weet ik nog niet denk met een week of 30 ja we krijgen het vergoed omdat we geen nekplooimeting hebben laten doen en krijgen dus 100 euro vergoed
zo hier de bovenverdieping gedaan!! mam in spe ik zou je vertrouwde nutrilon meenemen hoor chayennah argg die bandenpijn ken er alles van ! roosenzo fijn dat je man belden kleinduimpje knuf meid dat ml weer weg is
@lovelymom, heerlijk hé, hier ook! FBTO zeker? Weet jij wanneer kraampakket komt? Kan niet wachten...wil alles in huis hebben! Nesteldrang? XXX
Haha heb toevallig ook net gekeken wanneer ik het kraampakket ontvang... Pas bij 34 weken Vind het eigenlijk best laat of ligt dat aan mij??
Nou Foeske, vind het ook laat! Ze weten toch dat mama's dingen klaar willen hebben staan. En klossen onder je bed, moet dat ook nog? Weet iemand dat?
Wat een crime vind ik dat. Vriendinnetje van mij heeft op die manier haar enkel op 3 plaatsen gebroken met 39 weken zwangerschap. Was even vergeten dat het bed zo hoog was. Moest de kleine met keizersnee geboren worden en zij daarna geopereerd en kon ze 6 weken niet lopen....Niet handig Maar ja...alles voor het goed doel zeg maar. Al hebben wij er niet zo een praktisch bed voor, bed staat op 2 stalen poten over de hele breedte van het bed zeg maar. Ik vind het mooi een "Papa, los jij dit maar even op" probleem
@lovelymom, ik heb gelukkig geen last van mijn bekken,maar dan zou het idd wel fijn kunnen zijn. Ben zelf wel klein, dus vind het altijd lastig, vooral na de bevalling als je over die rand moet schuiven *nietaandenkennietaandenkennietaandenken*
He dames, hier is de pijn gelukkig weer wat onder controle. Vandaag nog geen paracetamol hoeven gebruiken. Ga om 14uur naar de fysio, kijken wat die zegt en advies voor het werk! Heb van het weekend geprobeerd alles bij te lezen hoor, maar door de pijn niet gereageerd. @jarigen: nog van harte @webshop, leuk hoor, laat de bestellingen maar binnenstromen! @klossen, ik geloof dat we hier niet meer boven mogen bevallen?? ivm dat als je alsnog naar zkh moet, ambu persooneel moeite heeft om je beneden te krijgen.... Zal dit nog effe navragen wat heb eigenlijk geen zin om beneden te bevallen! Iedereen een fijne, maar helaas regenachtige dag!!
@klossen, heb het even nagekeken. Maar is niet alleen voor de bevalling ( ik beval zowiezo in het ziekenhuis) , maar ook voor de kraamhulp en verloskundige in verband met de nazorg. We komen er niet onderuit idd denk dames!
Roosenzo, heb net gekeken, is een mooie maar als je wilt versturen kost dit 55,- extra Kga dus nog maar ff verder zoeken
Klossen, durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben ze nooit meer vanonder het bed gehaald na de geboorte van Bowie. We hebben er een soort kastjes onder gezet van de ikea ipv normale klossen. We wonen niet zo groot en ik vind het wel handig die extra opbergruimte en ook onder het bed kan vanalles staan. De wasmand, het badje van Boaz...dus ik hoef er in ieder geval niet meer aan te wennen
die site geeft errors aan hoor! wou daar net een quinny zap extra bestellen voor 22 euro hhaha dus zou even bellen of het wel klopt!!
Kelly beterschap met je enkel!!! Balen maar idd verstandig om dan te stoppen.. Roos ja idd ze heeft er erg snel last van, misschien ook omdat het heel snel na de operatie is, 3 weken ongeveer.. haha ja crashen is niet heel handig idd, mja voor echt veel sporten heb ik geen tijd met fulltime werken, dus dan toch maar dieet straks als het mag ook weer dr Frank Collo jammer zeg! Volgende keer beter idd.. Biby ja, maar je fysio kan je wel tips en trucs geven maargoed, I rest my case Lovely mooie site! Maar ligt het aan mij of is het lettertype wat moeilijk te lezen? Welke verzekering heb je? Kleinduimpje succes deze 2 dagen! Chayennah fijn dat de verbouwing vordert! Mamainspe ik denk dat ze het daar ook verkopen maar hm ik zou t toch meenemen als ik jou was.. Foeske gaaf dat de eerste bestelling binnen is zeg!!! Hier: net model gelegen bij de bijscholing van echoscopisten dus onze kleine meid haar hersentjes zijn op academisch niveau helemaal nagekeken en helemaal perfect bevonden Mooie plaatjes meegekregen, een vvv bon van 20 euro en het parkeren werd vergoed Mijn moeder zou eigenlijk mee maar mijn vader werd weggeroepen voor een crisissituatie dus ze kon niet meer.. vriendin meegevraagd en ze vond het helemaal super! Pff manlief is vanaf vrijdag weg tot aan volgende week vrijdag, zie er nu al tegenop om dan alles alleen te doen.. Olaf zit in de kleuterpubertijd en Liam imiteert dat mooi..en dat met mijn bekken.. mja, komt ook wel weer goed Thnx voor de felicitaties!!! Tiet: hier ook nog wel wat in de aanbieding Klossen: moet zeker nog! ik vind het ook heerlijk als het bed zo hoog is! Wij willen op den duur een ombouw met laden eronder voor onze boxspring maken en die wordt dan ook zo hoog klossen onder een boxspring is niet fijn en ik wilde niet op bier (bed op kratjes) bevallen met die logos enzo, dus bij de Aldi mooie zwarte kratjes gehaald gaan we nu weer doen denk ik Boven bevallen: als t niet mag kan dat komen omdat je trap te steil is of een te krappe draai maakt om met een brancard naar beneden te kunnen overgewicht kan er ook een oorzaak van zijn..