Elance, ook super leuk joh! Ben benieuwd naar je fotos komend weekend Dames ik bloos er helemaal van tnx voor de complimenten! Mn zus zei ook al dat ik een webshop moet beginnen Maar met 7 stuks kom je nog niet zo ver hé haha!
Daar hoef je niet voor te blozen hoor! Je zus heeft gelijk!! Er komen vast nog zat koude dagen aan binnenkort dus jij hoeft je eigen dan niet te vervelen haha Hoe ben je op het idee gekomen? Het ziet er echt super gaaf uit!!!
Roosenzo; wat een schatje J zo lief!!! Zwijmel Zwijmel Hoe zal mijn kindje er straks bij liggen! En wat lees ik, hahaha wat kunnen die kleintjes trouwens al stout zijn hihi maar goed kijken straks waar die grijpgrage handjes allemaal naar pakken voor ik ook een dag thuis kom met van alles. Hoewel, het is wel voordelig hahahha (mag ik natuurlijk niet zeggen) Jufjip; wat een vervelende situatie als je toezegt maar er eigenlijk niet achter staat. Misschien te laat om er nu nog op terug te komen maar misschien wel iets om bespreekbaar te maken zodat je volgende keer niet weer met zo een gevoel/situatie zit. Wat een heerlijke wandeling heb je gehad met je meisje J 100%genieten! Lovelymom; fijn dat je de juist kuur hebt, dat je maar snel van de klachten af mag zijn! Woezel van harte beterschap! Foeske; wat kun je mooi haken! Echt super leuk! Zou t niet kunnen! Fijn dat je stoffen binnen zijn Kelly! Duurde wel even he of heb ik t mis? Manonvd; hoe was je avondje weg nog? Wat vervelend dat je niet lekker kan douchen en in bad kan als je zo op ben. Zoiets doe je dan toch t liefste thuis he L alles mee sjouwen is ook zo een gedoe en t liefst misschien gelijk een huispak aan! nou dat alles maar snel in orde mag zijn! Het zal wel mooi worden! Beterschap verder met je pijnklachten, vervelend! Nou Elance, dan is de boodschap over gekomen bij manlief, fijn! En jij kan al zo mooi haken! Leuk hoor! Hier t gevoel een marathon te hebben te hebben gefietst! Toen ik bij mn moeder aankwam bedacht ik me als ik zou gaan liggen zij de baby wel kon voelen, en ze voelde hem J hij liet even op zich wachten maar was toen aanwezig ook! Echt zo leuk, werden er emotioneel van haha Erna zag ik heel mn navel om hoog schieten en heb een paar bewegingen gefilmd en aan mijn man laten zien want hij heeft m wel gevoeld maar hem nog niet zien bewegen. Door jullie verhalen over zelfgemaakte frietjes ga ik dus zo zelfgemaakte frietjes bakken met een frikandel speciaal. Kan me niet schelen hoelaat t is, ik heb er zin in en als ik ergens zin in heb . Dan moet ik t hebben juist! Zal er voorlopig nog nie in liggen, dus t kan nog makkelijk! Slaap lekker dames, tot morgen weer!
Biby fijn dat er aankomend weekend wordt geschilderd! Mamasylvia thnx! Roosenzo hier al 11 kilo helaas.. En ja natuurlijk mag je dat zeggen meid! Ik begrijp het ook helemaal! Misschien een schrale troost maar had teveel andere was om m vandaag te draaien Hopelijk is je man er gewoon bij! En ja een vriend erbij lijkt me ook raar, mn beste vriendin(nen) zou dan beter voelen denk ik en thnx! Is gewoon een lang shirt van de Sting Je hebt veel gedaan vandaag hoor meid! Mijn lijstje is nog lang niet klaar! Fijn dat je even hebt kunnen slapen! Veel plezier met de babywas morgen wat een schatje van een zoontje heb je! Een plank? Daar passen ze bij mij niet op haha goed dat je het terug hebt gebracht! Foeske uiteindelijk hoefde ik niet mee, mijn vader kon op tijd terug zijn Hier uiteindelijk ook niet erg veel gedaan hoor Ik kan de kleertjes ook nog niet kwijt maar toch gewassen, k raak ze wel kwijt D83 thnx! Ja t was behoorlijk heftig, hopelijk loopt t nu anders. Bij Liam had ik nu al 4 weken regelmatige harde buiken en begonnen nu ongeveer de weeën maar nu heb ik alleen maar onregelmatige harde buiken Girafje winkelse morgen! Kleinduimpje ik ken het, het went idd nooit.. helaas.. Manon reageren op alles is niet verplicht hoor! Lovely fijn dat je de goede ab hebt! Biby haha, teruggebracht? Mijn broertje had het ook weleens vroeger en die moest het dan terug brengen, was het zo afgelopen ah lees al van wel Kelly ja heerlijk die kleertjes! Zwangerwens fijn dat je unithoofd zo meedenkt! Lopen/fietsen: fietsen gaat hier echt veel beter dan lopen gelukkig Friet: pff krijg dr maagzuur van! Hier: ook het voedingskussen van de kruidvat gescoord. In eerste instantie niet voor in bed maar echt voor het voeden. Heb er meteen ook maar 2 hoezen bij gekocht, een roze en een grijze Die toepassing voor het voedingskussen van roosenzo heb ik ook veel gehoord, het is ook veiliger om je kindje erop tussen je in te laten slapen. Wij hadden er bij Olaf en Liam geen en legden ze dan als het echt nodig was dat ze tussen ons in lagen op het aankleedkussen. We hebben ook een doomoo seat (zonder swing). Liam heeft er niet vaak in gelegen vanwege zijn darmen toen, hoop dat de kleine meid m wel fijn vind! Zooo, bijgelezen tot pag 258, slaap lekker!
D83 Als je echt meer slaap nodig hebt moet je gewoon alle mogelijkheden aanpakken. Dus ook slaapjes doen als je kind slaapt en niet stiekem dan de was doen of stofzuigen. Beetje zuinig op jezelf zijn ook want als je moe bent ben je ook echt geen leuke mama (is mijn ervaring dan). Dan het huishouden maar wat meer op zijn kop en een beetje fitte mama. Roosenzo Je omschrijft het eigelijk precies zoals ik het voel...Voel me echt zon aangespoelde walvis al... hahaha Zeker na het eten...dan zit ik echt te vol... Maar goed, tis niet prettig, maar als dit het ergste is, teken ik ervoor. Super dat je terug gegaan bent naar de AH!!! Foeske Ja idd, waggelen... Vooral als ik last van mijn bekken heb. Maar vind dat er altijd zo oncharmant uit zien. Huishouden Als ik zoveel zou doen als er op jullie lijstjes staan, zou ik morgen niet meer op of neer kunnen hoor... Hier het huishouden heel gedoseerd en als het niet gaat, dan niet hoor... Kleinduimpje Hahaha...denk niet dat mijn man dat had durven voorstellen.. Had ws zijn hoofd eraf gebeten Wat denken mannen toch af en toe? Biby HIer ook elke zwangerschap weer een onverzadigbare behoefte aan frietjes...mmmmm Shopliftende kinders Laatst bij de Shoeby Shop had mijn jongste in een onbewaakt ogenblik een legging van een rekje gepakt vanuit de buggy. Kwam ik pas bij de bakker achter, maar ook mee terug gedaan. Gekke was dat het alarm wel afging toen ik hem kwam terugbrengen, maar niet toen ik de winkel uit liep Woezel Beterschap meid. Gewoon aan toegeven anders wordt het alleen maar erger. Foeske Wat een schattige haakbeestjes! Crea hoor! D83 Hahaha....lekker he die ontzettende zin in vettigheden! Eet smakelijk! *Kan ik niet even bij je langskomen om een frietje mee te pikken?*
@Woezel, wat vervelend. En daar is dit forum voor. Beterschap en ik hoop dat het vroeg op bed gaan helpt
@Foeske, ik had de foto op fb gezien, echt zo gaaf die gehaakte beestjes. Je zou ze zo kunnen verkopen!
Je hebt gelijk collo.. Ga ik ook zeker doen! Verwacht t echt nodig te hebben. Gelukkig heb k een behulpzame man, mama en schoonouders T zal allemaal wel goed komen! He, lees ik dat toch net te laat, anders had k nog f doorgesneden Gek kind ook dat k ben! Friet in de diepvries maar door die verhalen hier wilde ik ook verse frietjes maar had alleen krieltjes in huis... Dus ik ze allemaal snijden, ben ik bijna klaar is de mayo op! Helemaal ontschoten! Dus hier en daar op zoek gegaan en m'n schoonzus had nog een beetje.. Was echt schrapen uit t potje maar friet zonder mayo is geen friet.. Nooit gedacht dat ik zo ver kon gaan voor eten Paloe; fijn dat deze zwangerschap anders verloopt! En waar zitten bij jou die kilo's dan je bent zo mooi slank! Ga de tips mbt t voedingskussen onthouden Tegen die tijd vast n nieuwe nodig haha
D83 Hahaha...jij moet wel mijn frietsoulmate zijn... Zou precies hetzelfde gedaan hebben. Kan ook heel verdrietig worden van friet zonder mayo.
Hahaha gelukkig dacht dat ik aan t doorslaan was Baal ook nog steeds want t was wel lekker maar kon nog veel lekkerder En omdat ik dus niet verzadigd ben heb k nog steeds trek
Kom zo nog even sociaal reageren hoor. Maar wilde even kort zeuren voordat ik moet gaan rennen. Ik heb weer bijna een hele nacht wakker gelegen. Kom gewoon niet in slaap. Zie nu zo op tegen de dag. Moet vanavond ook nog naar een vriendin. Dus voor 12 uur lig ik niet in mijn bed vanavond. Vanmiddag slapen kan ook niet want Luc is vrij vanmiddag. Bah. Kom straks wat vrolijker reageren hoor!
Goeiemorgen! Hier ook een slechte nacht.. Pfff, balen is dat hè roos? Ik moet ook nog eens werken tot 17.30u en ga vanaaf ook uiteten.. Nahja, we zien wel! Hahaha D83: jouw drang naar friet moest wel heeeeeeel groot zijn gisteravond! I like Foeske: door haken jij en idd een webshopje beginnen: super leuk! Hoop vandaag nog even terug te kunnen komen. Voor nu alvast een fijne dag meiden!!
Btw D83: avondje Doe Maar was gezellig, maar show vond ik wat tegenvallen helaas... Had er gewoon veel meer van verwacht! Maarja, wel leuke avond gehad hoor!
Hallo allemaal! Wat een frietjes heb ik voorbij zien vliegen! Hahaha...lekker hoor. Ik ga bij de snackbar meer voor de kaaskroket van Dobben....verslavend!! Wat een ziekenboeg, iedereen beterschap! Ik kan niet allemaal persoonlijk reageren. Vandaag hebben we feest. Mijn "kleine" meisje Disney is vandaag 10 geworden. Ze slaapt nog. Ik kan het helaas niet groots vieren,maar mijn mama komt helpen met de visite van vandaag. Er komt van 14 to 17 visite en de opa's en oma's eten mee...Jeej...patatjes!! Nu maar even kaasjes en worstjes snijden...straks wordt de taart bezorgt.... het wordt een lange en vast gezellige dag! Jullie ook een fijne dag! Veel liefs
chayennah ik had je op fb al gefeliciteerd maar bij deze nogmaals gefeliciteerd!!! hier een half goeie nacht manlief die kan niet in slaap komen en houdt mij dus wakker :S
@ woezel: al een beetje opgeknapt meid? Beterschap @ foeske en elance: mooi hoor meiden! @ chayenna: gefeliciteerd met je dochter en veel plezier vandaag! @ meiden met pijn: dikke knuffel!
Jufpip, wat vervelend van die buurvrouw. Vind het eerlijk gezegd ook wel een beetje vreemd dat ze eerst toezegt ook op de baby te gaan passen en dan ineens toch maar niet. Heb je nog pijn na al je activiteiten van gisteren? Hoe oud is jouw dochtertje? Biby, ja gênant is het wel als je kind iets meeneemt, maar ik schaamde me niet heel erg toen ik er mee terug moest hoor. Vond het vooral vervelend. Het is wat ze tegen jou bij de hema zeiden, de meeste mensen zijn echt niet zo eerlijk dat ze terug gaan hoor. Dus in zon winkel kijken ze je er echt niet op aan. Kelly, gezellig zijn die trappelende voetjes he? Zwangerwens, fijn dat je gesprek op je werk goed ging. Hele opluchting waarschijnlijk. Foeske, de kleertjes hier liggen aardig op volgorde en de gekleurde baby kleertjes zitten NU in de was! Ik vind je gehaakte beestjes ook echt super leuk. Zou willen dat ik dat ook kon. Maar ben zo onhandig. Hoe oud is jouw zoontje? Boaz is nu 19 maanden. Hij loopt al wel een hele tijd, maar hij praat niet. Hij begrijpt echt alles wat ik zeg en ik begrijp wat hij wil zeggen, dus ik denk dat hij het wel best vindt zo. Girafje, rustig aan he!? Ben inderdaad wel benieuwd naar het merk van die hoes die jij hebt. Woezel, voel je je al iets beter? Wat schattig dat je dochter zo lief voor je was. Biby, heb je nog wat leuks gevonden gisteravond? Ow ja, lees het al  Manonvd, wat akelig dat je toch zo veel pijn hebt en dan ook nog niet thuis kunnen douchen. Hoop dat ze lekker opschieten met de badkamer en dat het heel mooi gaat worden. Elance, mijn man zou ook altijd zeggen dat de strijk wel kon wachten, totdat hij geen gestreken overhemden meer heeft Wat leuk dat je kamertje al bijna komt. Spannend! Ben erg benieuwd naar de fotos. Ga er wel vanuit dat mijn man er straks gewoon bij is tijdens de bevalling. Niet dat ik erg veel aan hem gehad heb de vorige keer .maar goed. Hij vond het allemaal nogal heftig geloof ik. Jij kan ook al zo goed haken. Super leuk! D83, haha, het kan inderdaad erg voordelig shoppen zijn met een kindje! Wat leuk dat je moeder je kindje ook heeft kunnen voelen. En ook nog lekker friet gegeten! Heerlijk!!! Maar inderdaad, friet zonder mayo is geen friet. Paloe, dat is wel een erg schrale troost hoor Heb je al veel roze kleertjes gekocht? Denk dat mn man wel blij is dat dit weer een jongen is. Koop nu niet zo veel (niks eigenlijk). Maar als het een meisje geweest was was ik helemaal los gegaan. Hoe is het met je moeder gegaan in het ziekenhuis? Waar zit die 11 kilo bij jou dan? Heb het idee dat het bij mij allemaal naar mn hoofd gaat. Plofkop! Colloo, ow hoop dat er nog wat weken komen dat je je minder walrusachtig voelt. Chayennah, gefeliciteerd met je mooie dochter!
Heb nog niet veel gedaan vandaag. Luc naar school gebracht en meteen even boodschappen gedaan. Bowie maar in het karretje gezet deze keer... Heb het gekleurde baby wasje al wel in de wasmachine gedaan. Gebruiken jullie eigenlijk wasverzachter? Ben er zelf nogal verslaafd aan. Bij Boaz de eerste wasjes niet gebruikt, maar daarna al heel snel wel. Hij had nergens last van. Hier is het nu bijna tijd voor de teletubbies. Altijd fijn!
Goedemorgen dames ! @chayenna, gefeliciteerd met je dochter ! Kleine meisjes worden snel groot he Ik ben vanmorgen bij de fisio geweest en ik moet zeggen.... AUW De banden bij mijn rug zitten helemaal vast en die heeft ze een beetje los gemasseerd maar dat doet zeer!! Ik ben niet kleinzerig maar de tranen liepen over mijn wangen. Verder heb ik oefeningen mee gekregen voor de BI en moet ik iedere week terug komen. Ach ja ik denk altijd maar zo, er zijn genoeg andere mensen die het veel slechter hebben dan ik Vanavond maar veel zitten tijdens de musical repetitie, ondanks dat het volgende week al de uitvoering is