Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lovelymom, gefeliciteerd! Wat heb je gekregen?

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Even ego, heb gisteravond gewoon ontzettend ruzie met mn man gehad omdat ik geen zin in sex had. Ja, sorry hoor. Ben wekenlang genegeerd en dan moet ik ineens weer klaarliggen als meneer thuiskomt? Heb er ook eerlijk gezegd helemaal geen zin in. Voel me een aangespoelde walrus en volgens mij hebben die ook heel weinig zin in sex. Heb op de bank geslapen (lees wakker gelegen) en nu zeggen we niks tegen elkaar. Heel gezellig. Vanavond gaat hij gelukkig met vrienden weg en zondag gaat hij weer voor een maand naar Koeweit. Ben bijna in staat naar mn ouders te gaan, maar Luc moet naar school. Kortom gezellig.

3. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    he meid balen !! maar hier heeft ie het maar te accepteren
    ik heb ook totaal geen zin ! en als het gbeurt is het sporadisch !
    probeer het wel even uit te praten voor die weer naar koeweit gaat !
    en leg het uit het blijven mannen die rare wezens :p die denken alleen maar aan hun eigen pik :p
    ik heb er gelukkig nu 1 die het na hem neer heeft gelegd dat ik gewoon geen zin heb :p

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    een zelfgemaakte waxinehouder van dochterlief
    een zelfgemaakte ketting van zoonlief
    en een uber luxe mixer van manlief:D

5. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Oh Roos, wat vervelend!!Ik vind idd sex ook iets om niet ff verstand op 0 te zetten en toch maar even te doen. Moet hij gewoon begrip voor hebben. Jij doet al genoeg met dat kleintje in je buik. Kan je zeggen, volgende keer blijf je maar gewoon iets langer onder de douche staan ;)

Maar kon je hem niet op de bank schoppen? Moet er nu niet aan denken om op de bank te liggen! Je hebt al je energie nodig voor Beebje. En straks een maand naar Koeweit, je zou het jammer moeten vinden...

Sterkte wijffie! Dikke knuf XXX

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Klinkt goed!:) Vanmiddag lekker naar de kapper. Geniet er van.

7. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Als ik boos ben zeg ik niks meer en kon dus niet zeggen dat hij maar op de bank moest gaan liggen. Ik zou het inderdaad jammer moeten vinden, maar kan me nu niet snel genoeg zondag zijn. :(

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Moet het wel uitpraten, maar voorlopig zit ik in de negeermodus. Ben echt zo kwaad. Niet normaal wat hij allemaal zei gisteren. Vind het wel zielig voor Boaz, want hij zit nu midden in deze rot sfeer.

9. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ roosenzo: jeetje meid wat rot dat jullie knallende ruzie hebben gehad. Hij moet inderdaad niet zeuren en maar langer onder de douche blijven staan!
    Hoop dat jullie het nog wel uit kunnen praten voor hij weggaat.

Gister gehoord dat vrienden van ons de 2e krijgen in mei! Super onverwachts, want hun dochter wordt dan net 1! Baalde gister wel toen ik het hoorde, aangezien het bij hun zo gelukt is en wij heel lang bezig zijn geweest. Toen ik er langer over nadacht werd ik al snel blij dat ons meisje al een stuk ouder is, want praktisch gezien moeten ze nu veel meer aanschaffen en is het ook een stuk drukker. Moet er zelf ook niet aan denken om 3 maanden na de bevalling alweer zwanger te zijn en twee kids te hebben waar net een jaar tussen zit.

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Girafje, toen Boaz net geboren was wilde ik meteen weer zwanger worden. Achteraf gezien wel blij dat we toen nog even gewacht hebben. Maar denk dat alles voor en nadelen heeft. Nu zit er 2 jaar tussen, maar dat komt ook omdat ik nog een keer een miskraam gehad heb. Anders was het minder geweest.

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Pfff, zit hier al weer een uur te janken. Zo irritant. Dat doe ik echt zelden...bijna nooit eigenlijk. Maar kan nu niet meer stoppen.

12. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Arme Roos, we leven met je mee. Stomme kerels af&toe ook! Ik stuur je 100 digiknuffels! En een dikke kus XXX

13. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Hey roosenzo,

Wat vervelend meid, dit is ook geen onderwerp om zo'n knallende ruzie over te hebben. Ik herken het helemaal. Ik heb momenteel ook een libido van 0,0... maar mn vriend vind het ook maar een raar idee om sex te hebben terwijl ik zwanger ben. Hebben het in de afgelopen 23 weken miss 3 of 4 keer gedaan.... maarja vl ziet het zelf ook niet altijd zo zitten.

Maar meid, volgende keer schop je hem maar op de bank! jij moet om jezelf denken en hoe comfortabel een bank ook is, dat is ie niet als je erop moet slapen.....! succes maar probeer het wel uit te praten voor hij weer weggaat, anders krijg je er miss spijt van.
    En huilen mag! niet alleen door de hormonen maar de hele situatie.

sterkte meid (cyber hugg)

14. Dobbertje21

Dobbertje21 Actief lid

20 nov 2011
    193
    0
    0
    Ik studeer voor pedagogisch medewerker in de kinde
    Friesland
    Ondanks facebook gaat het hier ook wel weer snel.
    Heb globaal een paar pagina's terug gelezen.

Hier gaat verder alles goed.
    Alweer de 23 weken bereikt, wat gaat het nu ineens snel he meiden.

Ik heb gisteren bij kaartje2go.nl twee kaartjes besteld. Als proefdruk om te kijken wat we mooi vinden. Ik heb 2x het zelfde kaartje, de ene 10x10 de ander 14x14. De ene mat, de andere glans. Zo kunnen we mooi vergelijken wat mooier is. Ik heb de formaten van gewoon papier nagemaakt, dus ik denk dat we voor de 10x10 gaan. Vind ik wel schattig. Wat voor formaat kaartje doen jullie?

Dan zitten we nog met een probleempje met de babykamer.
    We hebben al een ledikantje, dus dat is geregeld. Daarnaast konden we van kennissen van ons een commode en een kast krijgen. We hebben even nagevraagt en de maat van de kast past ook. Alleen het enige probleem is dat we de kamer pas half januari kunnen krijgen.
    Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind dat nogal laat. Ik vind het nu al vreselijk dat alle kleertjes en andere spullen in dozen en tassen op de babykamer staan.
    Dus ik legde het dilemma voor aan mij moeder en zus, maar die vinden 6 weken voor de uitgerekende datum meer dan genoeg.
    Ik dus niet, ik ben iemand die alles ruim van te voren klaar heeft. dat is mij enige houvast.
    Maarja de kamer kunnen we zo goed als gratis krijgen, en anders zitten daar ook weer kosten in. Lastig.
    De reden dat het kamertje van ons nu niet heel duur of matchend hoeft te zijn is omdat we in een sloop woning wonen en waarschijnlijk in de komende 3 jaar nog twee keer verhuizen voordat we in ons nieuwe huis zitten. Dus we hebben tegen elkaar gezegd nu eerst low budget en als we dan het nieuwe huis hebben, dan investeren in een mooie kamer voor de kleine man!

Jeejtje sorry dames voor het lange verhaal maar moest het even kwijt.
    En graag hoor ik van jullie of ik nou zo dwangmatig ben of dat het heel normaal is dat je toch wel iets langer van te voren met het kamertje bezig wilt zijn.... eerlijk zeggen hoor!

Tnx ladies.

Verder allemaal een fijne dag, bijna weekend :D
    Groetjes

15. Chayennah

Chayennah Actief lid

31 mei 2012
    337
    0
    0
    Hé Dobbertje,

ik snap je gevoel! Wij zitten hier ook met de verbouwing en ik kan het maar niet af kijken. Wordt waarschijnlijk half december, terwijl ik dan ook helemaal klaar wil zijn! Maar dan moet de babykamer nog ingeruimd worden. Ik zou het ook klaar willen hebben hoor!! Succes!!

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jullie zijn lief... :)

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Dobbertje, ik snap je wel hoor. Denk dat ik het in jouw geval ook af zou willen hebben. Maar aan de andere kant is 6 weken in principe vroeg genoeg als je het alleen praktisch bekijkt. Ook als je afgesproken hebt het nu allemaal low budget te doen. Denk dat ik ook voor een klein kaartje ga. Vind ik ook schattig en ik ben toch niet zo van de lappen tekst, dus veel ruimte heb ik ook niet nodig. Tot nu toe heeft mini nog niet eens een naam, dus wordt een heel leeg kaartje..... :(

18. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    ff snel gelezen, maar wil Roos even heeeeel veel knuffels toezenden!!
    Wat bagger dat je zo'n ruzie hebt gehad... en dat terwijl het juist nu gezellig zou moeten zijn tussen jullie die paar dagen dat hij thuis is! Brrr, best wel egoistisch van je man hoor eerlijk gezegd!! :(

Hier staat het seksleven ook op een laag pitje.. alleen weet ik niet of dat aan mij of an vriendlief ligt.. van hem komt er nl ook eigenlijk geen initiatief hoor. Maar goed, denk dat dat een combi is van 1) te druk in zijn hoofd en misschien 2) even moeten wennen aan mijn uitdijende lichaam.. en 3) misschien ook een beetje sleur dat erin is geslopen?! Dont know.. kan me er de ene dag heel onzeker over voelen en de andere dag neem ik het gewoon lekker voor lief ;).

nogmaals knuffel Roosenzo!!!

19. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hoi meiden!

Roos, wat een irritant onderwerp zeg om ruzie over te hebben, maar wel heel bekend. Wij hebben er hier ook veel gehad, ook voor de zwangerschap omdat mijn libido zo laag ging als mijn schildklier niet goed ging. Mijn man heeft er wel wat begrip voor maar een man met zin in seks, heeft weinig begrip. Er is ook eens een moment geweest waarop zijn libido laag was en ik dus veel zin had in seks, toen begreep ik het. Ik was zoooo boos op hem, en ik was zo gefrustreerd. En sedertdien hebben wij die ruzies eigenlijk een pak minder.
    Als ik geen zin heb, geef ik er dikwijls toch aan toe en de zin komt wel eens we bezig zijn ;) En dan denk ik altijd bij mezelf 'waarom doen we dit niet vaker' :p

Ik snap je man ook wel dat hij zoiets heeft van, ik ben eventjes thuis en moet straks weer zo lang weg, ik wil het even gezellig hebben met mijn vrouw. Maar het is niet nodig om er zo'n ruzie over te hebben natuurlijk. Hopelijk komen jullie er wel uit hoor, seks is belangrijk in een relatie en je moet er gewoon over kunnen praten met elkaar.

Dobbertje: poeh, wat een dilemma zeg met de kamer. Maar zijn jullie dan van plan om het kleintje meteen op zijn eigen kamertje te leggen eens het geboren is of gaat het kleintje eerst nog bij jullie in de kamer?
    Als hij eerst nog bij jullie slaapt zou ik het niet zo'n probleem vinden dat de kamer wat later wordt geleverd. Maar als hij meteen in zijn eigen bedje gaat, dan wil je natuurlijk wel een leuk en gezellig kamertje voor de beeb ;)

Hier is onze babykamer eigenlijk volledig af. Hij moet nog aangekleed worden hoor, hij is echt kaal nu, maar alles staat er. Mijn schoonvader mag van ons het geslacht niet weten en hij wil de kamer wel eens zien, dus we wachten met aankleden tot hij is geweest.
    Op die manier kan hij niet raden wat het wordt :p

Ik ga even wat foto's nemen en ik post ze dadelijk, ben er zo trots op :D

20. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Zo as promised wat foto's van onze babykamer. Ik heb eens een voor en na genomen :D

Deel Deze Pagina