Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Toch te veel gedaan vandaag en nu bekaf. Gelukkig is manlief thuis en kan hij de kleine meid mooi naar bed bregen.

Zag een leuke foto voorbijkomen. Ik heb destijds een hoes gekocht op internet waarmee je een zitzak kan maken van het voedingskussen. Ideaal! Weet echter niet meer waar. Zoda ik het kussen weer nodig heb zal ik wel kijken of er een merkje in staat.

2. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Leuk zo'n onverwachte wandeling. En gezellig eikeltjes zoeken is altijd leuk.
    Wij hebben hier veel kastanjes, ga ik altijd zoeken met mijn oppaskindjes. Die vinden dat geweldig. En je kunt er als ouder een leuke herfst tafel van maken. Samen met wat blaadjes enzo :D

3. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dobbertje hier vorige week naar het park geweest met de buurkids en Y. Daarvan al 2 grote herfstschalen gemaakt....dus deze eikeltjes even per ongeluk weggedaan hihi....

4. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Wat is er een hoop gedaan zeg! Goed bezig hoor allemaal in het huishouden e.d

Hier even klagen: Vanochtend gewerkt en had voor vanmiddag mega veel plannen (tuin opruimen, stoffen, beneden opruimen etc)
    Maar helaas. Niks van gekomen. Vanochtend voelde ik me al niet heel best, dus vanmiddag met dochterlief even op de bank gaan liggen maar daar werd het niet beter van.
    Ben nu zo beroerd. Niet lekker, duizelig, kortademig en koorts...:( Daardoor ook heel veel pijn in mijn bekken en rug. Kwam de bank bijna niet af... Gelukkig was manlief vroeg thuis. Heeft eerst de kozijnen van de kinderkamer geschilderd en daarna gekookt. Baal er zo van! Hij doet echt mega veel en is super lief maar wilde zo graag ff klungelen maar voel me er veel te beroerd voor.

Dochterlief was wel heel lief, lag ik op de bank, komt ze bij me liggen: 'mama slapen?' Kwam ze me aaien en kusjes geven, heel lief.

Maar goed, ik baal echt dat ik me niet lekker voel. Lijkt wel of deze zwangerschap echt mijn weerstand omlaag keldert ofzo...
    Nu maar met kop thee in bed gekropen, zal lekker vroeg slapen en hopen dat het morgen beter is...

5. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry voor de ego noot....:)

6. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi woezel daar zijn we toch voor? geen sorry zeggen! Logisch dat je er van baalt!
    Onze dametjes schelen precies een maand, leuk!!

Doe maar lekker rustig aan en laat je maar even lekker verwennen hopelijk ben je morgen weer een beetje opgeknapt!

knuf

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    woezel beterschap !! hopen dat je gauw weer beter mag gaan voelen

8. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha!:D

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woezel, beterschap meid! maar lekker onder de wol!!

10. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jufjip, leuk zo’n spontane actie :D Onze man heeft te weinig zelfvertrouwen om zelf te lopen… (maar ach ik liep ook pas met 23 maanden)

Woezel, ff uitzieken jij!

Hier kapot, mezelf gedoucht, de kleine man gebadderd en in bed gelegd, en huis weer ‘speel-ravage-vrij’ gemaakt ;) Nu ff niets anders dan tv kijken!

o en dames... heb stiekem al heel wat afgehaakt in de 5 weken dat ik thuis zit :p

Bijgevoegde bestanden:

11. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het rustig hier??
    Liggen jullie allemaal lang uit op de bank of in bed?

Woezel,veel beterschap meid!
    Hoop dat je je morgen weer beter voeld...

Lovelymom,hoe waren de zelfgemaakte frietjes?
    Krijg er al weer trek in als ik er aan denk haha

Jufjip,leuk toch al die eikeltjes enzo?
    Mijn kind komt soms met hele stokken naar binnen! Haha
    Kijk eens mama voor jou!!! (en dan er gelijk bij zeggen) niet weggooien hè? whahahaha slimpie!
    De stokken verdwijnen dus wel naar buiten,maar de blaadjes,kastanjers en eikeltjes enzo niet hoor!

Komt er nog wat leuks op tv vanavond?
    Anders ga ik weer verder met zoeken naar leuke kraamcadeautjes...
    Even vast leuke ideeën op doen!
    (heb al wel iets leuks maar weet het nog niet zeker)

Fijne avond dames!!

12. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

Aaaaahhh wat super leuk!!!
    Die wil ik ook!!!
    Ben jaloers :D:D

13. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @foeske echt leuk die haakwerkjes! Ik wou da ik dat kon!!! Lekker iets wat ik zittend kan doen...al moet ik nog bezig met allemaal fotoboeken dus op zich nog genoeg te doen....

@biby idd rustig hier, ik kreeg geen meldingen meer, maar dat klopte dus niet

Ik lig idd al in bed al sinds gtst, manlief is toch weer es laat en bleef voor hem beneden maar zoooon pijn dat van de woonkamer naar de keuken lopen al teveel leek dus nu lekker gestrekt in ons waterbed....Maar ga nog niet slapen wil zo ff projectx op opsporing verzocht kijken....kijken of er nog bekenden bij zijn die aangegeven moeten worden....

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Oh Biby, kraamcadeau ideeën zijn hier ook welkom! Heb echt geen idee!

Ik lig nu nog op de bank maar was net van plan om te gaan douchen en in bed te gaan liggen.

Heb vandaag de stof binnen gekregen voor mijn ledikantdeken en de wikkeldeken. Moet nu alleen nog op zoek naar stof voor de onderkant van de ledikantdeken en de binnenkant van de wikkeldeken.. vrijdag maar eens gaan kijken voor iets leuks.

15. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oow frietjes! Had zelf een macaronischotel op de planning staan, maar nu heb ik vriendlief ook friet laten halen haha!

Lovelymom: Fijn dat je nu de juiste ab hebt!

Woezel: beterschap!

Foeske: ze zijn echt heeeeeel leuk geworden!! Ik zou willen dat ik dat zo kon joh!

Hier ook helemaal op... Twee stressvolle dagen gehad op werk, en daarnaast zijn ze sinds vrijdag ook begonnen met de verbouwing, dus zit middenin de zooi... Heb zo'n zin om even te douchen of in bad te liggen, maar helaas: dat kan niet want heel de badkamer is vanmiddag eruit gesloopt :(. Pfff, we moeten nu dus gaan douchen bij een vriend van ons de komende dagen. Ik weet dat het mooi gaat worden allemaal, maar het is zo'n gedoe!! Nouja, nog 1,5-2 weken.... Moet goed komen!

Verder ook hier steeds meer last van billen. Dus niet echt BI lijkt mij, maar meer zwangerschapsischias denk ik? Als ik op de bank zit, kom ik er niet meer vanaf en draaien in bed is een kriem. Sinds gister ook steeds vaker last met lopen. Denk dus dt ik voor vrijdag toch ff een afspraak probeer te maken met m'n chiropractor. Heb eigenlijk maandag 12 nov pas weer staan, maar dat trek ik denk ik niet :(.

Verder ook nog eens hoofdpijn erbij nu, dus ik ga zo maar eens plat denk ik!

16. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manon hier ook veel last van billen en vooral stuitje en men noemt het toch bi....

@zwangerwens kan je misschien aangeven wat voor soort sticker je zoekt? Ben aan het zoeken maar dis wel een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg

17. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @foeske: superleuk! Kun je niet voor ons allemaal zo'n setje maken!?;)

@lovelymom: fijn, de goede AB. Gister dus zorgen voor niks.

@hier: doodmoe.....

18. Jufjip

Jufjip Actief lid

14 jun 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zwangerwens ik heb gezocht op behangfiguren en kom echt wel leuke dingen tegen...had je dat toevallig zelf ook al gevonden???? pb me anders even als je wilt...

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi dames!

Ik ben weer bijgelezen :D

Huishouden: ik ging de strijk doen vanavond maar manlief zei (tot mijn grote verbazing) dat ik me maar lekker in de bank moest leggen, de strijk wacht wel. Nou dat hoor ik graag :p

Kinderkamer: vrijdagochtend komen ze de kamer leveren :D, en volgende week woensdag komt mijn papa ons badkamermeubeltje in de kamerkamer ook zetten, joepie :D Dan is het eigenlijk bijna af, dus tijd voor foto's :p

Voedingskussen: ik slaap er echt slecht mee. Heb hem gisterenavond het bed uitgegooid, ben op mijn buik gerold (nou ja schuinweg zo) en ben lekker diep in slaap gevallen, is lang geleden dat ik nog eens zo goed had geslapen.

Kleinduimpje: wat balen zeg dat je mannetje weg is, aftellen naar zaterdag!

Jufjip: super leuke foto in de club meid! Leuk hé, die herinneringen weer ophalen :D

Roosenzo: Van dat voedingskussen met een hoes erover heb ik in de winkels ook al gezien, lijkt me héél handig. Zijn we ook wel van plan om te doen. En jij ook balen zeg dat je man zoveel weg moet, stel je voor dat hij straks niet bij de geboorte is, daar zal hij zelf ook niet blij mee zijn natuurlijk :(

Frietjesdag: is hier standaard op vrijdag, of dan eten we eens pizza ofzo, kan ook. Oh meiden, en jullie hebben de Belgische frietjes dan nog niet gehad (nou ja, sommigen van jullie :p)

Mijn gyn had ons al gewaarschuwd dat je tijdens de zwangerschap vaker naar vettig of calorierijk voedsel grijpt en dat het ook volstrekt normaal is.

Zwangerwens: wat goed zeg dat ze je geen zware patiënten meer gaan geven. Lijkt me ook wel normaal natuurlijk, maar wel goed dat er toch over kan gepraat worden, kan wel begrijpen dat het niet overal zo is.

Woezel: lekker vroeg onder de wol meid! Dat kan wonderen doen

Foeske: oh joepie, een haakbuddy :D my masterpiece van 30cm hoog:

20. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk hè iets leuks bedenken?
    Tot nu toe heb ik hele schattige flesjes (roze) gevonden...
    Daar kun je dan bv roze/witte muisjes ofzo in doen! Dacht,leuk met een roze lintje erom en een kaartje eraan! Klaar is Kees!
    En ik kan daar zo nu en dan thuis lekker mee gaan beginnen! Aangezien ik nog niks in de babykamer kan doen :(
    Maar weet het allemaal nog niet zeker...
    Bij de geboorte van ons zoontje had ik hele kleine bloempotjes gemaakt!
    Wit/blauwe snoephartjes erin en dan van dat blauwe gaasachtige band (kom niet zo snel op de naam) erom met een kaartje eraan... Kreeg leuke reacties trouwens!

Deel Deze Pagina