Collo ook bedankt voor t delen van je ervaring Fijn om te horen dat t went.. Ik ben gewoon een slaapkop en zeker door een burn out en spanningsgerelateerde migraine heb ik m'n slaap nog meer nodig als ooit Toen ik baby was sliep ik al door tot 10 Dus daar zat een beetje m'n angst, zo van ga k er lichamelijk nie aan onderdoor maar aan de andere kant lijkt t me ook zo bijzonder, zo n kleintje die je wekt en alles
Goedemorgen loving mom! @ jufjip: leuk kado meid! Boekje vond ik zelf ook erg leuk om te lezen. @ collo: prima te overzien toch het aantal dagen dat je nog moet werken!
Goedemorgen dames!!!! Hier manlief en dochter de deur uit, handig dat hij dan wat later begint hoef ik haar niet weg te brengen. Ik loop dus lekker in mijn joggingbroek. Nu nog even een lekkere bak cappuccino uit ons nieuwe apparaat en dan geef ik mezelf een onwijze schop onder mijn kont! Fijne dag allemaal!!! (al zal ik me hier vast om de zoveel tijd melden aangezien ik de mailtjes wel op mijn foon binnen krijg)
Goedemorgen dames, Ook hier moet het een en ander gebeuren.... Pffff Maar heb zoooooo geen zin!!! Nu al niet en ik ben net wakker hahaha Vannacht een paar keer mijn bed uitgewerkt omdat onze kleine man (weer) ziek is.... Arm mannetje! Dus door de gebroken nacht ben ik net wakker geworden met hoofdpijn blegggg Hopelijk trekt het snel weg en doe ik wat in huis.... Voor alle dames die (proberen) het huishouden gaan doen, Veeeeeeel sterkte vandaag!!!! En tot later!!
Haha was het maar alleen het huishouden... ik moet dus het huishouden doen, was wegwerken, alles stoffen, kinderkamers zuigen en dweilen, bedden verschonen, badkamer en wc behandelen met de stoomreiniger, ramen lappen binnenkant (ramenwasser doet deze week buitenkant namelijk) en dan nog meubeltjes voor Yara schuren en in de verf zetten hopelijk. Oh ja en de inloopkast die ik gister niet gedaan heb moet uitgezocht en opgeruimd. Ook de commode beneden moet maar es uitgezocht en alles er uit wat er niet meer in hoeft, speelgoed Yara uitzoeken en omwisselen met dingen van bove, Yara haar te kleine kleding sorteren op maat (ik loop ietsje achter uchuch) en in vacuüm zakken doen eeeeeuhm....en dan zijn er nog allerlei schilderdingen waarvan iedereen natuurlijk wel snapt dat het allemaal niet gaat lukken aangezien ik bovenstaande ongetwijfeld al niet af krijg.... en mijn omgeving maar roepen dat ik op zo'n dag als vandaag als Yara weg is toch echt even mijn rust moet pakken....maar wie komt mijn to do list dan afwerken??? Haha nou ja laat ik maar es echt beginnen nu want nog geen koffie gepakt en zal nu toch es wat moeten gaan doen...
Haha oeps hoe kan dat nou, hele post dubbel! Jufjip gelukkig dat je het niet erg vind dat ik dat vraag Je kan bijna niet voorzichtig genoeg zijn.. Ohja die is anders! Ook mooi! We weten nu al dat hij met sinterklaas uitbreidingen krijgt erg leuk! Duplo is zoiezo superleuk Ze hebben er ook zo lang plezier van! Haha ik zal je schoppen succes vandaag! waar koop jij je vacuumzakken? Foeske Bones was wel leuk vond ik, heerlijk weer nieuwe afleveringen Alleen een nadeel dat t laat begint, normaal gesproken liggen wij er om 10 uur al in Collo haha ok Ja vond het niet echt de film die ik had verwacht Thnx! Ai idd dat is echt funest, met je voeten dingen aan de kant schuiven! Het werken is inderdaad te overzien! Lekker! D83 idd het wijst zich vanzelf en anders wordt je er wel op gewezen door de vk, je lijf of je ha mijn ha zei gewoon: als je nu niet oppast en meer rust krijgt ga je het ziekenhuis in.. Ik ging naar de ha omdat ik de kinderwagen niet meer vooruit kreeg, was echt helemaal uitgeput Het er van tevoren over hebben met je man is heel zinvol, zo weet je hoe je er beiden in staat. En hè, misschien hebben jullie wel een doorslapertje! Ja het was niet leuk toen ze zeiden dat wij hem stress bezorgden, maar ik was er vooral boos om omdat ze niet naar ons luisterden. Wij konden gewoon zien dat hij pijn had maar ze namen het niet van ons aan. Gelukkig hebben ze ons ook wel gelijk gegeven toen we snachts in het z aankwamen met een baby en een steen in een luier.. Hij had best stress kunnen hebben hoor, door de 17 weken weeën tijdens de zws, een snelle bevalling, mijn afwezigheid (IC) vlak na zijn geboorte en de zorgen van manlief om mij, maar we wisten gewoon dat het daar niet aan lag Je ziet op fotos ook echt een verschil. Eerst een gesloten, bang mannetje en erna een open, enthousiast mannetje met grote ogen en een geinteresseerde blik. En hij huilde bijna niet meer en had veel meer energie. Door de pijn had hij een spierontwikkelingsachterstand, hij kreeg meer buikpijn bij spierspanning dus die gooide hij er helemaal af, helemaal slap. Dus 3 maanden achterstand maar gelukkig is dat weer helemaal bijgetrokken! Rot van je hoofdpijn zeg! Niet eigenwijs zijn en wel je medicijnen pakken als het niet meer gaat he! Hier: ik ga vandaag de witte en donkere babykleertjes vouwen (ja heb ze toch al gewassen) En miss de roze was draaien Verder nog de gewone was vouwen en als het kan nog het hele huis stofzuigen. Denk niet dat ik eraan toekom maar wil eigenlijk het ledikantje ook schuren. Vanmiddag even lekker thee drinken met een vriendin en misschien mee met mijn moeder mee naar het zh, vandaag krijgt ze de ct voor de aftekening van het bestralingsgebied..mijn vader gaat in principe mee maar als hij in de file oid staat en daardoor niet op tijd kan zijn ga ik mee. Zo, ook ik ga aan de slag
Zo...eerste klusje klaar...cappuccino staat voor mijn neus en eerste grote klus gedaan, de ramen buiten Oh ja daar deed ik zelf niks aan behalve alleen maar betalen hihi
Voor mij vandaag ook een opruim/schoonmaak dag! Straks eerst maar eens naar de winkel, want mijn schonnmaakmiddel is op Dan naar de zolder waar nog een lading wasgoed ligt om te strijken. Dan de babykamer soppen en dweilen. Dan ledikantje en wieg schoonmaken en naar de babykamer verhuizen. Hoop dat het gaat lukken want mijn dochter wil graag helpen . We zten gister samen in bad en het leek wel of er uiteindelijk meer water naast het bad lag, dan in het bad.
hier ook aan de schoonmaak straks eerst naar de markt en karwei we wonen 3 hoog en tootje maakt gewoon het kiepraam helemaal open dat ie er zo uit kan vallen dus moet even een beveiliging halen voor het raam zodat ie maar een kiertje open kan
Succes iedereen met het huishouden!! Hier zit de helft van de bank inmiddels in de was...ooooh jeeeeeeee sinds niet eens op mijn lijstje... Als ik julkie zo hoor over wiegjes enzo dan wil ik ook!!!!! Moet echt nog te lang wachten pffffff
Jufjip houd je wel rekening met je lijf? Wat een leuk cadeau! Haha! Mijn man heeft het boekje ook gelezen toen ik zwanger was van Olaf Roosenzo pff lijkt me wel zwaar zeg dat hij zoveel weg is! Is hij er met de geboorte van de kleine wel? Thnx! fijn dat de controle goed was! Kleinduimpje jullie gaan lekker snel dan! Maar wat maakt het uit! Wij ook We kennen elkaar nu 18 jaar, maar hebben pas bijna 6 jaar een relatie. 1 December 2006 kregen we wat en 19 november 2007 werd Olaf geboren Straks zijn we 6 jaar samen, hebben we kindjes van 5, 2 en 0, een koophuis en zijn we ruim een jaar getrouwd Hier: Olaf heeft er 3 jaar over gedaan om door te gaan slapen Liam sliep meteen door, die was helemaal moe van alles overdag Zo dat was wat er nog zat tussen mijn post van gisteravond en de paginas die ik nog niet had gelezen nu echt aan de slag
Ik wil ook heeeeel graag aan het kamertje beginnen!! gewoon lekker rommelen en zo.... Heerlijk! (Als het goed is) komen van het weekend mijn moeder en stiefvader en dan word de babykamer geschilderd! Joehoeeee kan niet wachten.... En dan.... Gaan de meubeltjes erin en kan ik gaan rommelen elke dag haha Maar voor nu... Heb ik bijna net zulke taken als jij! Genoeg te doen dus!! Alleen mijn lijf wil niet echt En dan heb ik nog een zieke om me heen,die houd ook de boel best op... Nou succes met je klussen!
@Paloe, mooie kamer, lekker ruim! @Lovelymom, nu maar hopen dat de ab goed is en dat je niet weer iets anders moet! Sterkte! @Zwangerschapswens, weet ik eigenlijk niet meer precies, maar volgens mij is het zo dat je dan beter kunt bepalen welke kolf er het beste bij je past...... en stel je hebt al een kolf en het lukt helemaal niet met de bv, dan heb je de kolf voor niks aangeschaft...... @D83, hier best snel aan het ritme gewend toen de twin er was, nu moet ik wel zeggen de jongens hebben eerst 5 weken in het ziekenhuis gelegen en toen ze thuis kwamen hebben ze denk ik ongeveer 2 weken nachtvoeding gehad en daarna sliepen ze al door. en wat ik ook veel deed was na de 1e en 2e voeding zelf ook nog weer wat slaap pakken......
D83, dat gaat helemaal goed komen hoor met dat ritme. Niet bij iedereen gaat het vanzelf, maar wennen doe je sowieso. Na een jaar van slapeloze nachten had ik ook af en toe wel zoiets van ow nee!!!niet weer!. Maar als ik dan zijn leuke hoofdje zag met zijn flapoortjes was ik niet meer moe. Kleinduimpje, hoe heb je geslapen met je kussen? Scheelt het een beetje? Foeske, het is eigenlijk ook groot nieuws. Je hebt gelijk Girafje, jij hebt ook al zon schone slaapster. Ideaal zeg! Boaz begint altijd te roepen als hij wakker is. Heeft weinig geduld. Net als zijn moeder Jufpip, wat een leuk kado zeg! En inderdaad erg leuk om er samen even uit te zijn. Jij hebt wel heel veel op je lijstje staan vandaag zeg! Word al moe als ik het lees. Colloo, wat vervelend dat je je al zo super zwanger voelt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf echt helemaal nergens last van heb op het moment. Moet me wel een beetje rustig houden voor de kleine vent, maar behalve dat ik hem af en toe voel bewegen merk ik weinig van mijn zwangerschap. Behalve dan die 8 (!!!!!!) extra kilos die ik mee moet zeulen. Maar ik kijk niet heel erg uit naar het moment dat je je echt zon zwangere koe voelt (spreek nu voor mezelf hoor). Dus erg vervelend als jij je nu al zo voelt. Dat wilde ik er mee zeggen Paloe, is het heel erg als ik zeg dat ik een klein beetje jaloers ben op jouw roze was? Als mijn man er bij de geboorte niet is ben ik niet blij! Ga er vanuit dat dat wel goed gaat komen, maar als de bevalling ineens begint bestaat er toch echt een kans dat hij er niet zal zijn. Een vriend van me heeft al aangeboden er dan bij te zijn, maar geloof dat ik dat toch een beetje vreemd vind. Leuk jurkje/shirt trouwens bij het buikentopic.
Wat zijn jullie allemaal nuttig bezig zeg! Ik heb nog niet heel veel gedaan eerlijk gezegd. Stofzuigen, dweilen, wasje, bedden verschonen, keuken schoongemaakt. Eigenlijk toch best veel.... Boaz is helemaal boekenfan geworden en komt me constant halen om weer een boekje te lezen. Ik vind dat dat gestimuleerd moet worden, dus heb al weer 10 boeken met hem gelezen vandaag. Bij voorkeur boeken met auto´s, vliegtuigen en graafmachines. Al is rupsje nooitgenoeg ook een groot succes. Vannacht had ik echt een drama nacht. Kon eerst zelf niet in slaap komen. Lukte pas rond 1 uur, om 2 uur kwam Luc uit bed en Boaz werd ook nog 3 keer wakker. Dan duurt het elke keer weer zo lang voordat ik in slaap val. Als Bowie zo gaat slapen ga ik ook even liggen. Anders ben ik vanmiddag een chagomama. Zit niemand op te wachten. Vanavond moet ik ook echt nog aan de slag. Loop een beetje achter qua werk door de vakantie van vorige week.
Collo, bedoel je met zwanger lopen, waggelen?? Haha dat doe ik n.l. ook Jufjip, zag er lekker uit die cappucino! Aan de slag jij haha ( o ik was te voorbarig) Paloe, veel plezier vanmiddag en succes met je moeder (beetje dubbel) Jullie zijn lekker bezig met zn allen Hier rustig aan Wel vaatwasser geleegd en straks ff stofje afdoen en als Jelte slaapt wil ik alvast de soep maken voor vanaaf . Maar das dan ook alles!
zo ik heb me wandeling gehad voor vandaag ! met de kids naar de markt en toen naar karwei gelopen ben gesloopt! maar wel even lekker een frisse neus gehaald
Poe....... Ik word al moe als ik aan het huishouden denk........ Omdat ik niet veel mocht is mijn conditie echt gedaald tot ver onder het nulpunt... Ga vanmiddag weer even het bos in met de jongens, dat lukt nog niet. En ik moet stofzuigen!! Heb nog wat strijkgoed liggen, maar dat ligt nog heel goed zo...... hahahaha!!
Wow wat staan er een hoop klusjes en huishoudelijke taken op t programma vandaag! Succes dames! Maar doen jullie niet te veel! Hoofdpijn eindelijk gezakt, n m'n medicijn niet hoeven te gebruiken Hoop dat t nu weer poosje weg blijft.. Ik moet vandaag paar x op de fiets en zit ik gewoon tegen op Raak er zo kortademig en uitgeput van, bah. Lopen gaat me beter af maar het is te ver om te lopen! Succes met alle klusjes dames! @paloe; vreselijk.. Gewoon niet serieus genomen worden! Goed dat jullie hebben door gezet hoor! En wat n verschil, voor n na! Kan me voorstellen dat ie zich een heel anders mensj voelde! En jeetje j hebt zo ver ik t lees wel n heftige tijd achter de rug met vroege weeën, n snelle bevalling en op de ic te hebben gelegen! Hopelijk verloopt alles nu minder heftig! Dikke knuffel! N succes als j mee gaat naar t zhuis en zowiezo voor je moeder!