@Mamaatjevan5, ik heb hem van marktplaats. Het is van het merk Z8 , als je bij zoeken intikt: Z8 56 meisje , kom je nog meer van deze tegen. Ik was in totaal 20 euro incl. verzendkosten kwijt. Het is ook echt een duur merk,maar dat zie je er wel aan af, hij is heel mooi! Verders hier alles goed, lazy Sunday hier. Dikke kus XXX
@Chayenna: Echt super gaaf jasje is dat. Ik had ze al vaker gezien. Maarja wij krijgen een jongen, dat zou wel een beetje raar staan haha Zowieso is Z8 een leuk merk, alleen wel prijzig.
Zo ik heb even bijgelezen Foeske: wat balen van de pijn zeg, en nog eens zoveel harder balen nu het zorgsysteem door elkaar gegooid werd. Dat soort zaken heeft dikwijls een enorme impact, dat merk jij nu wel goed. Hopelijk bestaat er toch ergens een achterpoortje zodat je toch niet die peperdure verzekering hoeft aan te gaan. Je gezondheid komt natuurlijk voor maar als het anders kan, liever anders hé. Lovelymom: bah meid, dat je blaasontsteking al zover gevorderd was. Gelijk heb je dat je even een dubbel check laat doen straks. Hopelijk slaat de kuur wel goed aan en komt het niet meer terug. Heb zelf nog nooit een blaasontsteking gehad maar volgens wat ik hoor is het zeker geen pretje. Biby: nou zeg, dat is inderdaad niet is wat je zegt. Toen mijn collega gestorven was (zelfmoord) zei mijn baas ook tegen me 'zo zie je maar, de één vecht voor zijn leven (mijn vader die palliatief is) en de ander kiest er zelf voor om eruit te stappen' Maar mensen weten gewoon niet goed wat zeggen in zo'n situaties en eerlijk gezegd was ik op dat moment ook te warrig in mijn hoofd om alles helder op te nemen en denk ik dat ik dat misschien ook nooit een goed plaatsje heb gegeven. Ach, het was zeker niet slecht bedoeld, dus dat is alvast in orde. Wel heel erg zeg van je stiefmoeder! Hopelijk komt je vader dit snel te boven, nou ja, hij zal dit nooit echt te boven komen waarschijnlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel hé. Veel sterkte alvast! Zwangerwens: wij hebben de muurstickers van Pericles-Forest gekozen: FOREST-DECORATIE-MUURSTICKERS FOREST CAPRI - Pericles Chayennah: wat een übermooi jasje zeg! Smelt smelt Ik heb een lekker dikke trui gekocht gisteren, we hebben een lekker warme voetenzak van maxi cosi zelf om in de maxi cosi te doen, dus met een dikke trui zou ons mannetje het warm genoeg moeten hebben. Althans dat hopen we Jufjip: Poeh, ik zou er ook nogal van balen als je zo'n ervaring gehad hebt bij de vorige bevalling. Ik vind het heel goed dat je dat ter sprake brengt hoor bij je man, je moet erover kunnen praten, hopelijk snapt hij je wel en komen jullie tot een mooie oplossing. Kelly: zo meid, mooie taarten hoor. Las het al op FB maar had het resultaat denk ik nog niet gezien. Super van je! Voeding: ik wil de eerste 2 maanden borstvoeding geven, daarna zou ik overstappen op flesjes omdat ik al dat gezeik van kolven enzo niet wil. Dan is het gewoon kunstvoeding, gaat makkelijk mee naar de crèche, hoef ik niet te kolven op het werk, etc... Lijkt me een pak makkelijker, en de beeb heeft toch 2 maanden de essentiële zaken binnen gehad. Collega van me heeft het ook zo gedaan en die was er wel tevreden over. Avent flesjes: wij hebben daar ook al ons oog op laten vallen, die nieuwe passen in het gamma wat nu 'in' is, tommy tippee, nuby, etc... chico heeft zijn flessen ook al aangepast. Ik denk dat de beeb wel zal laten merken wat hij het liefste heeft Ik vind het zo moeilijk kiezen ook, allemaal hebben ze zogezegd de nieuwste technologie enzo... pff wat moet je dan nog nemen... Slapen: ik slaap enorm veel de laatste tijd, gelukkig wordt volgend weekend het klokje teruggedraaid zodat we er gratis een uurtje bij krijgen. Maar nu ben ik weer uitgerust, kan ik er weer een weekje tegenaan Club: mijn lidmaatschap is al onderweg, vind ik trouwens een heel leuk initiatief! Haren verven tijdens de zwangerschap: ik had me ook altijd laten vertellen dat het niet mag. Ik liet altijd een balleage leggen, dan halen ze het pigment uit je haar, en dat mag wel. Dus highlights vallen daar volgens mij ook wel onder. Seks: hier is het wel wat minder, maar we hebben het wel nog steeds gezellig hoor. Het wordt wat moeilijker, maar volgens Kluun (haha 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt') bestaat er iets als 'de gestrande walvis positie' en dat zou wel moeten werken Beeb voelen: ik voel de beeb de hele dag door, en soms gelijk onderin als bovenin, dus dan denk ik dat hij zich even strekt ofzo. Het is een heerlijk beweeglijk mannetje, ik kan er zo van genieten als hij weer in een schop-frenzie gaat Klachten: ik heb geen enkele klacht eigenlijk. Gelukkig! Ik sjouw nog met vanalles, ik doe nog alles wat ik voordien deed, en ik vergeet de helft van de tijd dat ik zwanger ben gewoon omdat ik er geen last van heb. Hopelijk blijft het zo tot het einde. Wel balen dat zoveel van jullie BI hebben, een vriendin van me had het ook heel erg en ik vond het altijd zo'n zonde voor der! Zo nu denk ik dat ik alles heb gehad Even zeer trots op mezelf Ik heb vandaag de binnenkant van ons geboortekaartje gemaakt, dus volgend weekend dan even naar de drukker om een proefdrukje te laten maken. En dan bestaat er nog de leuke twijfel over waar ik de geboortelijst ga leggen. Nu eerst even wat schoolwerk doen en dan hopelijk een lekker bank-hang-avond
Zo, weer even 100 pagina's om bij te lezen en te reageren, hahaha. Gelukkig kan ik verder toch niks dus dat scheelt. Foeske, balen dat je zoveel pijn hebt Kelly leuk filmpje! Grappig he, als het zo goed te zien is! Leuk dat je zelf achter de naaimachine gaat voor de baby. Hier ook, heb al een boxkleed,voedingskussenhoes en wat kleertjes gemaakt. Nu nog dekentjes, lakentjes en een wikkeldoek in de planning. Je taarten zijn ook super! Biby fijn dat je controle goed was. Balen dat je nu echt BI hebt, maar je dacht het al he. Hoop dat je wat aan de bekkenband hebt. Wat naar van je stiefmoeder, kan me voorstellen dat het voor jou heel raar voelt. Had je een goede band met haar? Lovelymom wat vervelend dat je weer een blaasontsteking hebt. Hopelijk blijft het nu weg, nog een keer controleren zou ik zeker doen! Jufjip, fijn dat het feestje voor je man leuk was. Chayenna, leuk jasje zeg! Lekker meisjesachtig Hier gaat het even niet zo lekker. Sinds donderdag weer bloedverlies, harde buiken. Gisteravond zoveel pijn dat ik niet kon slapen. En dus zit ik echt met een dilemma, bellen of niet? Een paar weken geleden had ik dit ook en toen was er niks te zien op de echo. Ja, wel een spartelende baby natuurlijk maar geen oorzaak van het bloedverlies. Misschien dat ik morgen maar eens naar de poli bel. Verder doe ik even niks. Had vandaag willen beginnen aan het schilderwerk in de babykamer maar dat moet dan maar wachten.
Nicky ik heb me vorige 2 zw-schappen ook bloedverlies gehad maar in combo met harde buiken zou ik wel bellen als ik jou was
@Kelly 1609, Wauw!!!!!! Wat een mooie taarten! Krijg er spontaan trek van, maar ze zijn bijna te mooi om aan te snijden! @Foeske, Miss Etam is zeker leuk, maar het lijkt net of ze elk jaar nog weer duurder worden. Heb er zelf jaren geleden gewerkt (ook nog in de gulden tijd) en ik weet dat ik niet meer om mag rekenen....... maar alles is gewoon een keer zo duur geworden........... @Nicky Lohs, Als je het niet vertrouwd, bellen!!!!! Zeker met bloedverlies! Het moet toch ergens vandaan komen. @Hier net terug van een heerlijke boswandeling. (we wonen nog geen 5minuten van een prachtig bos af.......) Jongens hebben heerlijk genoten! Moest wel tussendoor even 2x zitten...... Toch weer pijn bij het schaambeen......
Dames,bedankt voor al jullie lieve reacties! Ook dat beurt me weer een beetje op! En ja nicky ik had een behoorlijke goede band met haar.... @elance wat een leuke stickers zeg! Zal best stoer staan straks! En ik begrijp idd wel wat je bedoelde... Zelf vind ik het ook altijd erg rot om wat te zeggen op een crematie! Ik zeg meestal zo weinig mogelijk,dan kwets ik niemand! (ben soms nog wel eens een flapuit haha) @ sex! Hier eigenlijk nog bar weinig tot niks eigenlijk! Vind het vrezelijk jammer hoor maar nu met die bi erbij moet ik er niet aan denken haha ben al veelste druk bezig met hoe ik moet lopen,zitten en draaien in bed! Laat staan hoe ik 'het' moet gaan doen!! Manlief heeft er gelukkig wel begrip voor maar voel me er zelf soms zo schuldig over.... @ lovelymom ben je weer een beetje opgeknapt van die Ab kuur? Tenminste slaag het aan?? @ baby voelen! Ik voel haar al de hele dag! Zie telkens alles bewegen,zooo leuk! En weet niet zo snel wie het ook had,maar het leek er idd bij mij ook op of de beeb zich even helemaal lang maakte! Zag onder en boven me navel een bult verschijnen.... Was zo grappig om te zien... Heb een stukje gefilmd,hoop dat ik het hier kan plaatsen! (ben blond dus moet het eerst even 'uitvogelen' haha Oh ja me paps heeft de beeb ook (gezien) en gevoeld! Hij kreeg de tranen in zijn ogen... Hij zei dat hij super trots was dat hij weer een kleinkind erbij kreeg en dat hij niet kan wachten om haar te zien! Natuurlijk vergeet ik mijn eigen vrouw niet maar ik kijk wel uit naar die andere vrouw! (de beeb) Zei hij heel lief.... Het was opzich een leuke middag maar ook best emotioneel... Nu ga ik maar eens proberen wat eten op tafel te krijgen,de mannen zullen wel honger hebben haha Eet smakelijk allemaal en tot later!!! Liefs biby
@Nicky, de verloskundigen/gyneacologen hebben liever ook dat je belt, dan dat je je thuis zorgen maakt. Diegene die dienst heeft vind het ook fijn jou te kunnen helpen en zonodig gerust te kunnen stellen. Ik geloof dat bloedverlies en harde buiken bovenaan staan om te bellen. Je slaapt er in ieder geval een stuk makkelijker van als je even een belletje gepleegd hebt! Zoals mijn gyn zegt: Wij zien niemand als een aansteller, je hebt maar 1 kindje in je buik en daar moet je gewoon alles voor doen! Sterkte, ik hoop dat het gauw beter gaat!
@chayenahh, echt super leuk jasje. Wij weten niet wat het wordt. Dus weet ook nog niet hoe ik dat precies ga doen met jasje enzo??? @nicky, ik zou met zulke klachten gewoon bellen hoor! @Kelly, mooie taarten, zo'n geboortetaart voor ons was dus niet zo'n gek idee hahahahaha @elance, leuke sticker, misschien wacht ik ook wel als we weten wat het geslacht is hihihi. Zo weer een beetje bij, wat wordt er toch veel geschreven in een middagje. Ben vast iets vergeten, sorry daarvoor! Fijne avond, ga heerlijk op de bank, straks boer zoekt vrouw!! Meer die dat volgen??
Jaaaaaaaaaaaaaa ik al vind ik er dit jaar niet zoveel aan. Zo eindelijk de laptop even aan doen dan langere reactie en op muurdecoratiejacht voor zwangerwens En nicky BELLEN!!!! Jouw beebje kan dat zelf niet doen en zoals anderen al zeiden daar zijn de vk en gyn voor!!!!!
mamaSyl, is dat niet met alles zo sinds de komst van de euro?? Ik vind tenminste van wel biby, wat een leuke reactie van je vader Wij kijken ook BZV maar vinden het dit jaar ook niet zo super maar ach we blijven gewoon kijken haha De kleine man heeft weer heerlijk gekroeld en ligt nu in bed (was total loss) dus nu ff tijd voor foeske man We hebben trouwens HET geboortekaartje gevonden wat bij ons past, maar kan hem hier niet plaatsen want weten jullie meteen het geslacht Heb echter ook nog niet gevonden waar deze te bestellen is dus hoop dat ik hier nog achter kan komen
He lieve zwangere meisjes! Wij zijn weer terug van een weekje vakantie. Het was fijn om weer even als gezin bij elkaar te zijn. Maar nu zit mn man weer in het vliegtuig richting Koeweit. Dus ben weer een aantal weken alleen met mn kleine mannen. Zwangerschapstechnisch gaat het allemaal prima op het moment. Moet nog wel steeds rustig aan doen, maar dat is bijna niet te doen. Maar probeer het zoveel mogelijk. Heb nog steeds weinig ideeen qua naam. Dat vind ik wel irritant. Maar goed, we hebben nog even. Ga nog even een paar uurtjes werken, nu de mannen slapen.
Ja leuke reactie hè? Moest er zelf ook wel om lachen... Bzv is idd minder leuk als anders! Maar ach,zolang duurd het niet meer dus kijk die paar afl maar af haha Onze mannetje slaapt ook al even maar ben bang dat ik er straks uit mag voor hem.... Hij is weer eens snot verkouden,hoest de longen uit zijn lijfje en toen hij al even in bed lag riep hij, mam ik heb het koud! (was namelijk de was nog even aan het doen boven) terwijl hij warm aanvoelde? Dussssss ik ben bang dat ik morgen/vannacht met een zieke zit.... Ach ja kan er ook nog wel even bij hoor haha Maar leuk dat jullie 'het' geboortekaartje gevonden hebben! En jammer dat je het niet met ons wilt delen Wij zijn nog druk aan het zoeken pfffff moeilijk hoor! Fijne avond verder!
Dank je Biby Had nog even een vraagje. Ik zat te denken om Boaz straks in zijn eigen ledikant te laten slapen als de kleine man geboren wordt. Dan wilde ik nu voor mini een wiegje te kopen. Vond dit wiegje hieronder wel leuk, maar het is eigenlijk een reiswieg. Zou ik hem hier een paar maanden in kunnen laten slapen denken jullie? Maand of 5 a 6 ofzo?
Lijkt mij een beetje klein. Kan misschien wel tot drie maanden. Wij hebben meteen een ledikant ipv een wiegje gekocht.
Roosenzo, welkom terug! Het niets doen is idd een grote kunst en die naam komt vast wel! O Jelte werd geboren tijdens onze verbouwing dus woonde in een stacaravan Hij lag veel in de reiswieg ging prima hoor! Biby, tis zonde de kleine man hoop dat het meevalt!
Lieve meiden ineens weet mega last van buik en bekken. Heb dus maar gekozen in in bed plat te gaan ipv de laptop aan te doen. Moeten weer meer dus. Liefs en trusten vast