@ paloe: gefeliciteerd met jullie meisje! Straks kermisborrel bij mijn ouders en dan gaan we met hele gezin (6 kids en 8 volwassenen) naar de kermis. Gezellig!
Paloe, wat leuk een meisje!!! En wat goed dat hij het meteen zag. Heb je mooie foto's meegekregen? Wij hebben vandaag een flink stuk gelopen. Mijn moeder moest een finale tennissen en wij wilden gaan kijken maar ook een stuk lopen.. dus besloten we te gaan lopen. 2uur heen... en dus ook 2uur terug De heen weg ging goed maar op de terugweg kreeg ik erg last van mijn kleine tenen. Mijn vader heeft ons toch maar opgehaald..dat heeft ons een kwartiertje lopen gescheeld. Nu even met de beentjes omhoog, kopje soep en zo nog een verjaardag.
@lovelymom begrijpelijk ik weet wat voor een slopend traject eraan vast zit helaas, ik hoop dat je meissie gebaat is bij de medicijnen die ze gaat krijgen want zo is ook niet leuk voor haar niet maar voor jullie natuurlijk ook niet sterkte @roosenzo prachtig meis van harte gefeliciteerd met jullie zoon ennnuuuh ik heb het goed gezien @chayenna harstikke gefeliciteerd met jullie dochter wat leuk heb er inmiddels 2 weer goed die van roosenzo ook begin nu toch wel te schrikken hahahaha @mamainspe beterschap met mama hoop dat ze snel weer beter is en thuis is genieten van haar kleinzoone en kleinkind to come @kelly wat een prachtige hond hebben jullie @pip zwanger van de eerste duurde het ook veel langer voor ik haar voelde geen zorgen meid @manonvd alvast gefeliciteerd met je vader en een hele fijne vakantie toegewenst @paloe nog gefeliciteerd met de eerste trouwdag, en gefeliciteerd met jullie meisjeeeeeeee had ik dat even goed gezien he das nummer 3 goed van afgelopen dagen hihihihi meiden wilde even zeggen dat ik tot nu toe alle gokjes goed heb gegokt alleen van jijdaar blijft open die reken ik dus niet mee omdat zij het niet bekend maakt, de rest heb ik allemaal goed tot nu toe word tijd dat ik me ook eens vergist heb anders word het wel heeeel eng hier alles goed paar drukke dagen gehad dus weinig achter de pc
Heb ik ook, de naam die wij voor een jongen willen wilde ik al toen ik 15 was, maar sinds kort hoor je het meer en meer maar we gaan het toch gewoon doen. Ik heet Emma, en hoeveel Emma's er al niet rond lopen, je kunt er niet aan doen. Mocht ik nu een dochter krijgen zou ik ze wel niet Emma noemen, nu zijn er echt téveel van vind ik, maar gewoon de modale naam, ach ja, je kunt nu eenmaal niet uniek zijn, jammergenoeg
Mamaatje ja je had het goed! En Lavina ook met haar pendel! Elance dank je! namen: de meisjesnaam die we bij Olaf hadden (toen wisten we het geslacht niet) zouden we nu niet mee doen.. En idd als je een naam wil en hij komt veel voor..jammer dan! Liam is ook redelijk populair maar het was echt de naam die wij wilden Met Liam zijn 2e naam dachten we wel uniek te zijn in Nederland maar nee, een ander jongetje kreeg in hetzelfde jaar ook de naam Chaz! Meiden wat is het toch rustig! Ach, als we straks allemaal verlof hebben wordt het vast weer drukker Hebben jullie het al geregeld? Ik wel, ga 4 weken van tevoren met verlof en neem misschien de 2 weken tussen oud en nieuw en verlof zelf vrij.. maar ff kijken hoe het dan gaat
Paloe, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Heb alles gelezen hoor, maar we zijn net terug van een weekendje weg (wat overigens erg gezellig was) en ik wil alles nog even wassen en strijken vanavond. Waar ik me nou een beetje aan stoor is dat iedereen heel stom reageert als ik vertel dat we (weer) een jongen krijgen. Iedereen denkt dat ik dat jammer vind. Ze zeggen ook echt dingen als "daar zul je wel van balen" of "dat heb je dan niet goed gedaan". Pardon!!!!??? Super irritant vind ik het. Ik had een meisje heel leuk gevonden hoor. Maar nog een jongen vind ik ook super. Al vanaf de eerste echo met 5 weken wist ik eigenlijk al dat het een jongen was. Met zijn sterke jongenshart. Maar goed.... Namen, ik heb 'de' naam hier al een keer voorbij zien komen.... Ik wil ook graag weer een bijbelse naam. Mijn man bemoeid zich er niet mee, dus kan lekker mijn gang gaan, al irriteer ik me ook wel eens aan zijn schijnbare ongeïnteresseerde houding. Af en toe kraakt hij wel eens iets af. Fijn. Voelen, ja ik voel hem af en toe. Zachtjes, maar duidelijk mn ventje met zijn mooie piemeltje (van je eigen kind mag je dat zeggen). Voedingskussen, ik slaap er ook mee. Omhels hem meestal helemaal. Erg fijn.
Toen ik Lucas de naam Lucas gaf heb ik die gekozen omdat ik het een mooie naam vind. Ik had me helemaal niet verdiept in namenlijstjes. Maar omdat die naam zo ontzettend populair is (wat ik niet zo leuk vind) let ik er nu wel op dat ik een naam kies die niet al te hoog staat. Want dan is het voor mij niet meer de perfecte naam. Lucas zit nu ook bij 2 anderen Lucassen in de klas en 1 Luc. Niet zo handig.
Mamaatjevan5, het begint eng te worden! Op weg naar de echo vertelde ik nog tegen mijn man dat jij gezegd had dat het een jongen zou zijn en dat je het erg vaak goed hebt. Hij was er van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Wij niet he!?
@verlof: ik werk als invalkracht in het onderwijs en heb tot 21 november 4 dagen in de week werk. Daarna is het nog 5 weken tot aan de kerstvakantie en daarin werk ik per week een halve dag. Dat is niet veel maar ik ga niet hoogzwanger nog de invalpool in. Daarom ga ik vanaf eind november de ww in en dan 6 weken van te voren met zwangerschapsverlof, want dat krijg je gewoon via het uwv. @roosenzo, wat jammer dat mensen zo reageren! @lucas, leuke naam! Mijn oppaskindje (4) denkt dat wij onzezoon ook Lukas gaan noemen. Haar broer (6) denkt aan Bas. @mamaatjevan5, je hebt er de afgelopen week inderdaad veel goed gehad! Leuk!!
@ roosenzo: nog een jongen is toch lekker praktisch! Scheelt weer nieuwe kleren kopen en ze kunnen alles mooi delen @ verlof: werk ook in het onderwijs en ga met 34 weken stoppen. Als ik met 36 weken ga moet ik og 2 dagen na de kestvakantie werken dat vind ik niet praktisch! Wil mijn ouderschapsverlof ook gebruiken en dan pas weer in augustus beginnen. Nu lekker languit op de bank! Toch te veel gedaan de afgelopen dagen en moet ff goed bijtanken, want sta dinsdag weer voor de klas. Gelukkig maar 1 dag en kan daarna weer opladen voor de nieuwe week!
Roos stom he die reacties! Wij hadden het ook toen Liam werd geboren (wij wisten het geslacht wel maar hadden het geheim gehouden) Roos grappig, hier zijn niet zo veel Lucassen, we kennen wel een Luc Verlof: mijn ouderschapsverlof doe ik er niet meteen achteraan, dat vind ik niet kunnen omdat ik studeer.. Ik ga dan 1 dag in de week opnemen. Kan ik lekker lang 4 dagen in de week werken bijna zonder inkomensverlies, heb het nog van Olaf en Liam staan en straks dus van onze kleine meid (whaaaaa!!!)
@roosenzo: mijn moeder heeft ook al aangegeven dat zij hoopt op een meisje, maar eigenlijk heb ik een voorkeur voor een tweede jongen. Mensen vinden dat blijkbaar raar. Nog twee weken, dan weten wij meer. @werken/verlof: ik stop met 34 weken (net voor de kerst) en heb totaal 16 weken. Ik werk nu parttime, vier dagen in de week, en dat blijf ik doen.
verlof nvt ben full time thuismama zo hier een drukke dag verjaardag van vrienden van ons hun dochtertje morgen begint weer het drukke school leven hoop dat ie iets soepeler verloopt als afgelopen week
kelly, liefje zeg! wij hebben een zwarte pip1986, komt vanzelf rest niet meer kunnen lezen... internet doet vandaag nogal raar op de camping zag wel dat er iemand een meisje verwacht na 2 zoontjes! leuk zeg, wel ff omschakelen denk ik