Allemaal druk aan het klussen leuk!! Manon, wat vervelend dat je zo'n last heb doe je het wel een beetje rustig aan?? Yoga leuk!! Ben benieuwd hoe het is ! @Kelly, leukkk plaats je een fotootje als die af is @Chayennah, fijn! Kan je eindelijk verder @Foeske, leukkk! Hier lekker rustig dagje gisteren heel de dag bezig geweest in huis dus alles ia aan kant... Nou ja zo goed als dan heb denk een beetje last van nesteldrang en zie echt overal stof op zitten en vieze vegen dus ben heel de dag wel in de weer Vriend gaat zo op kraambezoek ik sla een keer over heb een erg drukke week de aankomende week dus probeer nu even mijn rust te pakken Fijne zondag allemaal !
Zoo ff pauze tussen het schuren door... Was net begonnen de trap in de grondverf te zetten tot ik me ineens bedacht of die wel op waterbasis was.. Niet dus waarschijnlijk.. Dus moest meteen ophouden van vriendlief! Nu maar de nieuwe wc eens grondig poetsen dan
Hé Manon, je kan het goed ruiken als hij op terpetine basis is, dat ruikt echt niet lekker. Ruikt het niet vervelend, dan kan het wel. Meest is sneldrogend op waterbasis. Zowieze kan even een uurtje schilderen dan geen kwaad, als je maar goed ventileerd... maar als jij zoiets hebt, ik vind het wel prima zo....lekker je wctje schoonmaken
Hoi meiden! Net terug van weekend, even de rust opzoeken van ons eigen huisje weer. We hebben wel beddengoed gescoord Net nog even discussie gehad met manlief over het concept Peter/Meter, hij wil zijn moeder vragen om meter te zijn maar ik wil het absoluut niet. Het liefst van al heb ik dat ze niets te maken heeft met ons kind, ik moet niet van der hebben en wil ze zo min mogelijk bij onze baby betrekken. Dus ik wil ze al helemaal geen meter maken. Nu heeft manlief geen ander alternatief en zitten we even vast... Moeilijk weer hoor
@chayenna: de geur deed me idd twijfelen.. Deze was zo sterk.. Maar ik mag gewoon niet meer schilderen van vriendje . Net de wc gepoetst en nu lig ik met pijnlijke heupjes op de bank! Met een kleine man in me die net wakker wordt geloof ik hihi, hij is beweeglijk!
Btw: weet eigenlijk niet of wij gaan voor een peettante en peetoom.. Wij laten de kleine man niet dopen.. M'n zus heeft haar zoontje ook niet laten dopen, maar ik ben wel gewoon zijn peettante! Achja, we zien het wel . Wel balen dat je nu een ander alternatief moet zoeken voor een peter Elance, maar snap wel dat je je sm niet wilt, als je niks met haar hebt!
Ik heb voor Simone toen wel op terpentinebasis geverfd, maar deze keer toch voor waterbasis gekozen. Vandaag ramen en vensterbanken geschilderd maar het regende zo hard dat ik de 2e laag maar later ga doen. Dit is overigens weer voor Simone, die mag naar een peuterkamer verhuizen. Onze zoon krijgt haar oude kamer en we gaan niks veranderen, het is nu beige met konijntjes, kan prima voor een jongen. Simone's nieuwe kamer krijgt roze behang met winnie de poeh, een gele muur, oudroze vensterbanken en ramen en een lichtblauwe deur en radiator. Lekker fleurig dus haha! Ze mag af en toe even kijken hoe ver mama is en ze vindt het heel mooi tot nu toe. Volgend weekend komt mijn moeder helpen behangen, en dan moet ik nog vloerbedekking en gordijnen uitzoeken. We hopen haar nog dit jaar te kunnen verhuizen
Dag dames, Hier ook rustig weekend. Probeer niet te veel te doen en dan gaat het wel beter. Gister de nieuwe kamer van dochterlief de vloer geschrobt. Manlief en zwager hebben heel mooi geschilderd, beetje jammer dat ze vergeten waren de vloer af te dekken, dus verfspetters op de grond. Nou ja, het meeste is er al weer af. Vanavond nog een stukje doen. Peter/Meter: Ons kind gaat wel gedoopt worden, net als onze dochter, maar wij doen niet an peter/meter. Maar ik zou wel iemand kiezen waar jullie allebei een goed gevoel over hebben hoor. Vind zoiets toch meer voor een oom/tante, goede vrienden etc, maar dat is mijn mening.
Hey meiden, ff vraagje: bij ons is dus nu de trap in de grondverf gezet, maar n zit ik dus al de hele tijd in die lucht/geur (we hebben open trap in de woonkamer). Kan dat geen kwaad dan? Weggaan is eigenlijk ook geen optie nu nl... Maar de geur is zo sterk dat ik het me ff afvroeg
@Manon, beste is gewoon blijven ventileren, als er maar een paar roosters tegen elkaar open staan, gaat het goed. Heb je die niet, dan even een klein raampje open. Zolang er maar verse lucht binnen stroomt, gaat het goed en verdampen de slechte luchtjes. Succes ermee! XXX
Oké thanx chayenna! We hebben boven de ramen openstaan en de centrale aftuiging staat ook op vol. Tuindeuren stonden open beneden maar dat werd een beetje koud haha! En verder kunnen er beneden helaas geen ramen open.. Maar zet zo nog ff ramen op slaapkamer en zolder open dan!
Komt helemaal goed bij jou. Lucht is wel even vervelend, maar nu niet schadelijk, vooral met de luchtcirculering. Gaat voornamelijk fout als je er echt langdurig mee in contact staat. Ik werk in de verf . vandaar mijn kennis Slaap lekker straks XXX
Hier vandaag weer een baaldagje met mijn bekken. We zijn wel een lekkere kneuzenbende he? As woensdag bij de vk even ter sprake brengen want dit gaat niet de goede kant op. Volgende week wordt de slaapkamer van mijn oudste behangen, dus dan begint dat in ieder geval op te schieten. Plintjes erin, vloerbedekking erin en een radiator ombouw en de aankleding kan echt beginnen! En dan eindelijk van start met de nieuwe babykamer. Kelly Muurschildering is prachtig!
@ kelly: mooi hoor! @ peter/meter: doen wij niet. Ff trots mama moment. Dochter wilde al naar bed en ging zelf naar boven. Toen ik vijf minuten later boven kwam was ze zelf haar tanden aan het poetsen in de badkamer. Ze had de kruk uit onze slaapkamer gepakt en keek me aan alsof het heel gewoon was dat ze zelf alles had gepakt om haar tanden te kunnen poetsen. Was zelf ff sprakeloos toen ze daar zo stond. Kleine meisjes worden groot... Gelukkig zijn er straks ik weer genoeg momenten waarbij de baby dingen voor het eerst doet!
Foeske fijn dat je je werk over kon geven aan iemand anders! Hoe is het nu met je? Nog steeds pijn zonder er iets voor gedaan te hebben? Bij jullie ook al mooie vorderingen in huis, fijn!!! Mamasylvia beterschap!! Lovely fijn dat je man de tests heeft gehaald! Manon heerlijk dat het klussen zo opschiet! Fijn zeg! Die geur is niet heel goed voor je nee.. Chayennah mijn mannen zijn allebei met 36 weken nog gedraaid genoeg tijd nog dus! (uit zichzelf, geen draaipoging) fijn zeg, bij jullie gaat het ook zo lekker met verbouwen! D83 mooie echos! Kelly WAUW! Wie heeft die gemaakt? Hier een lekker weekend gehad, mist Olaf en Liam wel maar t was erg leuk en gezellig! Lekker met 8 meiden in een huisje, kletsen, eten, drinken, niks doen zaterdag wezen bowlen (ik deed niet mee vanwege mijn bekken, maar wel mega lol gehad) en daarna gesteengrilld, super! Vanavond nog uit eten geweest bij de italiaan en was om 7 uur weer thuis. Lekker Olaf en Liam in bed gelegd en nu relaxen en uitbuiken op de bank Straks maar lekker naar bed T enige jammere was de reuma aanval die nog steeds niet over is:S had vrijdag al last van mijn rechterarm (schouder, elleboog, pols en hand) en nu zijn ook mn rechterbeen en linkerarm erbij gekomen:S K mag mn medicijnen nu niet nemen en met paracetamol krijg ik het er niet onder. Peter en meter: hier ook niet.. ik vind het ook niks voor ouders eigenlijk die zijn toch al opa en oma! Mijn tante was onze peettante, ook officieel. Als er iets was gebeurd met mijn beide ouders toen we klein waren, dan hadden we daarna bij haar gewoond. Daarom hebben wij dat nog niet. Geen mensen in onze omgeving waar we dat op dit moment aan toevertrouwen..
Dag dames! Even korte post van mij, globaal even bij gelezen.. Niet zoveel puf meer.. Waren heel de dag bij m'n schoonouders ivm overlijden van een familielid.. Fijn dat nu k lekker rustig lig de baby weer voel schoppen Was erg rustig in m'n buik vandaag of k kreeg t niet mee kan ook.. Wat leuk dat jullie zo lekker bezig zijn met de kamertjes Wil ook beginnen! Begint echt te kriebelen! Prachtige muurschildering! Wij overwegen t ook te doen maar dan van lion king, anders wordt t een muursticker. Paloe wat heerlijk om even lekker weg met je vriendinnen te zijn geweest! Girafje; kleine meisjes worden groot, hihi wow Iedereen met pijn heel veel sterkte Zag veel pijn voorbij komen Tot morgen dames! Iedereen met afspraken succes, dames die moeten werken, Werkse en allemaal een fijne dag!
goedemorgen !!! paloe fijn dat je weekend zo geslaagd was !! balen van de reuma aanval !! hier lekker rustig weekend gehad ! verjaardag gevierd en voor de rest lekker niets
voor deze week heb ik alleen 08-11 kelly1609---------------------------------------------------------------------------------------------------- controle vk voor de afspraken staan !