Kleinduimpje, dat klinkt pijnlijk...bah! Tot welke maat zal ik de kleertjes wassen? Kwam net nog een hele doos vol kleine kleertjes tegen. Had toch iets meer dan ik dacht... Wilde eigenlijk alleen maat 50 en 56 wassen. Maar misschien is het wel een dikke baby. Misschien toch ook 62 maar doen?
Goedemorgen!! (nou ja,goed?) Hier ook een vreselijke nacht gehad! Kon weer eens niet in slaap komen (was geloof ik pas een uur of 1) en sliep ik eenmaal werd ik na elke 2 uur weer wakker!! (3,5,7 uur) Grrrrr en om half 8 hoor ik,hallo mama! Nou ik zeg het niet snel maar vanmorgen dacht ik echt oooohhh neeeee hè!! Niet nu al!!! Maar goed... Hier dus ook een zware dag vandaag! Zie wel hoe het gaat lopen allemaal! Het is nog vroeg in de ochtend maar jullie met jullie frietjes verhalen!! Mmmm zal nu al best een bordje lusten! (erg eigenlijk) maar dan uiteraard wel met een lekkere klodder mayonaise anders is er niks aan! Chayennah, nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter! (had het al op fb gedaan) wens jullie een hele fijne dag vandaag!! Woezel,gaat het weer wat beter? Slaat de Ab goed aan?? Roosenzo,volgens mij mag je in het begin toch geen wasverzachter gebruiken? Ik ben er ook aan verslaafd hoor,heerlijk!! Dus ik ga het vast ook snel gebruiken.... Kleinduimpje,succes met je oefeningen! Hoop dat het werkt en dat de pijn minder word! Kelly,die trappelende voetjes zijn heerlijk hè? Alleen is ze bij mij nou de hele nacht al bezig... Ook dat heeft me wakker gehouden! Zit nu aan een bakkie koffie en mevrouw gaat een party te keer haha vraag me echt af wat ze allemaal aan het doen is daar van binnen?! Wil een hoop doen vandaag maar met alles wat ik doe word ik geschopt haha moet daar denk ik toch even maling aan gaan krijgen want ik wil gewoon zoveel doen!! Maar het is ook wel weer een heel fijn moment om dat te voelen en te zien!!! Wil daar dan ook weer van genieten.... Nog even dan haha Wens iedereen een hele fijne pijnloze dag verder! Tot later!! Xxx
@Roosenzo, ik ga voorlopig nog niets wassen. Tegen de tijd dat ik verlof heb heb ik nog een maand de tijd om alles te wassen Ik denk dat als ik het nu doe dat ik het dan nog een keer doe haha. Ik was alles wat ik heb, maar ja is ook ons eerste kindje en we hebben dan ook nog niet zo heel veel kleertjes
Biby, akelig zo'n nacht. Ik voel me al behoorlijk slaperig eigenlijk. Misschien toch maar aan Lucas vragen of ik vanmiddag even mag slapen anders red ik het niet tot vanavond hoor. Ze zeggen inderdaad dat je geen wasverzachter mag gebruiken, maar wie is 'ze'? Krijgen baby's daar uitslag van ofzo? Heb het nu ook niet gebruikt hoor. Kleinduimpje, de kans is behoorlijk groot dat ik het inderdaad nog een keer ga wassen tzt. Maar wil het nu uit de dozen halen want daar kan ik dan weer andere dingen in doen en leg het graag schoon in de kast.
Goedenmorgen allemaal! Ik heb wel even alles gelezen, maar niet de puf om te reageren...... Heb mega hoofdpijn, lijkt net of de holtes weer vol komen te zitten........ Fijne dag allemaal!
Ik zit zo te mutsen (lees twijfelen). Moet ik nou een wiegje kopen? Zo ja, een nieuwe of eentje op mp? Of toch gewoon maar meteen een ledikantje er bij? Eigenlijk vind ik het zonde om een nieuwe wieg met dekentjes en lakentjes te kopen,want heb allemaal beddengoed voor ledikant formaat. Maar aan de andere kant vind ik een wiegje zoveel leuker. Zo schattig klein. Wilde ik eigenlijk altijd al. Maar ja..... ze kunnen er maar zo kort in. Maar mn moeder heeft al een super leuk denkentje kado gegeven dat in een wiegje past en ze had ook erg veel zin om lakentjes te gaan naaien. Maar gaat ze dat dan ook echt doen? En eigenlijk wil ik gewoon zo snel mogelijk alles compleet in huis hebben. Dat vind ik fijner. Maar het duurt ook nog best lang voordat hij geboren wordt, maar eigenlijk gaat de tijd ook wel weer heel erg snel. Twijfel hormonen!!!
@roosenzo Wij hebben een prachtige wieg. Hij is iets groter. Wieghoeslakentjes passen niet. Dus kunnen alvast de ledikantspullen gebruiken. Misschien kun je naar een ruimere wieg kijken? Geen idee waar. Die van ons komt van mijn ouders. Ik heb er dus zelf ook in gelegen. Maar voor een kinderwagen heb je ook kleine hoeslakentjes nodig toch?
Ja, dat is wel handiger, maar heb gewoon een ledikantlakentje gebruikt. Ging ook prima. Wat leuk dat jij je eigen wieg kunt gebruiken. Ik ga nog even verder zoeken...
Toen ons zoontje geboren was hebben wij hem ook direct in zijn ledikant gelegd... Maar omdat hij bij mij in het nauw heeft gezeten en een vreselijke huilbaby was hebben wij hem vaak in zijn kinderwagenbak laten slapen,was toch kleiner en voor zijn doen veiliger... Nu mag ik het wiegje van mijn nichtje lenen... Vind het toch ook wel makkelijk zo'n wiegje bij ons op de kamer! (voeding geven s'nachts) Maar mocht ik hem niet lenen dan had ik er denk ik ook niet zo snel een gekocht hoor,net wat je zegt, voor zo'n korte tijd... Vind het dan zonde van het geld! een ledikant heb je meer aan! En langer natuurlijk! Maar ik heb ook vaak van die momenten hoor! Wel,niet,wel,niet haha word soms gek van me zelf! Pffff Sterkte met na denken!!!
Hey ladies ben ik weer! @chayennah Hier ook gefeli met je dochter! Knappe meid! Fijne dag vandaag! @roosenzo...nou ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik geen pijn had. Lig dan nu ook even heerlijk gestrekt in het waterbed. Was weer een goede, maar zeer pijnlijke leer. Mijn dochtertje is nu 22 maanden...nog 2 maandjes dan wordt ze alweer 2. Toen ik zwanger was waren er nog 7 vriendinnetjes zwanger. De laatste 2 die voor mij moesten bevallen vieren deze week al de 2e verjaardag van hun meiden pfff dan gaat het wel ineens weer snel zo! Ik baalde ook nogal van de buuf aangezien het echt maar om een paar keer max anderhalf uur gaat per 2 weken. Maar goed, liever zo dan dat ze er dan mee komt. Mijn vriendin die ook vlakbij woont gaat het doen en dan blijft Y wel naar de buuf gaan in de hoop dat ze ze na de vakantie beide neemt. Ach en anders wil mijn vriendin dat ook wel doen dus das al opgelost. Als we het niet zo doen dan moet ik voor anderhalf uur in de 2 weken iedere week een dagdeel opvang extra afnemen voor de kids, duur grapje. @wasverzachter, hier niet...ik kan er zelf niet tegen en zie bij kleding de meerwaarde er niet van. De handdoeken gaan in de droger dus die zijn al lekker zacht, geen ervaring mee dus! @kleinduimpje. Rustig aan doen meis met je bekken hoor! Ik heb het boek binnen, kan wel kijken of ik hem in kan scannen en dan online ergens kan zetten?? Dan hebben meer meiden er hier wat ana. Maar alleen als de behoefte er is, want het is natuurlijk nogal een klus. @kleertjes wassen, ik zou alleen de 50 en 56 doen. Kan me niet voorstellen dat je die andere al nodig hebt meteen en anders zijn ze toch zo gewassen? @biby vervelend van je nacht meis! Niet leuk! Niet teveel doen he vandaag dan....(zegt zij die gister veeeel te gek gedaan heeft) @mamasylvia rustig aan meis! En beterschap! @wiegje hier wel een wieg gekocht voor Y toen. Die is inmiddels gebruikt voor mijn neefje en het kindje van mijn vriendin en dus straks weer voor onze beeb. Was niet een hele dure (90e) geloof ik. En heeft ze best lang in kunnen liggen. Vond het ook zo knus! @lovelymom! haaaaai
hier vanmorgen al op verjaardag geweest. Y haar vriendinnetje werd 2. Echte vriendinnen zijn het al zeg, ik wist niet dat dat kon! Nu ligt Y in bed en ik dus ook grrr er zit een kat te janken in 1 van de tuinen wat een ellendig geluid zeg! Eens kijken of ik er wat aan kan doen want zo kan ik nooit slapen natuurlijk.....ooooh nee he nu gaat er nog 1 meedoen, ze maken ruzie, hopelijk zijn ze dan zo weg.... Heb al niks met die beesten Hier dus flinke pijn. Dom dom dom ik weet het. En ik moet nog boodschappen doen want kan geen maaltijd op tafel zetten. Hopelijk is J op tijd thuis dan hoef ik niet alleen en kan ik met de auto of stuur ik hem gewoon. Een keertje lekker chinees halen heb ik ook zo'n zin in maar ja....daar hebben we centjes momenteel niet voor vrees ik.... Ik doe even mijn oogjes dicht als trappelende buikbeeb dat ook goed vind en ik hoop dat de pijn dan straks wat beter is... knuf voor iedereen!
Gefeliciteerd met je dochter Chayennah! Alle dames met pijn veel beterschap! Ik heb weer gewerkt en eventjes gesport. Nu lekker op de bank met hondjelief en even de oogjes dicht. Ben kapot! Heb wel heerlijk geslapen de afgelopen nachten. Word standaard rond 4uur wakker om te plassen maar slaap daarna meteen weer tot mijn wekker gaat. Die gaat deze week gelukkig nog maar 1 keer!
Biby, hij gaat straks sowieso bij ons op de slaapkamer slapen. Boaz slaapt daar nu ook, maar hij gaat binnenkort verhuizen naar een andere kamer. Vind ik best erg eigenlijk. Vind het fijn dat hij zo dichtbij is. Heb hem destijds ook wel eens in de kinderwagenbak laten slapen inderdaad. Vond hij ook fijner (dacht ik). Jufpip, wat leuk dat je zoveel vriendinnen hebt met kinderen die ongeveer even oud zijn als je dochter. Zijn er nu ook weer zo veel zwangeren in je omgeving? Kinderopvang is inderdaad ontzettend duur. Ik wil straks wel weer buiten de deur gaan werken (werk nu vanuit huis), maar heb al wel gezien dat ik dan niet veel geld over ga houden. Dus zon oplossing met buurvrouw of vriendin kan dan wel ideaal zijn. Akelig dat je toch zoveel pijn hebt nu. Rustig aan de komende dagen! Hoop dat je even hebt kunnen slapen. Dat is hier helaas niet gelukt. Hoe lang slaapt jouw dochter nog in de middag? Lovelymom, geniet van je middag! Kelly, wat lekker dat je nog kunt sporten. Ik mocht dat al niet meer na mijn eerste bloeding met 6 weken. Mis het elke dag. Wat voor sport doe je?
Biby, ben niet zo creatief dat ik daar zelf op kom hoor komt uit een boekje Manon, zal er us over denken om een webshopje te beginnen hoor haha Freetzakken hier zeg hahaha ik zet iets over uien op fb en de frikandellen worden er spontaan bij verzonnen Roosenzo, Jelte is ook 19 maanden, wat leuk dat ze even oud zijn (wat de een niet doet, doet de ander dan wel haha) Kleinduimpje, ik ben ook geweest en hier precies hetzelfde, verschil is echter dat ik er ook nog us ontstekingen bij heb dankzij de reuma! Niet te doen!! Mamasyl, balen! Beterschap! Roosenzo, snap je dillema maar al te goed Ik zit ook aan de twijfel maar zou dan de wieg beneden willen ipv de box Maar vind ze zo duur voor die paar maanden Nou hier al een hele drukte achter de rug (voor het gene wat ik eigenlijk maar mag doen dan ) Ben naar de marskramer geweest (heb een heerlijk zacht dekentje voor op de bank gekocht hihi), naar de fysio geweest AUWAUWAUW, boodschappen gedaan, gejankt van de uien die ik moest snijden en dus soep gemaakt (nee dames geen frikandellen), thuis gewerkt en nu vind ik het wel weer ff genoeg!
@roosenzo: als ik ga sporten dan bedoel ik fitness. Maar niet fanatiek hoor! Ik doe erg rustig aan! Naast het fitness wat ik 1x in de week probee te doen tennis ik ook 1x in de week. Vanaf zaterdag nog een toernooi en dan speel ik sowieso 4 wedstrijden in de dubbel. Tja ik heb nog steeds niet echt een buik dus wat dat betreft hoef ik het niet te laten. Ik luister wel naar mijn lichaam... Als ik maar iets voel in mijn buik wat op pijn lijkt dan stop ik
Lovelymom, lekker hoor een beetje sporten. Foeske, wat leuk dat ze even oud zijn! Hij praat dus al wel de oren van je hoofd? Boaz zegt alleen 'papa', 'mama' en 'die'. Gaat Jelte niet meer in de box nu? Boaz al een tijdje niet meer, maar heb hem nu al weer in de kamer staan omdat ik de garage aan het opruimen was. Maar mij leek een wieg in de woonkamer ook wel wat. Twijfel nog steeds....zucht. Heb nog steeds zin in frikandellen Kelly, als ik sporten zeg bedoel ik ook fitness eigenlijk... Deed altijd 3 keer per week bodypump en af en toe spinning of yoga.
Ben niet van de bank te slaan vandaag. Het slapen is niet gelukt vanmiddag. Lucas kon zijn mond niet houden en liet me dus niet slapen en maakte zelfs Boaz nog wakker door iets te laten vallen in de keuken.... Ga zo maar eens even douchen, heb ik zin in.