Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ foeske: Leuk idee een webshop en dan voor elk artikel een klein bedrag naar een goed doel. Wil je juist een bekend goed doel of een wat onbekende zodat zij ook meer geld krijgen?

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    foeske heb het aangevuld !

3. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames voor de lieve reacties. Ik moest eigenlijk het weekend werken maar dat heb ik maar gecancelled, heb me ziek ga melden

Nu maar rustig aan doen en het de tijd gunnen

Liefs

4. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap zwangerwens!!

5. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Even een snel een berichtje van mij.
    We zijn net terug van de gyn en hebben een stukje 3D/4D mogen kijken :D
    Beebje bewoog wat veel dus de beelden waren niet zo super, maar volgende keer ging hij het weer proberen.
    Maar hier dus de het eerste 3D/4D beeld van onze mooie zoon :D

6. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nu al een knapperd Elance! :D

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    webwinkel, heb echt geen idee welk goed doel moet me er nog oriënteren welke doelgroep en welk goed doel daarbij past! Maar bedacht me dat ik eerst wel eens wat meer beestjes mag haken voor ik iets opzet haha…

Lovelymom, tnx!

Elance, helemaal super!

Volgens mij gaat het op fb zo hard dat het hier rustig wordt of heb ik dat verkeerd

8. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @elance: mooi koppie!

@facebook: ik heb het niet en zou het jammer vinden als iedereen nu daarheen vertrekt en niet meer hier kletst....

@mamaatje: vijf dagen terug lezen is niet te doen! Soms zijn er na een dag al 10 blz bijgekomen.

@foeske: leuk idee, een webshop!

9. Caatje76

Caatje76 Actief lid

24 okt 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hoor Eleance!
    Rustig aan doen Zwangerwens.

#kwaaltjes: heb hier zo verschrikkelijk last van obstipatie. En het doet zo'n ontzettend zeer als ik wel naar het toilet kan. Iemand goede tips?
    Dingen op een nuchtere maag eten/drinken om het op gang te brengen is niet handig omdat ik 'smorgens vroeg al vroeg naar mijn werk vertrek. En aandrang in de trein is dan niet heel handig.

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mamainspe ik vertrek niet daarheen hoor ! doe het gewoon allebei:p

11. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ook allebei hoor mama in spe!

@caatje: sorry kan je niet helpen.. Heb er geen last van..

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ facebook: wie heeft voor mij de link van de club?

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Ik blijf ook hier kletsen hoor dames ;)

Caatje, kiwi’s met glas lauw water op nuchtere maag helpt vaak erg goed! (en werkt niet meteen hoor :p)

Ga lekker naar bed! Ben vanmiddag begonnen aan een kikker-knuffel (haken) maar pfff daar zit wel meer werk in dan die cupcake-dieren haha maar ach heb alle tijd op ’t moment :p

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    dan kan je niks zien :)
    ik moet jou uitnodigen
    maar volgens mij heb ik jou niet in mijn vrienden lijst staan
    zodra ik jou wel en in me vriendelijst heb kan ik je uitnodigen voor de fb club

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mmmmm dat zeggen jullie wel maar vind t verdacht stil haha had verwacht heeeeeeel veel bij te moeten lezen aangezien ik heel de dag hier nog niet had gekeken
    Kan jullie niet controleren :p op FB want dat heb ik niet...

Hoop dat we hier nog regelmatig blijven kletsen/updaten hoor...

Zwangerwens; hoe gaat t nu? Wat verschrikkelijk pijnlijk! Beste hoor!

Kleinduimpje; zou ook zo emo reageren als jou... Kan me man al geen dag missen... Hopelijk hebben jullie gauw weer tijd voor elkaar!

Foeske; leuk idee zeg! Goed initiatief! Succes ermee!

Hier niet veel nieuws, wat beginnende rugpijn en vaak plassen. Verder leuke avond gehad ivm offerfeest bij mn schoonouders geweest en weer te veel gegeten en dan nu toch al weer trek hebben muahaha :)

Mn humeur is iig wel opgehelderd, viel niks met me te beginnen vanmiddag, was echt niet te genieten.. Waarom? Geen idee! Maar tis overgewaaid gelukkig :)

Fijn weekend lieverds
    En beste met alle pijnklachten en moeilijkheden op t moment!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Elance :) Wat een plaatje! Was wel super gaaf zeker? Ik ga 2 nov :) kan niet wachten!!!

17. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Goeienmorgen!

@Caatje, obtipatie, same here! En heb nu ook nog eens staaltabletten en daarvoor was het al drama. Ik heb van de gyn zakjes lactulose gehad, kan je overigens ook de huisarts voor bellen. Maakt het allemaal wat zachter. Vreselijke pijn doet het hé, sterkte!

Elance-3D echo..Wauw, mooi om te zien! Nog 1,5 week, dan gaan wij ook!

@D83, veel plassen…jaaa, heel nodig en dan komt er niets! Ligt de kleine Uk lekker op je blaas J

@Facebook…Tuurlijk blijven we ook hier!

Vandaag hier 26 weken! Straks komen ze weer verder verbouwen, joehoe. Vroeg wakker. Kleine had de hik, wel schattig om te voelen. Van die regelmatige kleine tikjes. Maar ze werd er heel druk van.Verder geen klachten hier! Geniet van het weekend lieve zwangere! XXX

Oh, en héérlijk onder de 100 dagen! :)

18. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Hey meiden,

Ik zal me hier ook weer even melden.
    Ik ben alweer anderhalf uur aan het werk, maar het lag zo lekker vanmorgen. Het sneeuwde hier zonet, echt heerlijk om te zien.

Foeske, goed doel... wat een goed idee. Miss iets met kinderen... ronald mcdonald huis ofzo.

Facebook, blijven hier ook kletsen hoor. Hier houden we toch meer de lange verhalen.

Pijn, ik kom toch ook nog even klagen. Ik heb last van mijn liezen. Bij het zitten valt wel mee en als ik sta op beide benen heb ik er ook geen last van. Maar zodra ik begin te lopen ik verga nog net niet maar het is wel pijnlijk. Ik had het gisteren ook al, en heb gister niks uitgevoerd. Beetje bankhangen en naar de keuken lopen voor een kop thee om de 15 min :p maar de pijn bleef/blijft.
    Een vriendin van me zei dat het banden pijn is, dat hoop ik dan maar.. maar het is nog steeds vervelend.

Verder, Ik ben nu dus aan het werk. Ik moet tot 2u, dus nog even doorbijten :p Daarna snel de stad nog even in om een kadootje te halen voor mijn (surrogaat) neefje, die word vandaag 1jaar, dus groot feest.... :):) Dus daar ook nog even op visite en verder niet zoveel in de planning.

Ik ga er weer vandoor, ik geloof dat men hier langzaam tot leven begint te komen. Het wordt al wat drukker.

Fijn weekend allemaal.

19. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ loving: denk dat ik je ben vergeten gister! Zojuist uitgenodigd op facebook :D

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    geaccepteerd

Deel Deze Pagina