Hoop bijbelse namen. Voor een meisje hebben we ook een bijbelse. We zijn helemaal verliefd op die naam Voor een jongen hebben we meerdere opties. Ook een aantal bijbelse ertussen.
Ook iemand hier die baby nog niet voelt? Ik lees hier allemaal mooie verhalen. Morgen ben ik alweer 18 weken maar ik voel helemaal niets nog. Word er onzeker van, als ik jullie hoor Maar ik ben vast ook niet de enigste toch?
Hoi Pip, toen ik van de eerste zwanger was, voelde ik haar ook pas bij ruim 18, bijna 19 weken. En toen waren het echt borreltjes, vlindertjes die tegen de binnenkant van je buik fladderen. Vervelend joh, het kan je zo onzeker maken. Wat helpt, is een wandeling maken, dan gaat je Ukkie slapen en als je thuis komt direct gaan liggen. Dan is Ukkie de schommeling kwijt en zal hij/zij wakker worden. Dat helpt andersom ook 's nachts om het in ieder geval even in slaap te schommelen. Succes!
@ pip: mijin dochter voelde ik ook pas rond18/20 weken hoor! Omdat het de tweede is weet ik uit ervaring hoe het voelt. Wie weet voel je de baby al, enkel besef je het nog niet.
Bedankt meiden! Ik probeer me al wel elke dag liggend te concentreren. Het komt nog wel. Heb er gewoon zoooooo veel zin in Wat beschrijven jullie het mooi ook! Word al helemaal verliefd op het idee van vlindertjes en borreltjes voelen
Hi meiden! Poeh het is echt too much om op alle berichtjes te reageren . Ik heb iig alweer 2 jongetjes en een meisje voorbij zien komen als ik me niet vergis: super!! @mama in spe: fijn dat ze je moeder hebben kunnen helpen! Hopelijk herstelt ze snel. @kelly: ik heb een Cortina U4 transport in mat zwart met een mooie houten krat erop. 3 versnellingen. Echt een super relaxte fiets!! Goed om te weten dat ze die zouden kunnen aanpassen straks Wat een enorm leuke hond trouwens! @namen: meisjesnaam allang uit. Jongensnaam heb ik wel in m'n hoofd, maar nu vriendlief nog overtuigen hihi! @pip: ik voelde vorige week zaterdag een drietal x een klein kriebeltje dat ik met niks kon vergelijken en dus nooit had gehad. Meiden hier zeiden al dat het toch de kleine kon zijn. Gisteravond voelde ik het dus weer heeeel even! Hetzelfde gevoel, dus misschien toch idd waar? Maar verder voel ik ook niks hoor! Dus lijkt me gewoon normaal hoor, no worries! Ooooowwww morgenvroeg eindelijk koffers inpakken en auto inladen!! Dan gaan we smiddags naar m'n ouders voor de verjaardag van m'n vader. Die wordt maandag 60 en geeft een groot feest, dus dat pikken we nog even mee uiteraard. Blijven we daar slapen en dan rijden we maandagochtend naar italie!! Zooooveel zin in!! Denk dus niet dat ik dan veel online kan zijn... Ik ga de dagelijkse berichtjes nog missen denk ik haha! Maar nu eerst toch lekker 2 weekjes quality time met vriendlief!
@namen: qua jongensnamen hebben we nog wat over van de vorige keer. Meisjesnaam vind ik echt heel moeilijk. Over twee weken weten we wat het wordt, dus dan kan het echte namen zoeken beginnen. Zo lekker mijn bedje in, ben toch wel erg moe.
Pip Hier ook nog geen teken van leven vanuit mijn buik hoor. Zal allemaal wel goed komen... Meestal rond de 18de week dat je iets begint te voelen en het ook zeker weet.
Ik heb lang niet alles bijgelezen want ik ben snipverkouden en doodop, maar ik wil even roepen dat ik ook nog niks voel hoor! Ik dacht iets te voelen 1.5 week geleden maar daarna niks meer, dus ik heb het me vast verbeeld. Simone voelde ik pas met 18 weken geloof ik, en nu ligt de placenta weer vooraan dus duurt het even. Dus maak je geen zorgen! En dan ga ik nu naar bed want ik ben kapot!
Hier voel ik sinds een week de kleine. Eerst af en toe, zodat je nog ttwijfelt, maar nu toch wel elk dag een paar keer. Denk dat de placenta er zeker niet voor ligt. Hoop dat t voor jou ook snel begint, Pip . Het is heel bijzonder.
Ik heb het geluk dat mijn placenta aan de achter kan ligt. Ik heb de kleine vorige week voor het eerst gevoeld en gisteren en vandaag heb ik hem heel vaak gevoeld. Het zijn kriebeltjes/vlindertjes en soms een beetje zoals jeuk. Ik ga lekker slapen..gezellig feestje gehad net maar het is mooi geweest
Goedemorgen meiden! Ik voel de baby dagelijks. Als ik opsta issie nog stil, maar een keer dat ik aan het ontbijt begin voel ik het kriebelen. Als ik in de auto zit voel ik het ook altijd, en gisterenmiddag een paar schoppen gehad, maar die vind ik nog heel moeilijk te herkennen. Beweging herken ik nu heel gemakkelijk, het gekriebel enzo, maar de schoppen verwar ik dikwijls nog met mijn darmen en omgekeerd Ik ga zo maar eens aan mijn strijk beginnen, dan is dat ook weer gebeurd en hebben we weer een week frisse kleertjes Dinsdag echo, ben hééééél erg benieuwd
Lovely ok fijn dat ze in de gaten gehouden gaat worden! Al een redelijk traject gehad dus hopelijk helpt dit dan! Kelly fijn dat het afscheid mooi was, al is het nooit makkelijk.. Huh buikband te klein? Leuk dat shoppen he! Manon jaaa je hebt vakantie! Geniet ervan meid! Enne hier kletsen en reageren is leuk maar geen verplichting he! Elance WOW wat heftig! Ik lees best veel over die uitstrijkjes, heb er zelf nog nooit een gehad! Enne de beeb was niet preuts gelukkig! Oehhhh nog even en dan weten jullie het geslacht! Roosenzo fijn dat je weer een laptop hebt, snel! Gelukt met de schoenen? Hoge hakken zijn nu iff wat minder fijn hebben jullie een fijn weekend weg gehad? Mamaatje ben het helemaal met je eens wat meds betreft! En sorry voor de vertraging, we waren gisteren druk met het vieren van onze trouwdag Flier ook jij mag al bijna koekeloeren! Kleinduimpje haha staat er al op maar dat is vast al gezegd! Foeske fijne vakantie verder!!! Girafje ach die buik komt wel Bij mij zie je ook nog niet veel, al is het de ene keer duidelijker dan de andere keer maar dat licht vooral aan hoe erg mijn darmen van streek zijn Dobber hier staat het idd ook nog niet op fb, een van mijn leidinggevenden is op vakantie en weet het nog niet.. Mamainspe pff dat is ook niet niks van je moeder..hopelijk hersteld ze snel! Ohh heerlijk ff naar de ikea! Pip ik voel de beeb al wel, maar ik ben erg vroeg, 14, 13 en nu weer 14 weken Roosenzo, rosa en chayennah ben zo benieuwd naar jullie kleintjes! Chayennah super een meisje!!!! Gefeliciteerd! Die zal vertroeteld worden door haar grote zussen! Lekker geshopt al? Roosenzo jaaaaaah een jongetje! Leukleuk!!!!! Gefeliciteerd! Namen: nee we hebben nog geen naam, wel een idee maar we gaan toch weer net als bij Olaf en Liam de namenlijsten door, bij hen ontstond er een speciaal gevoel bij een bepaalde naam (Olaf en Liam) en die is het geworden En we houden de naam voor onszelf als we m hebben Fiets: ik heb een montego mamafiets met gewone dikte banden, heerlijk! Lekker breed stuur
1e trouwdag: we hebben een heerlijke dag gehad gisteren met zn 4en en beeb in buik! Eerst zijn we met mijn oma (87) gaan picknicken, waar mijn vader ook nog even langskwam en daarna zijn we naar scheveningen gereden. Het was supermooi weer en Olaf en Liam (en wij dus ook) hebben zich super vermaakt! Lekker door het water gelopen en in het zand gespeeld, ijsje gegeten, in een speeltuintje gespeeld en lekker uit eten geweest aan de boulevard. Heerlijk! Liam had vannacht wel last van alle prikkels denk ik, hij heeft de hele nacht niet geslapen en ik dus ook niet, pfff. Mr paloe is nu even met ze aan het fietsen, heb ik even tijd voor mezelf en kan ik zo lekker in bed kruipen
whoooohooooo echt...hij zag het meteen zei hij Ik dacht dat mijn hart zou barsten van spanning en geluk! En nu krijg ik ook steeds van die golven van overgelukkigheid, helemaal geweldig! Mijn gevoel was dus wel echt mijn gevoel en niet alleen mijn hoop en bijna iedereen die voorspellingen deed had het goed! We houden het geslacht nog wel even voor ons maar niet tot het eind denk ik En placenta ligt aan de achterkant, ook fijn om te weten