Februari mama's 2013 - deel 2.

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama in spe, 25 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hey hey!
    Paloe mooie echo!!!

Hier weer even niet lekker te pas laatste dagen ook ivm te lage bloeddruk dus zal morgen bij lezen maar ik wilde toch even mee delen dat mijn vriend vandaag kleine uk heeft kunnen voelen... hele tijd achter elkaar!! Uk was geloof ik erg nieuwsgierig toen hij zn hand op mijn buik hield!! Zo bijzonder!!! Echt zo een moment waar je ziels gelukkig van wordt!! :D

2. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @mamavanDaisy: wauw, nu al? Erg leuk hoor!

@paloe: mooie echo.

@alle meiden met een echo: veel kijkplezier!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mamavandaisy dank je!:) Oeh vervelend dat je niet zo lekker was.. gaaf dat je vriend de kleine heeft gevoeld!

mamainspe dank je!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff ik voel me alsof ik scheermesjes heb gegeten vannacht... afgelopen nacht heeft Olaf lopen spoken en de kat ook:( Heb weer bijna niet geslapen. De nacht ervoor ook niet omdat Liam aan het spoken was.. Denk dat hij ook keelpijn heeft.
    Heb denk ik ook een staartje van het buikgriepje wat heerst mee. Heb al 2 weken hoofdpijn en heb nu een paar dagen last van mijn maag en telkens het gevoel dat ik over moet geven.. bah..

5. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Nou Paloe daar heb ik precies ook last van. Dan ben ik nog eens overgevoelig voor hoofdpijn en heb ik ontzettend veel last van. Ook dat ik dan nog eens steeds bijna flauw val door de te lage bloeddruk.. jij maar rustig aan doen! Beterschap!

6. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    @chayennah, gefeliciteerd met je meid!! Nu kan je lekker shoppen !!! Oh daar ben je al mee begonnen zie ik nu hihi super leuk!!!

@Girafje, hier zie je (voor buitenstaanders) ook nog niks van mijn buikje. Heb normaal een hele platte buik en nu zit er een bolletje dus mensen denken gewoon dat ik teveel aan lekkers zit.. kreeg laatst ook de opmerking op werk 'he je bent wel wat aangekomen he, kan je prima hebben hoor maar ik zie het wel' moest wel even lachen in mezelf

@Mamainspe, heel veel beterschap met je moeder!

@Pip, ik voel de beeb ook nog niet.. zit wel met spanning te wachten hoor !!! Kan me niet snel genoeg gaan :p haha

@Elance, nog maar 1 nachtje slapen woehoeee spannend!!!!

@Paloe, hahaha jaja nog een weekje kan nu eindelijk af gaan tellen:D:D:D Fijn dat jullie zo'n topdag hebben gehad!! En lekker gegeten aan de boulevard heerlijkkkkk!! Gefeliciteerd met jullie meid prachtige echo!!!

@Mamaatje, wat goed dat je alles tot nu toe goed geraden hebt!!! Je zegt bij mij jongen en dat denk ik ook al vanaf het begin maar door de dromen van mensen uit mijn omgeving en de overtuigingskracht van mijn vriend dat het een meisje wordt ben ik toch een beetje gaan twijfelen!! Nog een weekje dan weten we het spannendddd!!!

@Roosenzo, welkom terug fijn dat jullie het leuk gehad hebben! En bah wat stom die reacties…

@Mamavandaisy, super dat je vriend nu ook mee kan genieten!!! Balen dat je je niet zo lekker voelt hier komt en gaat de misselijkheid heb gisteren helaas ook weer een paar keer de wc van dichtbij mogen bewonderen.. Ik hoop dat je snel opknapt!!!

Zooo ik heb weer bijgelegen!! Vandaag een dag colleges volgen gelukkig opgestaan zonder misselijkheid ik hoop dat dat zo blijft vandaag!! Lieve mamaatjes fijne dag toegewenst!!

7. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    @Pip1986, ik vole ook nog niet heel veel, zo heel af en toe wat geborrel. Op de echo was duidelijk dat ik de placenta voor heb liggen dus het is niet heel raar dat ik nog niet veel voel...............

@Paloe, wat leuk een meisje! Gefeliciteerd!

@Roosenzo, wij weten het nog niet wat het wordt, maar door de omgeving wordt er ook van uitgegaan dat het een meisje moet worden???? Tuurlijk zou dat mooi zijn, maar ik vind het aller belangrijkste dat hij/zij gezond is met alles erop en eraan............. dus een jongentje is ook zeer welkom en inderdaad scheelt dat kleding kopen, heb van alles in 2vond...............

@Hier nog een week wachten voor we hopelijk te weten te krijgen wat het wordt, vind het wel spannend!
    Ben gewoon een beetje jaloers op de meiden hier die het al weten!

8. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Even een vraagje ik zie nu vaak dat de gegevens 'op de site' komen? Is dit ipv de lijst die we hadden? Denk dat ik dat stukje gemist heb dor mijn vakantie:):):):) waar kan ik deze site vinden?

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    in mijn onderschrift:)
    ik hou het ook helemaal bij dus wil je wat laten toevoegen
    kan dat door mij een pb te sturen !

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovelymom heeft een site gemaakt. Zie haar handtekening voor de link.

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    afspraken voor vandaag
    03-09-2013
    kinderwens1983 -------------------- 20 weken echo

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wat een rust hier !
    hier al gestofzuigd

13. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Hier aan het werk maar aan het nagelbijten voor morgen :p
    Vanavond terug naar school, dus voor ik het weet is het morgen.
    We kunnen pas terecht om 19u30 dus tel daar maar een uur bij (onze gyn loopt altijd lang uit ;)) nog zooooooo lang :(

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed bezig!
    Hier ook al gestofzuigd en boodschappen gedaan.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jij ook goed bezig zeg!

16. MamavanDaisy

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Haha jullie zijn idd goed bezig. Hier nog zo slecht te pas dat ik heb besloten vandaag even niks te gaan doen behalve op en neer naar school voor dais. Vandaag weer begonnen!! Wel lekker .. wat een rust!! Komt me nu wel goed uit

17. CindyW

CindyW Lid

30 mei 2012
    73
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal, het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets geschreven heb, lees wel regelmatig mee.
    Hier gaat nog steeds alles goed, buik groeit hard, voel ons meisje regelmatig bewegen en eindelijk niet meer zo misselijk!!
    Wel veel pijn aan nek, schouders en rug maar dat heb ik altijd, wil er nu echter geen pijnstilling/spierverslappers tegen nemen dus dat nemen we maar voor lief, al baal ik er wel van ;)

We hebben vorige week een prachtig kamertje gekocht en gaan deze week dan ook beginnen met het verven en behangen, zodat de meubeltjes er snel in kunnen :)

18. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    rust ik kan daaar over mee praten! T ligt op bed
    en N is aan haar 2de week school begonne !

ik kom op een tussenstand van
    3 jongens en 4 meisjes!

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    cindy fijn dat het beter gaat !
    en ik heb het geslacht van jullie meiske toevoegd aan de lijst goed?

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @roosenzo ik ken helaas die achterlijke reacties wel van mensen vooral toen bij mij meisje nummer 4 zich voordeed ben zelfs boos geworden echt rotopmerkingen zelfs de opmerking nou dan moet je maar weer snel een "nieuwe" maken uhm pardon nieuwe maken je moet maar zo denken zij hoeven niet blij te zijn als jij en je man en de jongens dat wel zijn prima toch de boot in met ze allemaal, gelukkig krijg je dit soort opmerkingen enkel tijdens zwangerschap, en bij jou had ik echt zwaar gevoel jongen leuk toch als ik nu kijk naar me meiden denk ik harstikke leuk hoe ze samen spelen en doen

@paloe wat een prachtig meiske duidelijk he die echo's van tegenwoordig oooo ik moet nog 6 dagen wachten pffffffffffff hihihi

@mamavan daisy speciaal he en hoe gaat daisy ermee om vind ze het spannend om een zusje te krijgen

@fliertje hier ook nog 6 dagen wachten spannend he hahaha ik vind het zoo leuk meeste weten gewoon al wat ze krijgen echt het gaat zoo hard allemaal als het maar gezond is is echt het belangrijkste natuurlijk wel leuk als ik het goed heb en al die dromen niet hihihi :D;):)

@kinderwens succes bij de 20 weken echo meis hoop bid en duim dat jullie kleintje helemaal door de abk heenkomt

hier alles goed gisteren zouden we pasta gaan eten maar niemand had daar zin in, en toen maar zalm en ei salade gemaakt en dat op warme stokbroodjes was erggg lekker, vandaag weer even niets

oo en als ik naar mijn eigen echo kijk denk ik jongen dus ben benieuwd of ik die ook gelijk heb :D

Deel Deze Pagina