Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mijn man ook. Is nu ook weer een paar weken weg en moet daarna waarschijnlijk vrijwel meteen weer weg... Wat voor werk doet je man?

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jufpip, goed bezig!

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lekker even geslapen vanmiddag met Bowie en daarna Luc opgehaald van school en de jongens even laten spelen in de speeltuin. Lucas is nu naar een vriendje en Boaz is met zijn auto's aan het spelen die hij pas per ongeluk gestolen heeft uit de AH....minder.

Ik heb de witte baby kleertjes al wel gewassen, maar de gekleurde was ga ik morgen maar eens doen. Zo schattig al die kleine kleertjes.

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Een club! Wat een leukigheid!

5. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auauau en ja dat is mijn eigen schuld!!!

Ik ruim even op trek snel een stofdoek over het laatste kastje en dan ga ik heeeeeel lang douchen in de hoop dat mijn bekken dat fijn vind. Dan ons meisje halen zo'n zin in!!!!

Morgen gelukkig geen actieve dingen op de planning....

6. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    Gelukkig hoeft ie van mij niet zo heel vaak weg. Hij doet onderhoud van transportbanden. Sinds afgelopen september is het veel naar het buitenland, maar daarvoor was de laatste keer in maart.

Deze week nog en dan nog 1 keer in november en dan is het even rustig. Misschien nog in december maar dat is nog niet zeker.

Hij vroeg pas geleden hoe ik het zou vinden als hij eind januari 2 weken naar Denemarken ging :$ tja heb maar voorzichtig gezegd dat ik dat niet zo'n heel strak plan vond hahaha ;)

Wat doet jou man?

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    #2547 Roosenzo, 23 okt 2012
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
    Nu we het zoveel over voedingskussens gehad hebben wilde ik nog even laten zien hoe wij het kussen ook heel lang gebruikt hebben. Met een aankleedkussenhoes erover vond Boaz het altijd erg prettig om er op te liggen/zitten. Op de foto was hij ongeveer 7 maanden.

Bijgevoegde bestanden:

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Heb geen zin om soep te maken… Morgen wordt het ‘n soepdag vanaaf gewoon aardappel, groente, vlees haha

D83, gelukkig is het weer gezakt! Slaapse vanaaf :p

Jufjip, goed bezig, jammer van het AU-gedeelte! al opgedroogd??

Club, heb jullie geaccepteerd hoor!

Ik wil ook babykleertjes wassen :( Kan ze alleen nog niet kwijt dus moet geduld hebben (en dat is moeilijk haha)

9. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    lieve meiden, daar ben ik eindelijk weer eens! Eigenlijk illegaal want zit nog op mn werk, maar heb zo geen zin meer :(.

Heb wel gisteravond en net alles bijgelezen en wilde reageren, maar het zijn serieus meer dan 20 pagina's... sorry, maar die laat ik even voor wat ze zijn.. Vanaf nu zal ik wel wat beter en sneller reageren hoor!!

Ik kom vanavond nog ff spieken!

@meiden met klachten, ziekteverschijnselen e.d.: sterkte en heel veel beterschap!! Rustig aan doen jullie!!

xx

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Mijn man is projectmanager voor een Amerikaans bedrijf. Hoe zit nu in Koeweit. Was een hele grote demonstratie afgelopen zondag, met meer dan honderd gewonden en een paar doden. Niet echt fijn... Nee, eind januari wordt het wel een beetje spannend om nog weg te gaan. Hier bestaat helaas wel de kans dat mijn man dan nog weg zal moeten. Zodat hij daarna een tijd thuis kan zijn. Dus hopelijk houdt de baby zich een beetje aan de planning.

11. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    wat een schatje ! :)

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    roosenzo
    lief!!!

hier is het patatdag jammie!!

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Foeske, ik heb gewoon een plank in de kledingkast vrijgemaakt voor de kleertjes. Wilde ze perse wassen...

Jufpip, hoop dat het douchen gaat helpen.

Manonvd, hoop dat je werkdag snel voorbij is.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou heb de goede ab yes !!
    dus hopen dat ik gauw van al het gezeik af ben

15. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    hmm... dat klinkt toch ook wel erg goed... :D

16. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @roosenzo...wat handig de tip van de hoes over je voedingskussen! Ik heb wel een domooseat maar ik voorzie nu al problemen met Y. als beebje daar op mag haha
    Dit is wel een super handige oplossing dan zeg!!!
    Al hoop ik het voedingskussen ook wel nog nodig te hebben dan ;)

een droppie ook trouwens!

17. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovelymom yes toch de goede kuur! Hopelijk helpt het snel!!

Enne patatjes...
    nee dat kan ik echt niet maken haha
    Ik heb nog ovenschotel van gister in de koelkast en heb zondag ook al patatjes gegeten hihi

Denk dat Y poffertjes eet die is niet zo van de ovenschotel, ach moet kunnen na een dagje kdv morgen maar weer lekker groente!

oh ja douchen haha...

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja klinkt goed he ! hier elke dinsdag :p manlief komt laat thuis en moet dan door naar de oefenavond van de brandweer

jufjip nee ga dan maar lekker aan de ovenschotel:p
    (is ook jammie:D)

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wat fijn zeg! Geniet van je frietjes!

20. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier op dinsdag ook altijd makkelijk, of restjes of patatjes. y is dan moe van de opvang en ik van 2 dagen werken. heb op dinsdag altijd huiswerkklas na schooltijd tot 5 uur dus voor ik dan thuis ben gekookt heb, y gehaald heb...
    Bevalt me wel zo...

Deel Deze Pagina