk! al eerder een carstaart gemaakt? Heb je een foto?

@mama in spe vervelend dat je je niet fit voelde en bandenpijn en harde buiken ook niet fijn! Kalm aan meis!niet ziek worden!

@lovelymom gelukkig slaat de kuur nu aan voor zover het nu lijkt! Wat voel je je dan meteen een ander mens he?!!

@foeske, belachelijk dat zorgstelsel van ons! Hier net zo. En zelfs deze verzekering dekt niet genoeg fysio om normaal te functioneren. Baal er zo van! In januari maar overwegen toch over te stappen wederom ...
    Goed op jezelf passen meis!

@mama van 5 hahahahaha nou geef jij ons de cursus maar dan:) Enne idd geld zegt niks. Gelukkig maar!Ze gaan je dus goed in de gaten houden, fijn! En top al je reacties hoor, je hebt flink je best gedaan!

@elance fijn dat jullie gepraat hebben. Zo lastig dat soort dingen!! En jeetje wat een mega druk leven heb jij!!! oooh lekker geshopt ook!!!

@biby gecondoleerd nog meis! Heftig zeg! Die opmerking hoor je idd vaker, bij mij was dat met mijn opa ook zo alleen werd het gezegd met een vertederende glimlach dus dat is wel anders denk ik. Als je plat gaat ga je dan ook echt plat? Juist de houding van lijf rechtop en benen naar voren (als je snapt wat ik bedoel) is funest voor je bekken dan heb je enorme druk op je stuitje...Hier dus dan echt echt plat en het liefst op mijn zij. Dat hou ik ook langer vol.

2. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zwangerwens ik vind die van de hema leuk van jip en janneke, maar weet niet of je daarvan houdt??

3. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik denk dat ik op iedereen gereageerd heb....haha
    mijn man wordt nu al weer gek van me met dat geklets van jullie! :)

Hier net de verjaardag gevierd van mijn man met de kids.
    Vanmorgen de stad in geweest, cadeautjes gescoord. Ikea niet geweest zag het niet zitten. En in het centrum hier goed geslaagd. Mijn dinnie was mee. Gezellig en fijn met Yara erbij. Eerst lekker koffie gedronken bij haar en daarna dus rondje centrum. Mijn man heeft ons daarna gehaald. Hij op de fiets terug en wij met de auto...
    Daarna meteen geluncht en in bed gelegen van half 2 tot 5. geslapen tot half 5...pfff ik was gebroken en nu ook nog veel last van mijn stuitje en bekken.
    Zo lekker languit op de bank als de kids eindelijk es liggen.
    Lastig hoor ouder wordende kids:)

Minifeestje voor manlief viel in de smaak gelukkig. Had puddingbroodjes gehaald. Mmmmm Yara smulde van de room van iedereen en liet het broodje staan haha. Manlief erg blij met zn cadeautjes. Nu moet ik alleen nog iets verzinnen voor de verjaardag zelf....

hier verder weinig bijzonders te melden.

xx

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is niet helemaal mijn stijl. Iets meer kleur mag wel. Zit ook wel te denken aan een leuk sjabloon, want de muur is glasvezelbehang dus weet niet of muurstickers dan handig zijn?:( Iemand een leuk sjabloon idee?

5. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @jufjip: gefeliciteerd met je man!

@biby: ik herken wat je zegt. Vorig jaar is de opa van mijn man op 94-jarige leeftijd overleden. Ik was toen 23 weken zwanger. Mensen zeiden ook telkens van dat soort dingen. Ach, ben daar zelf vrij nuchter onder.

@elance: hoe hou je het vol, zo'n druk leven?

6. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx mama in spe...hij is pas de 28ste jarig...dit was voorproefje haha

@zwangerwens ik ga even met je meendenken. Ik vind voor hier jip en janneke ook niets maar snap wel dat mensen het leuk vinden. Ik denk idd dat op dat soort ondergrond het niet handig is met stickers....ik zoek even haha

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Mamav5, heb naar je geluisterd hoor en niets meer gedaan :p

Flessoort, Had voor jelte ook avent flessen maar mnr. bleek reflux te hebben en deze flessen gingen niet goed bij hem… Ook difrax bleek niets dus heb vele flessen moeten proberen en ben uiteindelijk bij dr. Brown uitgekomen… (zorgt voor minder lucht bij het drinken)… Heb dus genoeg in huis om straks te proberen ;)

Kelly, fijn dat de AB aanslaat!

Elance, heerlijk geshopt zie ik :)

Biby, logisch dat het erin hakt! Sterkte met het verlies! En pak je rust nu ff hé! Anders wordt de BI alleen maar erger hoor…

Jufjip, gefeliciteerd!

Heb weer mensen voor de club geaccepteerd!

8. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha foeske! Leuk!!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Was er al achter hahaha dement! Had m'n tekst ook al aangepast :p Heb je idd toegevoegd, had nog niemand van hier want had geen zin in moeilijk doen met PB en wou m'n link hier niet zetten ;)

10. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zag het al!

11. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meis.....
    ach ik trek me er niks van aan hoor van die rare en domme opmerkingen vond het alleen rot overkomen voor mijn vader... :(
    Ook omdat zijn vrouw vorige week nog tegen me zei,ik hoop echt de kleine meid van jullie nog mee te mogen maken...2dagen erna is ze gestorven :(
    Als ik plat ga,ga ik ook echt plat ja!
    Nee ik lig het liefs net als jij,plat of op mijn zij heerlijk!
    Moet wel op links liggen,ga ik op rechts liggen begint er één te protesteren haha madam begint nu al ;)

12. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk zeg als iemand dan zo snel wegvalt...ook al weet je dat het gaat komen...vreselijk!

Hier ook moppers als ik op rechts lig...ook als ik op mijn rug lig trouwens....Ook wel gezellig!

13. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Enkel laatste pagina gelezen.

@ biby: gecondoleerd meid.
    Vrienden van ons werden ruim twee jaar geleden voor het eerst ouders en twee dagen later overleed zijn vader. Hij had de kleine nog wel vastgehouden, alsof hij juist daarop wachtte. Op dat soort momenten is de wereld soms erg hard!

14. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    We wisten ook dat het er aan zat te komen maar wanneer? Dat weet je dus nooit....zo ging het goed en zo was ze weg! maar even goed komt het hard aan ook al weet je dat het een deze dagen kan gebeuren....
    Gezellig is het zeker!
    Als ik op mijn rug lig zie ik steeds vaker bultjes hier en daar naar boven komen haha
    Maar met die bi nu red ik het misschien nog 15 min om op mijn rug te liggen dus ik draai me meestal vlug (nou ja,vlug?) om naar mijn (linker) zij!

15. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ladies even een vraagje

Weet iemand of ik gewoon kan zwemmen met Yara nu we beide een schimmeltje hebben??? Morgen eigenlijk dreumeszwemmen, maar kan op internet geen goed antw vinden...

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dobbertje
    Ook jij mag klagen hoor. Het is geen wedstrijdje wie het meeste pijn heeft toch? Bandenpijn kan ook verrekte pijn doen. Ik zou voor een rode wagen gaan met het oog op een eventueel volgende kindje.
    FV of BV moet iedereen zelf weten. Ik vind het wel belangrijk dat iedereen er wel goed over nadenkt en echt zelf de keuze maakt ipv op allerlei adviezen van anderen af te gaan.

Flessen
    Niet volledig voor 1 merk gaan op voorhand is mijn advies. Ik heb 8 Difrax flessen staan van mijn oudste en die pikte mijn jongste dus niet.. Na wat zoeken bleek de Avent fles wel perfect voor haar te werken en daar nu dus ook een hele collectie van. Zou echt om te beginnen maar 2 flesjes kopen om te kijken of dat goed gaat.

Biby
    Neem het mensen niet kwalijk. Die weten vaak ook moeilijk wat ze moeten zeggen en leven en dood liggen nou eenmaal wel heel vaak bij elkaar. Zie het maar als iets positiefs. Verder heel veel sterkte voor jullie en je vader.

JuFjip
    Gaan idd twee klapstoelen mee. Zullen zien hoe het gaat lopen. Komt vast goed!

17. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel.... Lief van je!
    Jij heel veel plezier morgen!!

18. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    @Zwangerwens, bedankt voor de tip! Ik heb hier ook al flesjes & wat bijpassende speentjes gekocht. Gewoon hier bij de drogist. Hopelijk blijft het nog even in het assortiment dan! Goede tip!
    En fijn dat je zo geslaagd ben bij de baby-dump!

@MamainSpe, lekker optijd het bedje in! Hopelijk knap je gauw op!

@Kelly, fijn dat de AB aanslaat! Wordt morgen heerlijk week voor in het bos!

@Elance, fijn dat de ruzie bij is gelegd. En even samen neuzen voor de beeb is dan ook wel weer fijn. Leuk dat je zo geslaagd bent!

@Bibi, gecondoleerd met je stiefmoeder, wat een vervelende periode. En iedereen mag denken “De een komt en de ander gaat”, that’s life… maar hou het lekker voor jezelf inderdaad! Beetje respect!

@JufJip, gefeliciteerd met manlief!

@Collo, wat een goede tip, ik kan idd ook wel een klein difrax flesje erbij halen voor als de avent niet lukt, dank je wel!

@Hier, alles rustig. Lekker 25 weken, fijn idee. Druk meisje, nog steeds in stuit, ik weet dat ze kan draaien hoor…en dat mag ze ook graag laten zien, heb liever d’r voetjes boven in,als onderin ;)

Tips voor het zwemmen heb ik ook niet. Heb doorgaans ook altijd candida, schimmeltje en heb nooit gehoord dat ik niet mag zwemmen. Ik denk dat het belangrijkste is, dat je na afloopt de boel even goed en extra afdroogt. Maar ik zou ook wel even vragen of het kan hoor!

Vandaag Ukkie d’r winterjasje binnen gekregen. Heb ook voor een dik vest gekozen. Zit denk ik iets comfortabeler dan echt een dikke jas, vooral met de voetenzak in de maxi cosi.

Geniet morgen allemaal van de zondag, fijne dag allemaal alvast en slaap lekker!

19. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Stiekem even onze winterjas/vest showen, ben er zó blij mee! Jammer niet in de maten van mijn grotere meiden ;)
    Slaaptruste!

Bijgevoegde bestanden:

20. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelijk heb je!
    Het jasje is zeker leuk zeg...